Na 2000-3000 okretaja kod održavanja brzine(znači otvorena i autocesta) je doslovno nečujan, ne znam kak su to izveli. Kod kretanja, negdje između 1600 i 2000 okretaja baš zatutnji, malo me sram bude u gradu, ali sve preko je ok. I dalje je zadržao onaj prljavi zvuk kao da pljuje, samo je uparen sa malo basa. Zadovoljan sam!
Auto mislim da ide isto na niskim okretajima, bolje na 2700-5000, a preko nisam išao. Da, stvarno nisam, išao sam doma sa starim loncima u autu i bili su spušteni zicevi i nije se dalo biti od tutnjave(ali to je uvijek tako, u c4 prošli tjedan sam vozio 80 bez ziceva i tutnjalo je do granice boli u ušima).
Dakle...
Počelo je ovako
Ovo je zadnji lonac(turbo sa čeličnom vunom)
Srednji nisam slikao, rezonator protočni P.S., oba lonca imaju protok kao i tvornički.
Ovo je original rezonator kojemu je cijev otpala kad sam ga vadio iz gepeka(radi te cijevi sam sve mijenjao)
Ovo je zadnja beštija, ima bar 20 kila. On je dobar i neću ga otvarati, nek stoji.
A ovo je kako sada izgleda.
Te, naravno, video.
Mjerenja stižu kasnije, kad se osuši asfalt i kad temperatura bude oko 22°C.
Sve pohvale za Lastovčić, jako lijepo riješeno! Malo su se zajebali s loncima, napravili su krive pa su radili nove, ali bitno da je auto isporučen kako spada!