Španer montiran. Ona moja skalamerija sa šarafom i maticama je bila nepotrebna jer se nije moglo dobar grip uhvatiti sa time. Spustili smo most, digli letvu i sa pravim imbusom 18 to riješili. Unutra natrpali INA LIS MOS EP2 koliko je stalo(kotače lijevo desno, trpali unutra stalno), zategnuli španer na kilogram i otpustili za cca. 70°. Sad je to kako treba biti, volan se lagano vrti, vraća u centar, a direktan je i nema nikakvog lufta ni zvukova!
Na starom španeru se vide risovi, ali nije toliko pohaban, koliko je opruga propala. Stari španer se bez problema stisne skroz do kraja, a novi se ne može ni upola toliko stisnuti.
Toliko o "stručnom PSA servisu" i reparaciji letve za 4000 kuna, riješili za pol sata i za 67 kuna(ok, mast sam platio 25 još)...
Drugo, stavljen short shifter.
Au koja razlika naspram originalnog! Puno je precizniji, teži i uvjerljiviji sada! Jako dobra investicija!
Onaj luft koji je prisutan na ručici mjenjača u bilo kojem položaju nije niti u sajlama niti u sponi shiftera, nego u samom nosaču shiftera.
Rotacijska osovina shiftera se stavlja kroz plastiku i osigurava podloškama i osiguračem. Problem je što se sva originalna mast isprala/iscurila pa je osovina pojela plastiku. Nije ništa drastično, ali zračnost sada je daaaaleko veća nego što je bila 2006.(bar se nadam, možda je samo šugavo dizajnirano) i kada se ručica pomiče, taj dio "radi".
To se može(će se) riješiti tako što ću uzeti novu plastiku(ili rabljenu) i unutra staviti piksu sa valjkastim ležajevima. Ili ću staviti industrijski ležaj i na neki način učvrstiti osovinu za njega. Uglavnom, za malo novca će se napraviti da nema nikakvog lufta.
Onda se može pričati o konverziji ručice u gated shifter. To bi također trebalo biti dosta jednostavno za izvesti, kada je ručica "ukroćena".
I za kraj...