to je za euro 6 i novije varijante. ako je tvoj auto euro 5 treba uliti jednu drugu tekućinu kojoj sam zaboravio ime.P.S. Kad sam kupovao, pitao sam AdBlue tekucinu za Citroena, oni su mi dali kantu od 5 L i rekli da je to "prozirna tekucina za sva auta ista".
Ne znam jel se moze dogodit da kupim krivu tekuciun pa tek onda upropastim sve?
Meni je tako kroz tjedan dana se gasio engine fault pa nakon nešto km palio, ne znam što je na kraju otišlo, dal pumpa, dal senzor, štaveć, u svakom slučaju u službenom su zamijenili cijeli tank adbluea sa pumpom, jer očito ne rješavaju probleme, nego zamijene cijeli sustav.UPDATE III:
Jucer se vratio engine fault alarm, urea alarm i pocelo odbrojavanje 1100 km do gasenja makine.
Balkan style! Gašenje ekologije po autima je prelazak na tamnu stranu, jednom nogom pretvaraš obično vozilo u VW čađavi traktor, crne tablice ne lažu...Mislim da je s adblue najbolji efekt softversko isključivanje cca 200 eura i sve i dalje radi meni ako stane idem na tu opciju.
Euro 6 je kaktus.to je za euro 6 i novije varijante. ako je tvoj auto euro 5 treba uliti jednu drugu tekućinu kojoj sam zaboravio ime.
na nekoj temi sam pisao o tome, samo sad ne mogu naći.
ali proguglaj citroen euro 5 fap liquid, pa će sigurno iskočiti. ima neki francuzirani naziv, eloyes možda
Nemam ništa protiv ekologije ali da se na autu od 60 000 i 3 god pokvari nešto od 1000 € a nije u garanciji onda hvala ali ja bi radije platio 200.Balkan style! Gašenje ekologije po autima je prelazak na tamnu stranu, jednom nogom pretvaraš obično vozilo u VW čađavi traktor, crne tablice ne lažu...
Misliš da se hibridi ne kvare?Svaka čast ekologiji, ali svakako ću se truditi da mi EURO VI dizel ne dođe u kuću.
I sad već imam jednog benzinca u kući, a hibridi su mi sve privlačnija opcija.
Pa evo ja, po stoti put... Kad sam kupova kolica, zadnji izbor su bili Citroen i BMW. Gledao po netu problem koji BMW ima sa lancem toboze greska u dizajnu bla, bla...zamjena preventivno na max 150 000 km i 1000 eura bez garancije da se nece ponovit. Ja se mislim "ma necete me pravit budalom..." i evo sad skuzim koliki sam previd napravio i nisam skuzio ovu podalu od PSA. Ja sam stekao tada dojam da je problem sa adblue spremnikom prilicno rijedak ali sad kako citam izgleda da je jako cest i nova posuda ne garantira da nece opet. Sve se bojim da je ovo zadnji Citroen u kuci a vec sam se odlucio za Grand Picassa... Bravo Citroen, well done!Nemam ništa protiv ekologije ali da se na autu od 60 000 i 3 god pokvari nešto od 1000 € a nije u garanciji onda hvala ali ja bi radije platio 200.
Da, 2018 sam kupovao. Istina da tek sad dolazi na vidilo koliko su problematicni zbog starosti al ce vjerojano ic sve vise i vise.BMWov problem je dosta stariji, više auti, pa se ranije i znalo za njega... ti si auto kupovao 2018. ako se ne varam? Nije se tada bilo toliko raširen, poznati problem... ali krenulo je kako auti stare.
Danas kupovina HDi nebi smjela biti problem, spremnik su navodno riješili, kristalizaciji se doskočilo, a kome i dopizdi... za 200€ je miran.
U nekoj teorijskoj kupovini automobila, psa dizeli bi mi bili i dalje opcija. Benzinci ne.
Najgori su 2014. pa 2017., u 2018. su već stavljali novi čep, al treba provjeriti. Novi 1.5 motori bi trebali sve imati riješeno. Što se kristalizacije tiče, najviše pomaže čim kvalitetnija urea (nezna koja) da se uspori stvaranje, a riješava se vrućom vodom.Od koje godine proizvodnje se moze sa sigurnoscu reci da nema problema sa spremnikom i kristalizacijom?
Moj ima novi cep.Najgori su 2014. pa 2017., u 2018. su već stavljali novi čep, al treba provjeriti. Novi 1.5 motori bi trebali sve imati riješeno. Što se kristalizacije tiče, najviše pomaže čim kvalitetnija urea (nezna koja) da se uspori stvaranje, a riješava se vrućom vodom.
Stari čep stvori podtlak koji opterećuje rad pumpe, a nova generacija će polazati dal je skroz riješeno ili je dublji problem. Al mislim da nije.Iako su mi i te teorije da je cep kriv za sve sumnjive malo al eto...
Evo mene novi cep otkad sam ga kupio, vjerojatno je prijasnji vlasnik u njemackoj odradio recall ili slicno. Ajmo vidit, kad se vratin kuci a koji tjedan idem u servis i sve svoje nade u novi cep polazem.Stari čep stvori podtlak koji opterećuje rad pumpe, a nova generacija će polazati dal je skroz riješeno ili je dublji problem. Al mislim da nije.
Nova pumpa ide samo u komadu sa rezervoarom i voila, radi gluposti se stvori skupi problem
Dizna je jeftinija, cca 1000kn, ali ju se može probati očistiti, pa ispadne jeftinije... ali to je puno rijeđi problem.
naravno da se kvare. Ja samo pričam o kvarovima uzrokovanim ispunjavanjem eko normi. Novi dizeli i puno gradske vožnje mi se čini da jednostavno ne idu zajedno. A svima se znaju zaredati razdoblja kad imamo pretežno gradsku vožnju. Kod mene je omjer otvorena cesta (a to je uglavnom autoput) i gradska vožnja otprilike 50-50%.Misliš da se hibridi ne kvare?
aUPDATE:
Decki na servisu narucili novu adblue pumpu za ugradnju unutar garantnog roka (5 godina). Na kraju se ispostavilo da je softwer update rjesio problem a adblue pumpa da je bila skroz ok. Evo vec par stotina km bez problema.