Cale81
Well-known member
Kaže da ga je softverski izbrisao iz računalaŠto je napravio?
Kaže da ga je softverski izbrisao iz računalaŠto je napravio?
Spremnik od cca 1.5 litara je za tekućinu koja ide u DPF filter čestica. Urea je drugi sistem, za smanjenje NOx-a tj dušikovih spojeva.
Ne mjeri samo da li ima uree u tanku već i u ispuhu, tako da je na taj način nećeš prevariti. U tanku te oko cijevi do injektora postoji grijač koji "brine" o smrzvanju. Usput, nakon gašenja sistem isisava ureu iz cijevi tako da tu nema smrzavanjaTreba toj sondi vrat zavrnuti, mislim potopiti je nekako u deci uree da misli da je u tanku sve urea, a u tank nasuti neku lošu i jeftinu rakiju (zbog zaleđivanja).
Meni je crkao grijač u tanku prošle zime, novi ne možeš nabaviti, polovni samo u kompletu sa tankom i pumpom. Rješenje je bilo jasno, kako Miloš sugeriraDivno.. Rješenje je jasno.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3827598.htmlMeni je crkao grijač u tanku prošle zime, novi ne možeš nabaviti, polovni samo u kompletu sa tankom i pumpom. Rješenje je bilo jasno, kako Miloš sugerira
dolijano bilo januara 2020 na 186tkm (vjerovatno 1. put) u ovlaštenom. za sada mi se sviđa taj "manji sistem". radije FAP nego DPF (schvabo). uopće mi se ne sviđaju te "aktivne" regeneracije.Spremnik od cca 1.5 litara je za tekućinu koja ide u DPF filter čestica. Urea je drugi sistem, za smanjenje NOx-a tj dušikovih spojeva.
Koliko je meni poznato tekućina koja ide u DPF kod Citroena (eolys) sluzi za bolje izgaranje cestica, tj. pri nizim temperaturama, ako grijesim neka me netko ispravi...Tako da regeneracija postojidolijano bilo januara 2020 na 186tkm (vjerovatno 1. put) u ovlaštenom. za sada mi se sviđa taj "manji sistem". radije FAP nego DPF (schvabo). uopće mi se ne sviđaju te "aktivne" regeneracije.
Pogledajte privitak 6752
Tako je, u pravu si.Koliko je meni poznato tekućina koja ide u DPF kod Citroena (eolys) sluzi za bolje izgaranje cestica, tj. pri nizim temperaturama, ako grijesim neka me netko ispravi...Tako da regeneracija postoji
je postoji tzv. pasivna regeneracija. meni se osobno sviđa što mogu kod "regeneracije" (za koje nemam neki zvuk i lampicu na ekranu) ugasit auto i radi samo ventilator na max. ne moram ga držat iznam 60km/h, ne ga spuštat ispod 3000okr/min i ta sva ostala sranja da bi spržio ta sranja. i da ne moram točiti taj aditiv ili što je vec cca. svakih 5000km prijeđenih ovisno o kapacitetu spremnika aditiva.Koliko je meni poznato tekućina koja ide u DPF kod Citroena (eolys) sluzi za bolje izgaranje cestica, tj. pri nizim temperaturama, ako grijesim neka me netko ispravi...Tako da regeneracija postoji
jako slično. kako opisuju "SUHI=MOKRI".FAP = DPF
Prije tjedan dana u Peugeot servisu ulivena 1L aditiva za DPF i resetiran mjerač količine (1290ml).Sjećate se mog eksperimenta s 5L destilirane vode i 5L ureje?
E pa mogu vam reći da trik nije uspio!
Đubre od sonde skužilo prevaru i pokazalo grešku: "neispravno mjerenje bogatstva"!
Nadolio još 5L ureje (tj. do vrha), počistio greške, reinicijalizirao sustav, napravio razne testove i za sad je OK.
Također sam vratio i originalni čep jer je Diagbox pokazao prebzo odzračivanje, a onda moguće i manji tlak na brizgaljki (na prijašnjem sam napravio mali otvor za boilji protok zraka, da ureja teče i ne začepi brizgaljku).
Sad ćemo vidjeti hoće li ovo bogatstvo smjese biti u redu. Tlak u spremniku je 5+ bara, brizgaljka radi i Nox sonda očitava ispravne vrijednosti (nju još nisam mijenjao)...
Inače sam već bio spreman sve macolom porazbijati i odvesti nekome na softwerski AdBlue delete! Ali uz pomoć prijatelja iz Peugeot servisa smo odradili Diagbox hokus-pokuse i za sad stvar funkcionira. Nema više greške na displayu i onog zloglasnog zvuka upozorenja kod svakog pokretanja motora (izludilo me)!
Vidjet ćemo dokle će se ovako pristojno ponašati...
Molila bi pametan savjet. Imam cactus 2016. dizel. Prije dvije i pol godine u Emil Frey citroen servisu promijenili su mi kompletan urea spremnik, auto je bio star 4,5 godine i to besplatno nakon što sam dobila nogu u nekim drugim servisima ovlaštenim i neovlaštenim i pola godine bila bez auta. Neki dan se na displayu pojavila poruka: Greška motora i zavjetlila lampica SERVIS, otišla kod svoje automehaničarke, stavila na dijagnostiku, Pumpa Uree - ona diže ruke a meni se noge odrezale jer tu dramu nebih više prolazila.Prije tjedan dana u Peugeot servisu ulivena 1L aditiva za DPF i resetiran mjerač količine (1290ml).
Danas mi se opet pojavi greška motora! Spojim DiagBox i on pokaže grešku pumpe aditiva? Probam kroz Popravak/Pumpanje aditiva vidjeti radi li i pokaže da ipak radi!
Onda odem u Popravak/Zamjena pumpe te učinim reinicijalizaciju. Pobrišem greške i za sad nema pištanje ni bljeskanja.
Sad DS misli da ima novu pumpu i de facto ima pun spremnik aditiva.
Mir i tišina prilikom paljenja.
Hvala Bogu!
Do prve sljedeće (ne)prilike…
I ja sam prije godinu + dana mijenjao cijeli spremnik ureje, pumpu i brizgaljku. Jedino NOx sondu još nisam. Došlo me oko 1000€ u ovlaštenom servisu uz 30% popusta (redovito servisiranje kod njih = pogodnosti u Klubu vjernosti Citroen).Molila bi pametan savjet. Imam cactus 2016. dizel. Prije dvije i pol godine u Emil Frey citroen servisu promijenili su mi kompletan urea spremnik, auto je bio star 4,5 godine i to besplatno nakon što sam dobila nogu u nekim drugim servisima ovlaštenim i neovlaštenim i pola godine bila bez auta. Neki dan se na displayu pojavila poruka: Greška motora i zavjetlila lampica SERVIS, otišla kod svoje automehaničarke, stavila na dijagnostiku, Pumpa Uree - ona diže ruke a meni se noge odrezale jer tu dramu nebih više prolazila.
Zovem Emil Frey, moram priznati da imam do sada super iskustva s njima, kažu: da li ste nakon ugradnje bili kod nas na servisu, kažem nisam, e onda nema reklamacija (inače bi ih bilo), možda je potrebno ponovo mijenjati cijeli rezervar a možda samo injektor to će vidjeti kad dođem kod njih u ponedjeljak. Navodno se ta novija generacija tih rezervara mora redovno servisirati što ovi "obični" mehaničari neznaju.
Novi rezervar oko 1000eura + dijagnostika + ..... Auto mi je prošao 120000, još bi ga vozila al to mi je puno para, ako nije samo injektor. To je sada već stara greška, da li je netko došao do nekog jeftinijeg i trajnijeg rješenja ovog problema? Jel to softversko brisanje? Pročitala sam sve prepiske u forumu, jel ovo sa vodom konačno radi? Šta učiniti?
Hvala!
Slavko, puno ti hvala na savjetu, otići ću do njih u ponedjeljak za svaki slučaj da nije možda neki mali kvar (nada umire zadnja). A onda ću ići na brisanje. Znaš li da li to brisanje može uzrokovat kakve probleme kasnije (prolaz na tehničkom?) a i moram nać nekog ko to radi....I ja sam prije godinu + dana mijenjao cijeli spremnik ureje, pumpu i brizgaljku. Jedino NOx sondu još nisam. Došlo me oko 1000€ u ovlaštenom servisu uz 30% popusta (redovito servisiranje kod njih = pogodnosti u Klubu vjernosti Citroen).
Ali znam da taj novi sprenik neće trajati sljedećih 5-6 god. (koliko je izdržao originalni), a nema smisla svake 2-3 godine davati po 1000€ za to. Stoga ću kad mi se sljedeći put upale lampice i pojave gore navedene poruke, za 200-300€ uraditi AdBlue delete, tj. ispuštanje ureje i softversko uklanjanje tog sustava kojeg su nažalost u PSA jako loše dizajnirali. Prijatelj mi radi u Peugeot servisu i kaže da nema BlueHDi motora na kojem to ne krepa. Samo je pitanje vremena…
PS: mislim da ti ne bi puno pomoglo niti da si potonje servise obavljala u Emil Freyu jer tu jednostavno nema pomoći. Crkava to i na drugim markama, ali ovaj od PSA je valjda jedan od lošijih…
Moj berlingo je 2016 isto je HDI motor nakon 4,5 godina isto je otišao adblue ovlašteni promijenio u garanciji iako je na auto garancija istekla. Sad kad ode isto idem na isključivanje isto ne znam nikoga da mu ad blue nije crkao.Molila bi pametan savjet. Imam cactus 2016. dizel. Prije dvije i pol godine u Emil Frey citroen servisu promijenili su mi kompletan urea spremnik, auto je bio star 4,5 godine i to besplatno nakon što sam dobila nogu u nekim drugim servisima ovlaštenim i neovlaštenim i pola godine bila bez auta. Neki dan se na displayu pojavila poruka: Greška motora i zavjetlila lampica SERVIS, otišla kod svoje automehaničarke, stavila na dijagnostiku, Pumpa Uree - ona diže ruke a meni se noge odrezale jer tu dramu nebih više prolazila.
Zovem Emil Frey, moram priznati da imam do sada super iskustva s njima, kažu: da li ste nakon ugradnje bili kod nas na servisu, kažem nisam, e onda nema reklamacija (inače bi ih bilo), možda je potrebno ponovo mijenjati cijeli rezervar a možda samo injektor to će vidjeti kad dođem kod njih u ponedjeljak. Navodno se ta novija generacija tih rezervara mora redovno servisirati što ovi "obični" mehaničari neznaju.
Novi rezervar oko 1000eura + dijagnostika + ..... Auto mi je prošao 120000, još bi ga vozila al to mi je puno para, ako nije samo injektor. To je sada već stara greška, da li je netko došao do nekog jeftinijeg i trajnijeg rješenja ovog problema? Jel to softversko brisanje? Pročitala sam sve prepiske u forumu, jel ovo sa vodom konačno radi? Šta učiniti?
Hvala!
Hvala!Moj berlingo je 2016 isto je HDI motor nakon 4,5 godina isto je otišao adblue ovlašteni promijenio u garanciji iako je na auto garancija istekla. Sad kad ode isto idem na isključivanje isto ne znam nikoga da mu ad blue nije crkao.
Ne mogu na mobitelu urediti post krivo sam napisao 2017 je godina.
Da, probaj vidjeti u ovlaštenom da nije kojim slučajem neka banalnost ili manji kvar koji ima smisla otkloniti…Slavko, puno ti hvala na savjetu, otići ću do njih u ponedjeljak za svaki slučaj da nije možda neki mali kvar (nada umire zadnja). A onda ću ići na brisanje. Znaš li da li to brisanje može uzrokovat kakve probleme kasnije (prolaz na tehničkom?) a i moram nać nekog ko to radi....
Puno hvala na informacijama. Javiti ću kako se stvar bude dalje razvijala.Da, probaj vidjeti u ovlaštenom da nije kojim slučajem neka banalnost ili manji kvar koji ima smisla otkloniti…
No ako bi (opet) trebalo kompletan sustav mijenjati onda si potraži nekog (pouzdanog) u tvojoj blizini tko se time bavi. Siguran sam da dečki koji su to već uradili imaju i kontakte i mogu ti nekoga preporučiti. Ja već imam kontakt od čovjeka u Puli koji to radi…
Inače, softversko gašenje AdBlue sustava zasad ne uzrokuje nikakve probleme na tehničkom, oni to ne traže dijagnostikom, a izvana sve komponente sustava ostaju prisutne na vozilu.
Ako bi nekad počeli ispitivati funkcionalnost AdBlue sustava, onda će trebati vratiti tvoju originalnu mapu i dakako otkloniti kvar zbog kojeg je sustav bio isključen (tj. izbrisan u softweru). No ti dani još nisu blizu. Tek se nešto govori da će se (možda) provjeravati ispravnost DPFa, čiji rad ne ovisi o AdBlue sustavu…