Moj VTS :)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Budem uzeo ovu
https://lincos.hr/6093-podna-dizalica-3-tone.html

Privremeno dok ne sagradim radionu sa stupnom dizalicom. Gledam nove dizalice su 15k kuna. A to em ću otplatiti(nekada), em neću bez glave ostati.
Iste ideje imamo :D

Dizalica, balansirka, sve mi je na listi... a za dizalicu nagovaram vulkića da svoju rashoduje :)
Baš mi treba ova veća jer ove male nemaju visinu za recimo dignuti Sorento i jedva ih podvučem pod Alfu. Jedino su za Citraća bile savršene.
Javi dojmove ako uzmeš ovu od Lincosa

Računao sam za CFS, ja godišnje 40-ak puta dignem auto na nju
To mi djeluje ko pun k. posla za tu dizalicu :confused:
Ja dižem aute možda 20-30 puta godišnje i to rotiram tri ove male dizalice, skupilo ih se kroz godine.

Nego gledam tu sliku paka... nekako su mi draže ovje namjenske gume sa utorom:
 

Cutac

Prèkaroš
Imao, to se rasječe sa vremenom, pak bez utora je jednako efektivan.
Ja Citroene i Fiata dizem uvijek sa njom, jos se tu p9nekad ubace Insignija, Miata, Golf dvica, Astra, Combo...
Uvijek se koristila propisno, no covjek bi ocekivao da ce prvo pustiti hidraulika, da bi konstrukcija trebala sto godina biti.

Sutra napokon idem za spaner letve i short shifter, pa cu nakon toga obici tokic, intercars i vidjeti sto se nudi. Svakako javim sto sam uzeo :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ono govno govanjsko za 222 kune se iskrivilo i auto je skliznuo. Da je prag imalo šugaviji bio, blatobran bi mi glavu polomio.
Znači, ne kupovati dizalice u Lidlu? :surprised: Važno da je glava čitava, prag se popravi lako.
 

Memphis

Active member
Kod tih dizalica moraš jako pazit. Da su ti kotači na ravnoj (glatkoj) podlozi da se mogu pod teretom kotrljat. Ako je grubi asfalt ili šodrano onda ti vuče auto jer se kotači ne mogu okretat. I ako auto nije dobro podmetnu odmah ti bježi lijevo ili desno, zato ti se zmakne i pomota.

Kupi onu od 3tone s njom si bez brige. Puno je stabilnija jer je šira i jača.
 

Cutac

Prèkaroš
Bacio si dizalicu u rijeku..bravo..sad cu te prijaviti pa ces ju ic ronjat
Oću, da, nek ju upecaju ak im se peca. :)

al što si ga bio navoskao brate...
Ma pragove i ovak ne voskam nikada, tak da mi nije neka šteta.

Važno da je glava čitava, prag se popravi lako.
Istina, čak je i cijena jako dobra, 1000 kuna stvarno nije puno, kad uzmeš u obzir na što prag sada liči.

ako auto nije dobro podmetnu odmah ti bježi lijevo ili desno, zato ti se zmakne i pomota.
Ma iza je bila ručna potegnuta, a naprijed cjepanice ispod kotača.

Kupi onu od 3tone s njom si bez brige. Puno je stabilnija jer je šira i jača.
Da, budem uzeo neku veliku, sa velikom čašicom.
 

Milosh

Test
Jbg, žao mi je što ti se to desilo, i drago mi je što nije bilo nešto gore!

Drugo, ponovo sam primjetio da psuješ takve bljuvotine da mi bude muka od njih. Molim te ubuduće nemoj da truješ forum i umove drugih, ne zanima me koliko si u afektu. ;)

Treće, i ja sam odmah skontao da si bespotrebno zagadio rijeku, to nisam očekivao od tebe. :)

Èetvrto, i ja vjerujem da je pak mogao pridonijeti dolasku dizalice u ekscentar. Tu je idealna neka guma namjenski napravljena za tu dizalicu, koja obuhvati čašicu i ne može spasti s nje, a služi samo da odvoji metal od metala. Ne znam, možda lupam, ali tako mi djeluje.
 

Cutac

Prèkaroš
Španer montiran. Ona moja skalamerija sa šarafom i maticama je bila nepotrebna jer se nije moglo dobar grip uhvatiti sa time. Spustili smo most, digli letvu i sa pravim imbusom 18 to riješili. Unutra natrpali INA LIS MOS EP2 koliko je stalo(kotače lijevo desno, trpali unutra stalno), zategnuli španer na kilogram i otpustili za cca. 70°. Sad je to kako treba biti, volan se lagano vrti, vraća u centar, a direktan je i nema nikakvog lufta ni zvukova!
Na starom španeru se vide risovi, ali nije toliko pohaban, koliko je opruga propala. Stari španer se bez problema stisne skroz do kraja, a novi se ne može ni upola toliko stisnuti.
Toliko o "stručnom PSA servisu" i reparaciji letve za 4000 kuna, riješili za pol sata i za 67 kuna(ok, mast sam platio 25 još)...


Drugo, stavljen short shifter.
Au koja razlika naspram originalnog! Puno je precizniji, teži i uvjerljiviji sada! Jako dobra investicija!
Onaj luft koji je prisutan na ručici mjenjača u bilo kojem položaju nije niti u sajlama niti u sponi shiftera, nego u samom nosaču shiftera.
Rotacijska osovina shiftera se stavlja kroz plastiku i osigurava podloškama i osiguračem. Problem je što se sva originalna mast isprala/iscurila pa je osovina pojela plastiku. Nije ništa drastično, ali zračnost sada je daaaaleko veća nego što je bila 2006.(bar se nadam, možda je samo šugavo dizajnirano) i kada se ručica pomiče, taj dio "radi".
To se može(će se) riješiti tako što ću uzeti novu plastiku(ili rabljenu) i unutra staviti piksu sa valjkastim ležajevima. Ili ću staviti industrijski ležaj i na neki način učvrstiti osovinu za njega. Uglavnom, za malo novca će se napraviti da nema nikakvog lufta.
Onda se može pričati o konverziji ručice u gated shifter. To bi također trebalo biti dosta jednostavno za izvesti, kada je ručica "ukroćena".


I za kraj...
 

Cutac

Prèkaroš
Sad je tip top, osim praga. Ali to je kozmetički, sad čekam ljetne gume da se malo zabavim :whistling:

E, da, sad sam se sjetio, na autocesti šušti vjetar radi praga :D
 

dekiiii

Active member
i unutra staviti piksu sa valjkastim ležajevima. Ili ću staviti industrijski ležaj
Razmisli malo o tome. Moglo bi biti većih problema nego s "plastikom". Naročito što veliš da je voda isprala mast. Puno bolje bi bilo naći i prilagoditi "mesinganu" piksnu koja je od samopodmazujuće bronce. Sjeti se problema sa stražnjim mostovima na recimo novijim saxo-ima a stari AX ih nisu imali.
 

Cutac

Prèkaroš
Gume gore :)



Ono što mi je vulkić lani poderao, što sam popravljao, je sada ispucalo...


Izgleda da će ta felga na jesen na remont.
 

Cutac

Prèkaroš
Napokon riješeno sve oko sustava upravljanja. Stavljena nova spona letve, novi krajnik(vozačeva strana) i više nema ni traga ikakvim anomalijama oko toga. Majstor kaže da letva ispod manžeta izgleda najbolje što može, sve je riješeno napokon!

Osim jedne stvari.
OPET
:cenzura::cenzura::cenzura:ENO
TRESKA
TRESKO ÆAÆIN GROB

Ne da mi se zahebavati, uzet ću nove felge ovo ljeto, ili OZ Superturismo ili OZ Superleggera, ne mogu se odlučiti. Ali Resolfenice idu u ****u materinu.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa šta treska?
Volan.
Treskalo je na Bridgestoneu koje su bile na Resolfenu kada sam kupio auto. Ok, gume stare, tada, 8 godina valjda, ko ih hebe, idu u smeće, uzimam RT2. I uzeo RT2, montirao, sve pet prvo ljeto. Skinuo RT2, stavio zimske, sve pet, lani stavim RT2 gore opet(znači isti set koji se nije dirao u garaži cijelu zimu), hop, treska na 120, kao i Bridgestone(stare ljetne). OK, balansiram na roadforceu, bilo ok jako kratko, treska. Vratim se, stroj pokaže da su van balansa. Dobro, balansiram opet, opet u redu, ali protrese. Odem kod drugog vulkića, isti scenarij. Pošaljem ih u :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:, vozim dok trese, stavim zimske, sve mirno, fino. U međuvremenu na zimskima nove diskove iza(SKF) sa lagerima, španer letve, šta ja znam šta, sve na ovjesu je sad novo. Stavim RT2, trese. OK, imam luft u sponi, možda je to. Promijenim sponu, TRESE.
Stavim drugi set 225/45/17 kotača(nisu ni Resolfen ni Dunlop), bonaca.
Jedino što ovaj put trese ko blesavo, toliko da sam sišao s autoceste. Provjerio šarafe, nema greške. Ne znam koji im je :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:.

Na nekoliko mjesta sam našao da Resolfen voli gubiti balans, možda je stvarno do felgi. Ne znam kako da eliminiram gume, bez kupovine novih.
 
Na vrh