Moj VTS :)

markan1000

Well-known member
Ali jako je kul kad voziš po slanoj cesti, a živo ti se jebe jer je komplet podnica u bitumenu :cool:
Pukni ti preventivno i C4 II u bitumen pa da možeš bezbrižno uživati i ne opterećivati se :cool:
Moram ići balansirati kotače, treska mi na 130, valjda od stajanja.
U Stupniku imaš dobrog vulkanizera, moram i ja ovih dana na zamjenu guma i špur čim mi izolacija prođe, idemo zajedno pa da vidim napokon i iznutra kako VTS izgleda ;)
 
Posljednje uređivanje:

Ax boy

Well-known member
Pukni ti preventivno i C4 II u bitumen pa da možeš bezbrižno uživati i ne opterećivati se :cool:

U Stupniku imaš dobrog vulkanizera, moram i ja ovih dana na zamjenu guma i špur čim mi izolacija prođe, idemo zajedno pa da vidim napokon i iznutra kako VTS izgleda ;)
Još se voziš na ljetnim gumama? 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
 

markan1000

Well-known member
Ne nego na zimskima koje su nažalost dale svoje. A nove stoje pred kućom već neko vrijeme. Najprije su me iz Mall.hr nekih skoro dva tjedna hebali s dostavom guma, onda kad sam im napisao jedan lijepi mail su već sljedeći dan bile utovarene i na putu prema meni. Nakon toga strka na poslu pa nikako stići, pa samoizolacija, pa izolacija... I voila, eto guma još uvijek pred kućom.
 

Cutac

Prèkaroš
Pukni ti preventivno i C4 II u bitumen pa da možeš bezbrižno uživati i ne opterećivati se
Mogao bih kad odvažem jel ostaje kod mene. Ali najvjerojatnije ostaje, inflacija, plus što meni ne treba ništa više od auta.
U Stupniku imaš dobrog vulkanizera
Je, ići ću do Stupnika balansirat kotače :D

idemo zajedno pa da vidim napokon i iznutra kako VTS izgleda
Možemo se naći jedan dan prek vikenda :)

Nek se sljedeći vlasnik s tim zajebava
Nemam što kupiti za pare koje bih dobio za njega, a nemam želje niti potrebe dodatno trošiti za daily. :)
 

markan1000

Well-known member
Najgore si prošao, pusti zimske za sljedeću zimu :)
Ne mogu, ove se raspadaju. Radi se o gumama na C4 II, prodao sam ga sa zimskima, i uzeo ga sad nazad s istim tim zimskima, s tim da su cijelo prošlo ljeto ostale na autu. A ljeto ih je uništilo. Stavljam all-season na njega, jer mi ionako Picasso uglavnom služi za dulja putovanja, a kod njega je sve po ps-u, ljetne-zimske.
Je, ići ću do Stupnika balansirat kotače :D
To ti je samo par km dalje od mehaničara u Lučkom. I ja sam zabrijao, mislio sam da ideš na špur, a ne na balansiranje.
Možemo se naći jedan dan prek vikenda :)
Naravno
 

Cutac

Prèkaroš
Pokupljen sa servisa.
Set zupčastog, prednji desni ležaj kotača, svjećice, kanalni, to je novo stavljeno. Roler kanalnog i remenica kompresora klime su strugali malo, nije bilo nigdje za nabaviti novi dio pa je rastavljeno i podmazano. Sad je ok.
Više ne moram na balans kotača, izgleda da nije bila stvar u tome nego mi se kotač klimao :D :D
Skužio sam tamo negdje jesenas da laaaaagano struže u brzom dugom lijevom zavoju, ali sam mislio da su gume. Sad kad sam vidio da je i sa zimskima tako - ležaj.

Remen nije bio Conti ipak, nego Gates, PowerGrip HTD. Ne mogu nigdje naći nikakav DOT, pa ne znam jel originalni ili je stvarno mijenjan 2016. u servisu. Pumpa vode je plastična iz 2005., znači originalna...

Svjećice izgledaju super, 13 tisuća kilometara i malo su potrošene. Ali budući da stavljam bakrene(tj. niklovane) radi manjeg otpora, jedna je 25 kuna i jednom u godini i pol je taman za zamijeniti. Plus što tako neće zapeći u glavi nikada.

Pohvale za autokuću Porkolabić, sve pet, bez ikakve zamjerke, a gazda je susretljiv i objasni što me zanima :) I kaže da je zaštita podvozja odlično napravljena.

Dakle, Dayco HT PTFE set zupčastog, ATE SL na sva 4 kotača, ležaj kotača SKF (ako dobro kužim kataloški), Denso svjećice, Dayco kanalni.

Po tom pitanju smo spremni za Alpe, ostaje još motorno ulje.
Amortizeri su relativno novi, svi seleni novi, razvod, kočnice, kvačilo, letva volana, sve je preventivno odrađeno u zadnje 3-4 godine i malo kilometara. Tako da, sad je vrijeme za vožnju :)

Budem kad otopli skinuo usisnu granu i lijepo ju počistio izvana, promijenio brtvu i odnio dizne na čišćenje.

1643301278125.png
1643301288323.png1643301294605.png1643301306898.png1643301316937.png
 

Ruske

Active member
133332? nisi mogao jos negdje napraviti taj 1km :D
i da btw, sretno s daycom
a sto se tice skf, ako ti sifra pocinje sa VKBA onda je skf
i zasto denso svjecice, a ne ngk? mislim ok su, al ipak ngk je ngk, plus ako ima one iz srebrnog pakovanja...
 

Cutac

Prèkaroš
133332? nisi mogao jos negdje napraviti taj 1km
Nisam ni skužio dok ti nisi napisao :D

i da btw, sretno s daycom
Budući da ga mijenjam svakih 5 godina i da je ojačani model, stvarno mislim da ne bi trebalo biti problema. Roler i španer su INA.

i zasto denso svjecice, a ne ngk?
Po forumima sam našao da je najbolje uzimati bakrene Denso i mijenjati svakih 10-15 tisuća kilometara na tom motoru. U VTi imam NGK Platinum, ali eto, nek bude bakreni Denso :D
 

Cutac

Prèkaroš
Preporuka je te obične mijenjati svakih 10-15. Ove sad su bile oko 13 i vidi se da se troše, a za 100 kn neću propast tako da... :D
 

Cutac

Prèkaroš
Uživancija mi ga je sad voziti. Doslovno je sve od potrošnih dijelova novo ili ima 15-20 tisuća kilometara, plus što je zaštićen i ne jebu me voda i sol.
U zadnje vrijeme samo njega i vozim, a jedva čekam još koji tjedan da prođe da stavim ljetne gume gore.
Razmišljam da potražim neke zanimljivije felge za zimu, ili da pređem na 17-ice.

Gledam sliku i patim :D
1643557218797.png
 

Ruske

Active member
savjet (ono cega se dja drzim kod svih svojih auta u zadnjih X godina)
oem felge za zimu, a za ljeto col ili dva veca felga, u tvom slucaju 225 40 18 je dovoljno + mozes upisati bez atesta, a izgleda brutalno auto na 18kama (jos ako ces kao i ja nac neke lijepe oem - evo vidio sam nedavno crvenog sa 18kama od C6 - predobra kombinacija, jos malo ljepsa nego kombinacija mojeg sa felgama sa C4 grand picassao exclusive)
e al tu onda po meni bi trebao i staviti opruge...neznam evo gledam sad sliku ovu sta si stavio, kao neki dzip je
 
Na vrh