Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Coni necu jer ne zelim, GY isto, Dunlop me razocarao, Mišo je no brainer, uzeo bih S001, ali ima daleko najveci otpor kotrljanju od testiranih guma, no sa Bridgestoneom imam najbolja iskustva po pitanju zadrzavanja perfomansi.
Pirelli ne znam jel sto nudi, Hankook je u mojoj dimenziji XL,....

Za sad
Ako sve drugo propadne - Mišo
Najvise zelim - S001(ali ne zelim visok otpor kotrljanju)
Jos moram prouciti - Pirelli

Ali, naravno, prije novih guma moram preklati ove da ih je manje steta baciti :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nikad nisam uspio osjetiti razliku xl i ne xl gume. Isto su mi Hankookice ljetne bile xl, nikakvih problema. Precizna guma, ako xl ima veze s tim, super...
Da mi se ne eksperimentira i dalje bi se njih držao.
Osobni izbor uhp guma bi mi trenutno bio PS4 ako se ide all in ili Nokian Powerproof ako se gleda uštediti.
 

Cutac

Prèkaroš
Ali Nokian je lažirao testove slanjem posebno napravljenih guma. Prije bih Toyo stavio, nego Nokian.

Hankook bih uzeo jer si ti bio rekao da su dobre i jer svi kažu da je Hankook "novi premium" pa me baš zanima.
Jel mi možeš molim te reći koja oznaka(K1XX) bi trebala biti all rounder UHP, ala PS4, S001, Assy? To nisam nigdje našao objašnjeno, a po slikama ne mogu odrediti :D

Jedino što me od Miše odbija je to da ih je "šteta" staviti na auto koji se malo vozi.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ali Nokian je lažirao testove slanjem posebno napravljenih guma. Prije bih Toyo stavio, nego Nokian.
Ma sve znam, al valjda neće ponavljati glupost :D
One #line gume su me razočarale, al ova nova #proof generacija djeluje kao prava stvar. No ako nećeš nećeš :D

Ventus Prime3 K125 je nešto tipa Primacy kod Mišelina.
A V12 (K120) i S1 (K127) su obje UHP s tim da je prva za manje (15-19), a druga za veće aute (17-22 + suv modeli). Pretpostavljam da bi ti se K127 manje trošila, bila tiša, ali mislim da bi K120 bolje odgovarala na VTS što se samog hendlinga tiče.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa nije VTS nekakav teškaš, koliko ima, cca 1300-1400kg?
Sa K120 ti se vjerovatno neće desiti da ostane ripne, a izgubi hendling, sa njom si na 35tkm vjerovatno na graničniku. K127 bi vjerovatno bila bliže Dunlopu po trošenju
 

Cutac

Prèkaroš
I mene je iznenadilo jer piše 1330 kila u tehničkim specifikacijama. Moguće da se to odnosi na modele sa ful opremom(koža, panorama, navigacija).
Frendov susjed je na Volvu XC60(možda, neki XC noviji) mijenjao panoramu i kaže da su ju trojica jedva digla, znači ima bar 140 kila.
 

Cutac

Prèkaroš
Bio na tehničkom. Sve pet, jedino je ručna tek iz trećeg pokušaja pala ispod 30% razlike, na 17%. Nemam pojma zašto...

A i ima malkoc kisika u ispuhu, garant na srednjem loncu koji je vidio bolje dane. Dobio sam preporuku za Lastovčića, ali ne onog u Sv. Nedelji, nego u Domaslovecu. Ima ovdje tko iskustva sa njim? Ići će od kata do branika aluminizirani čelik. Cijevi istog promjera, rezonator isti, zadnji lonac može malo "sportskiji". Vidit ću što kažu, kakav dojam ostavljaju.
Budžet je do cca. 4000-5000 kuna, makar ne vjerujem da će ići preko 2500. I bez originalnog nastavka ne pričamo. :D

Jel ima netko preporuku nekog drugog auspuh servisa, da radi sve vrhunski? Razočarat ću se ako ispuh bude trajao kraće od 10 godina, no inox ne dolazi u obzir radi zvektanja.
Za Durlena je komentar bio "zašto gledaš Durlena ako imaš takav budžet i želiš kao original?". Nisam dobio objašnjenje zašto.

Jedino me jebe što mi je Lastovčić dosta daleko, ako ću u 8 biti tamo, morao bih krenuti u 6 ujutro... Iz tog razloga i odugovlačim taj ispuh.
______________________________________________________________________

2200 inox sustav kod Lastovčića. Jedino moram vrijeme organizirati. Da odem tamo da još uživo dogovorimo(iako ne moram) i da odem na cca. 2 sata da se montira.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
U utorak gore ide novi ispuh.
1800 kuna, rezonator i zadnji lonac u inoxu. Kad su me pitali što želim, rekao sam "isti zvuk, ista krivulja momenta". I ok, sve pet. Onda je došao tip koji odredi što ide, nazvao je lonac "tihi", ja sam rekao "ne pre tiho, kako je sada", on je rekao da da :D
I onda ga opet nazvao tihim loncem kad je pisao na papir. Valjda 6 puta sam rekao "isti zvuk, isto da ide" i svaki put je rekao "ok", nadam se da njemu "tihi" znači "originalna specifikacija", a ne da se ne čuje :D

Jedino što kad sam telefonski zvao, rekao je da u katalogu nema lonaca za 2.0 130kW, samo za onaj sa 103kW. Vidili su auto, zapisao ga je kao C4 VTS 180, nadam se da će biti u redu, da će se čuti kao do sada i da će isto ići.

Fun fact, zadnji lonac tvornički je od inoxa, zato izgleda kao nov iako je spoj cijevi i lonca već dva puta strunuo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa sve si pokopčao. Vjerovatno znaš i sam kakva ekipa tamo dolazi i kakav spektar zahtjeva ima. Nemoguće nabrojati sve levele glasnog koje nude.
Naravno da će tamo biti OEM=tiho :)
 

Cutac

Prèkaroš
I ja :D
Od novosti ima da su ova govna opet ispala iz balansa, u ponedjeljak ću ih opet balansirati, trese volan poprilično.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ovo govno opet izgubilo balans napijed. (EDIT: Nisam skužio da piše u zadnjem postu.) Oba kotača trebala po 10-15g utega i unutra i vani. Plus što lijeva guma pleše. Felge mjerene, ravne ko staklo.
Ovu sezonu nek se jebu, svedno radim malo kilometara, a sljedeću gore ide ili Mišo ili Hankook, da vidim jel do guma ili felgi.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam koji im je ****c. Gume se ne miču u odnosu na felgu, to sam zabilježio još prošlo proljeće.
Ili je felga od pekmeza ili je guma ****čki loša...
 
Na vrh