Pokupljen sa servisa.
Set zupčastog, prednji desni ležaj kotača, svjećice, kanalni, to je novo stavljeno. Roler kanalnog i remenica kompresora klime su strugali malo, nije bilo nigdje za nabaviti novi dio pa je rastavljeno i podmazano. Sad je ok.
Više ne moram na balans kotača, izgleda da nije bila stvar u tome nego mi se kotač klimao
Skužio sam tamo negdje jesenas da laaaaagano struže u brzom dugom lijevom zavoju, ali sam mislio da su gume. Sad kad sam vidio da je i sa zimskima tako - ležaj.
Remen nije bio Conti ipak, nego Gates, PowerGrip HTD. Ne mogu nigdje naći nikakav DOT, pa ne znam jel originalni ili je stvarno mijenjan 2016. u servisu. Pumpa vode je plastična iz 2005., znači originalna...
Svjećice izgledaju super, 13 tisuća kilometara i malo su potrošene. Ali budući da stavljam bakrene(tj. niklovane) radi manjeg otpora, jedna je 25 kuna i jednom u godini i pol je taman za zamijeniti. Plus što tako neće zapeći u glavi nikada.
Pohvale za autokuću Porkolabić, sve pet, bez ikakve zamjerke, a gazda je susretljiv i objasni što me zanima
I kaže da je zaštita podvozja odlično napravljena.
Dakle, Dayco HT PTFE set zupčastog, ATE SL na sva 4 kotača, ležaj kotača SKF (ako dobro kužim kataloški), Denso svjećice, Dayco kanalni.
Po tom pitanju smo spremni za Alpe, ostaje još motorno ulje.
Amortizeri su relativno novi, svi seleni novi, razvod, kočnice, kvačilo, letva volana, sve je preventivno odrađeno u zadnje 3-4 godine i malo kilometara. Tako da, sad je vrijeme za vožnju
Budem kad otopli skinuo usisnu granu i lijepo ju počistio izvana, promijenio brtvu i odnio dizne na čišćenje.