Engine Fault i "UREA" lampica

gule

Active member
Kakva je to originalna urea, ima neka specifikacija kao kod ulja? Ova što se može tankati na benzinskim pumpama nigdje nije navedeno da je za kamione ili aute?
Ne piše ni na benzinskoj na mjestima gdje se sipa nafta, da nije za benzince...pa hoćeš li usuti diesel, ako voziš benzinjaru?
 

Mirage

Well-known member
Ja kupujem ad blue u kanisterima 10 l 60 kuna i sav ad blue je isti.
Provjerit cu.
Sutra cu svakako nadopniti ureju i uslikat cep pa sta bude. Dalje necu nista dirat ako se lamice ne budu palile vise.
UPDATE II:

Dolio malo manje od litre, lampica svakako vise nikakvih nemam.
Evo i slike cepa, po svom opisu, ovo je onaj sa oduskom pa je vjerojatno prethodni vlanik zaminio.
Eto moj ima crni taj krug u sredini.
Provjerit cu.
Sutra cu svakako nadopniti ureju i uslikat cep pa sta bude. Dalje necu nista dirat ako se lamice ne budu palile vise.
UPDATE II:

Dolio malo manje od litre, lampica svakako vise nikakvih nemam.
Evo i slike cepa, po svom opisu, ovo je onaj sa oduskom pa je vjerojatno prethodni vlanik zaminio.
Pospajali mi postove a na mobitelu sam.

U glavnom moj berlingo je 2017 i ima crni vrh na čepu.
 
Posljednje uređivanje:

bbozak

Active member
Ja kupim u Tokiću adblue, zar ima razlike? Nije li to 32.5% urea, 67.5% destilirana voda?

Ubacim nekad tabletu multivitamina il magnezija protiv grčeva u adblue, zimi aspirin c, da se ne prehladi Berlingo.... Nekad kum iz njemačke donose u crnom karnisteru BMW ureu, onda mi žmigavci prestanu radit. 😆
 

Mirage

Well-known member
Ja kupim u Tokiću adblue, zar ima razlike? Nije li to 32.5% urea, 67.5% destilirana voda?

Ubacim nekad tabletu multivitamina il magnezija protiv grčeva u adblue, zimi aspirin c, da se ne prehladi Berlingo.... Nekad kum iz njemačke donose u crnom karnisteru BMW ureu, onda mi žmigavci prestanu radit. 😆

Kakav je tvoj čep daj slikaj?
 

szahtila

Well-known member
Ne piše ni na benzinskoj na mjestima gdje se sipa nafta, da nije za benzince...pa hoćeš li usuti diesel, ako voziš benzinjaru?
Ne znam čemu bezobrazan odgovor pošto pitanje nije bilo takvo. Ja npr. u svoja auta uljevam ulja koja su specificirani za taj model. Nalijavao bi i ureu ako postoji određene specifikacije za npr. automobilske dizele i kamionske dizele. Koliko je meni poznato urea je ista za sve dizelaše, ako nije molio bi nekoga da mi to objasni
 

pokra89

Well-known member
U servisnoj knjižici piše da se ne ulijeva iz uređaja za distribuciju AdBlue® koji se koristi za kamione.

Koja je razlika između nje i one što dođe u posudama od 5 ili 10 litara, ne znam. Znam samo da u servisnoj piše i Koristite isključivo aditiv AdBlue® koji zadovoljava normu ISO 22241. A koliko sam upratio, do sada sve ove ureje koje sam gledao (a nalaze se u tim 5/10 litarskim kanisterima), zadovoljavaju tu normu. Ja baš sad koji dan planiram kupit jedan, obzirom da mi je sad između 5000 i 2400 km autonomije.
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
U servisnoj knjižici piše da se ne ulijeva iz uređaja za distribuciju AdBlue® koji se koristi za kamione.

Koja je razlika između nje i one što dođe u posudama od 5 ili 10 litara, ne znam. Znam samo da u servisnoj piše i Koristite isključivo aditiv AdBlue® koji zadovoljava normu ISO 22241. A koliko sam upratio, do sada sve ove ureje koje sam gledao (a nalaze se u tim 5/10 litarskim kanisterima), zadovoljavaju tu normu. Ja baš sad koji dan planiram kupit jedan, obzirom da mi je sad između 5000 i 2400 km autonomije.
Konstruktivni odgovor, zahvaljujem
 

szahtila

Well-known member
To je guletov stil, letio je s jednog foruma zbog toga..
Ima znanje, oće pomoć, al napiše to tako da koji put bude baš neotesano 😉
Ma nema problema, volim i ja ponekad provocirat, ali u temama koje to podrazumijevaju.Ipak ako pristojno pitam očekujem i takav odgovor
 

Mirage

Well-known member
Ja sam jednom nasuo iz tog kanistera što sam kupio a ostalo je sipao servis. Ove za kamione nisam nikada ni vidio iako imam kamion koji troši adblue naspem iz kanistera jednostavnije mi je.
 

gule

Active member
Ne znam čemu bezobrazan odgovor pošto pitanje nije bilo takvo. Ja npr. u svoja auta uljevam ulja koja su specificirani za taj model. Nalijavao bi i ureu ako postoji određene specifikacije za npr. automobilske dizele i kamionske dizele. Koliko je meni poznato urea je ista za sve dizelaše, ako nije molio bi nekoga da mi to objasni
Moj odgovor ni po čemu nije bezobrazan. Pokušao sam dočarati neke stvari. A tvrdnju gore napisanu zasnivam samo na skoro 10 godina funkcije Voditelja servisa Citroen. Ovlaštenog naravno. Mogu se i neki rugati i šprdati, ali neka mijenjaju spremnike i plaćaju, sve što su uštedjeli na divljim "Ureama", potrošiće na skupe dijelove. Naravno simptomatično je, ako ste primjetili, da se te stvari gotovo uvijek dešavaju zimi, pa se sad pitajte zašto. Lijep pozdrav i ispričavam se, ako je zvučalo, da sam bezobrazan, nije bila namjera. Pokušavam pomoći...nagledao sam se toga.
To je guletov stil, letio je s jednog foruma zbog toga..
Ima znanje, oće pomoć, al napiše to tako da koji put bude baš neotesano 😉
Da ne bude bez kraja i početka, tebe se ne tiče, a ni bilo koga drugoga, odakle sam "letio", kako si to slikovito opisao ni zbog čega, ni tko su mi bivše žene ni šta radim. Ja napisao lijepo što sam se nagledao tih stvari za 10 godina, a svatko neka radi sam što hoće. Što se mene tiče sipajte morsku vodu ili urin, pa slično je to. Još i ovo, ja u auto koji sam platio 10 i više tisuća eur ne bih svašta točio, da uštedim sitno. To je kao da kupiš neki skupi sat, a onda ideš u tržni centar, da ti tamo neki neiskusni curetak od 20 godina vrši zamjenu baterije. I kad je pitaš je li CR20, ona kaže nije Varta je.
 
Posljednje uređivanje:

Dušan

New member
Može li neko da mi napiše koliko je sistem uklanjanja adblue-a siguran. Mislim na to da li u bilo kom smislu utiče na performanse automobila, da li eventualno može da dovede do nekih drugih kvarova, kao i koliko je čovek nakon toga siguran da se tako nešto neće otkriti? Imam C4 Picasso 1.6 blue hdi 2015. godište. Pre par dana prvo lampica za grešku motora, nedugo zatim urea lampica i "greška prečišćavanja". Dosuo Ad blue do vrha, i evo par dana se ne gase, ni jedna, ni druga lampica. Od juče poruka da nakon 1100km neću moći da pokrenem motor.
Drug mi preporučio da odem u servis koji se time bavi i "isključim" ad blue, ali me muči sve gore navedeno. Takođe, koliko je pouzdano to da prlikom tehničkog pregleda neće biti otkriveno?
Svima veliki pozdrav i zahvalnica unapred.
 
Na vrh