• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ja ne bih trošio 0.29 kn za uspostavu poziva na taj auto.
Možda je na bonbonu? :) Nekako imam dojam da neće dobiti puno ili išta ako i nazove. Iz iskustva mi se čini kako je auto prešao u vlasništvo nasljedstvom nekome tko o tom autu (ili autima općenito) ne znam puno. Vjerojatnije je da ne zna ništa.

270.000 km.
Motor je za ili pred otvaranje gotovo sigurno. Pumpa i dizne, vjerojatno. Turbina gotovo sigurno za reparaciju. Ako tri godine tako leži, hidrauliku ne treba ni spominjati. :disgusted:

Da sam malađi i da imam više vremena iskeširao bih do 20 za njega, pa se išao igrati
 

Dalibor

Dado Tornado
ne znam po čemu bi ovaj neregistrirani c6 od preprodavača sa skinutih 200.000 km bio bolji izbor, osim što je "barem čist i visok". uz to, opran motor samo može biti minus, ali ajde neka su unutrašnjost uredili.
je li za nekog tko gleda aute od 30.000 kn zanemariva razlika u cijeni od 20.000?!
osim toga, i bolje da ga bezveze nisu samo za "potrebe slikanja upalili"
 

Cutac

Prèkaroš
Ako tri godine lezi, limarija, lak, interijer, sve je sugavo.

20 tisuca je veliki skok u odnosu na 30 tisuca, ali 20 tisuca nisu novci koji bi trebali brinuti vlasnika C6-ice, pogotovo zapustene.
Ako godisnje ne možeš jednom platiti servis 10 tisuca kuna bez da putem doma razmisljas o trosku, C6 nije auto za tebe.

Kako znas da su skinuli 200 tisuca? Sjedala i volan izgledaju uredno. Opran motor ne znaci puno, a opran auto jos manje. Nedavno smo bas na ovom forumu raspravljali o "umjetno" cistom autu za prodaju i mislim da je lakse promijeniti dvije brtve i crijevo, nego kupiti svinjac na kotačima.
Ovaj sjedi tri godine. VTS nakon dva tjedna trokira prvih 15 kilometara, ne zelim ni zamisliti kakav bi c6 bio.
Tu zasigurno imas sve tekucine i nekoliko brtvi, vjerojatno rezervar, ciscenje dizni, dubinsko pranje i detailing, akumulator, ovjes, mozda su glodavci nesto pojeli, dva seta guma, balaste lako moguce...
To pod uvijetom da ne treba otvarati motor, kako bjelivuk kaze.

Mislim da ispod 20 tisuca kuna troska ne gledas, a na kraju ti ostane auto sa 270 tisuca i pitaj boga kakvom limarijom, lajtunzima...
 

Dalibor

Dado Tornado
Kako znas da su skinuli 200 tisuca?
taj kojeg si linkao isti je slučaj kao onaj linkan od dohtora, samo je kupljen od mešetara i uređen/opran za prodaju.
kako znam da je skinuto 200.000?! možda nije baš 200, prije negdje između 100-200.000.
ali vjerujem u ono napisano "Reparirane dize". kupljen je, ili dat pod račun za oko 35.000, reparirao je dizne i malo ga upicanio za 8.000, sad ga prodaje za 55.000, ali išao bi on i za 10-15% manje...


inače, ljudi u gornjoj lomnici kraj velike gorice ne voze c6-ice, pa niti citroene općenito, nego škodu vw opel ford seat audi...
 

Ax boy

Well-known member
Ljudi kraj lomnice su očito kao i iz hhehehehhe zagorja,mora biti švabo. Uhhh neka ali nasjednu na glupu reklamu i onda su više na servisu nego na cesti, pogotovo golf.
 

dohtor

Member
interesantna misljenja...

auto vidim da dugo stoji, godinu i pol sigurno, a sada sam naletio i na njegov oglas....

nekako c6 je jos uvijek tiha patnja....
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
je li za nekog tko gleda aute od 30.000 kn zanemariva razlika u cijeni od 20.000?!
Nipošto. Ja bi nadaleko konstatiral da su oba drek. Prvi bar ima kilometražu koja mi je svakak realna. Bolje si zejti jeftinijega, pa se igrati par meseci i dovesti ga u stanje kak spada.
 

Spawn

Well-known member
Dovesti u red c6 nije isto kao dovesti u red c3. Skup sport ako su vitalni dijelovi u banani. Jedino ako zelis turbo limuzinu a pravi si entuzijast pa volis uređivat aute. Onda je c6 itekako povoljna kupnja jer kad ga sreds imas avion a ne traktor

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Solidna cijena, ali i auto takav dojam ostavlja. Možda ga je na susretu trebalo izložiti sa cijenom :confused:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pretpostavljam da je u vožnji normalne visine. Nije hidraulika, al ajmo reć da u tradiciji marke da je ovako spušten kad je parkiran :D
 
Na vrh