Da malo oživim temu.
Davno sam obećao slike.
Problem klapna-motorić sa vozačeve strane. Donja klapna.
Skidanje bez pomeranja cele armature - možda moguće ali montaža nazad...
Ja sam morao sve skinuti!
Kod mene je kao i kod mnogih drugih pukla klapna. Mada taj problem vezuju za redizajn verziju...
Rešenje je u komplet zameni cele armature sa klapnama ili u maloj prepravci motorića.
Ovo sam negde na netu pokupio. Možda i ovde.
Ovo je moje rešenje:
Tu je napukla osovina klapne.
Šelna služi da spreči širenje i eventualno pucanje ležišta.
PRE SVEGA OBAVEZNO PRVO SKINUTI KLEME SA AKUMULATORA!
Skinuti brisače, plastiku ispod njih .... tu su dva šarafa što drže konzolu.
U kabini konzolu drže šarafi sa svake strane kod šarki vrata. (ispod poklopca).
Konzola se još oslanja na nosač kod pedale gasa.
E taj čelični nosač je glavni problem jer ide tačno preko motorića i malog hladnjaka (grejača kabine).
Konzola je još vezana i za kućište ventilacije.
Da bi konzola mogla da se izvuče 10-tak cm prema nazad treba skinuti i centralnu konzolu. Osloboditi tablu u sredini. Radio...komande klime...
Skinuti se mora i volan.
Zbog volana sam skinuo i instrument tablu.
I vratilo volana sam skinuo. ono je vezano za konzolu. Vratilo može samo da se popusti ali ja sam ga celog skinuo.
Konzolu sam oslonio na daščicu i povukao je nazad do menjača.
Skinuo sam i kasetu da bi imao pristup i motoru sa desne strane da ga prekontrolišem. Ova strana može i na pipanje bez ove cele avanture.
Slika sa početka na kojoj se vidi curenje na ulazu u mali hladnjak.
Vidi se da bi se motor možda i mogao iščupati ali vraćanje motora u pravi zub i zavrtanje sva tri šarafa u tako skučenom prostoru... to prepustimo profesionalcima.
Ove operacije uključuju skidanje air-begova i radove oko elektro-mehaničkih sklopova direktno vezanih za bezbednost servisera i automobila.
Ovaj opis shvatite čisto informativno i ne laćajte se ovih radova ako niste sigurni šta radite!