Evala...
Prije svega, sretan Uskrs svima...!
A sad, razlog zašto sam ovdje...
Kako vidim, za C5 redizajn '05.-'08. god. problem kod dvozonske klime kad prestane jedna zona reagirat je u puknutoj klapni najčešće, dok je kod C5 I bio u kratkoj osovinici motorića...
Naravno, može i C5 I puknut klapna, a može bilo kojem godištu prestat motorić radit, ali većinom je to tako, prvi model osovinica motorića (i to na obje strane), a redizajn klapna pukne i to većinom na strani od suvozača, ona bijela za smjer puhanja...
Našao sam ovu temu i to mi je pomoglo u pretrazi bespuća interneta... Klapne u pitanju su kako rekoh za dual autom. klimu redizajn C5 '05.-'08. god. i identične su kao kod 407...
Dakle... Najveći problem je u rastavljanju cijele armature naprijed, ali ako se ima volje malo piliti, a onda i malo ljepiti osovinicu klapne epoxy dvokomponentnim ljepilom (sa ili bez dodatnog pojačanja) i na kraju izrezanu plastiku sa hot-glue pištoljem i ljepilom, vidite kako je to elegantno riješio ovaj rus...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=hF9P031b--s[/ame]
Ako imate problema sa ruskim, evo jedan britanac pa ćete malo više razumjet o čemu se radi... Ali, obratite pažnju kako je rus pametnije izrezao plastiku, ostavivši na miru i režući dobrano dalje od rupa za osovinicu klapne i vijke motorića... Ovaj britanac nije bio toliko pametan, a nije ni dobro odmah pogodio gdje i koliko mora rezat, pa je to vjerojatno nakon ljepljenja malo manje stabilno od ruske verzije... Iako je britanac napravio bolji alat za rezanje, mislim da je rus topio plastiku sa lemilicom...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=sbbCMLEYVRc[/ame]
Tu možete vidjet i kako je osovinica popravljenja dvokomponentnim ljepilom, uz malo konca kao medij za armiranje spoja... Rus je uzeo metalni komad metlice brisača, što mu omogućuje da manje mora vjerovat čvrstoći i svojstvima ljepila na niskim i visokim temperaturama... Meni se više sviđa rusko rješenje...
E, sad, ako netko želi, postoji i kit za popravak u kojem dođu obje klapne, i desna bijela i lijeva plava... Ovaj meštar je došao do istog načina zamjene rezanjem i ljepljenjem, ali stavlja novu klapnu... I reže ko britanac, naravno...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=G5MzmqbrkLQ[/ame]
Super stvar je što daje odmah kod po kojem se može naručiti kit za popravak, te dvije klapne... Na filmiću je kit za dvozonski, a on kaže i kod za jednozonsku klimu, pretpostavljam da je u tom slučaju u pitanju samo jedna klapna... Iako se u ova 2 engleska filmića radi o 407, isto je i za C5 redizajn do '08...
E sad, onaj tko može i želi doći do klapni bez rezanja, tako da sve živo rastavi, često se izludi popravljajući na razne načine osovinu pa i obje (drugu preventivno) bez da ih vadi vani armature... Jer pretpostavljaju kako to nije izvedivo... Tako je ovaj način popravka duplo teži, sve rastavit i još popravljat na licu mjesta...
Ali, ako već neko ima volje sve rastaviti, onda možda ima volje i kupit ovaj kit za popravak, ove dvije klapne, pa i obje zamijeniti... Koliko moje laičko oko vidi, nove klapne su pojačane pa valjada neće više pucati... Ali, sad dolazimo do problema kako ih zamijeniti na licu mjesta, bez čupanja cijelog tunela vani... Evo kako...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=m82AOxaBggk[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=qMKc8nJndMg[/ame]
TAA-DAAA...
Iako je moj favorit za 'uradi sam' opciju rezanje, popravljanje i ljepljenje nazad, tko ima volje i želje, evo načina da mu sve bude kao novo... A ako ovdje ima servisera koji ovo čitaju, to je način na koji bi ja želio da mi servis popravi, rastavljanje i zamjena bez rezanja, ako je moguće za neku normalnu cijenu...
Toliko od mene... Ako naletim na još nešto svima interesantno, javim se opet... Vi svi vrijedno pišite svoja iskustva i saznanja, tako da pomognemo jedni drugima...
alac-gore: