Bio VTS na tehničkom. Sve izvrsno, samo ispitivač kaže da je eko test bio loš, da je prebogata smjesa bila na 2900 okretaja.
E sad, najosnovnije, ispuh ne smrdi, ulje ne smrdi, svjećice su točno kakve trebaju biti, tako da ne vjerujem da auto "boluje" od bogate smjese. Plus što je potrošnja goriva i više nego dobra. Dizne i tako planiram nositi na čišćenje već godinu dana, nikako da se natjeram.
Auto je bio ful ugrijan, cca. 50 kilometara autoceste, nije do toga. ECU nakon puštanja gasa namjerno ubacuje gorivo u cilindre da hladi klip i ventile, zato i puca iz auspuha. E sad, jel sonda na tehničkom to registrirala, ne znam.
Zadnji i srednji lonac imaju rupice radi otjecanja vode i radi toga je kisik povećan.
Sutra ću skinuti dizne i probati ih preko dijagnostike da vidim jel bacaju maglu ili mlazove i izmjerit ću što lambde kažu. Ne znam jel dovoljno mjeriti preko dijagnostike sa ugašenim autom ili moram multimetrom. Nije mi problem navesti auto i izmjeriti, jedino ne znam gdje su konektori
Svjećice nemaju 2000 kilometara.
Jedino što sam u ovaj trenutni rezervar dodao Liqui Moly čistač dizni, ali to ne bi trebalo imati veze.
Ima tko kakvu pametnu?
A kočnice ko u fapa
A dobar je, sjedim u kafani na tehničkom, mir, tišina, i samo se odjednom čuje moj auspuh iznutra
Bilo bi mi neugodno da se ne čuje ovako dobro, da je samo glasan. Ali stvarno po zvuku nikad ne bi čovjek rekao da je 2.0 I4. Izgleda da 4-1 kratka grana i ravna radilica stvarno služe svrsi
Sad sam se vozio i pratio par stvari.
MAP je dobar jer očitava očekivane vrijednosti.
Lambde, bar po onome što preko Torquea vidim jer je refresh rate nizak, očitavaju i ponašaju se kako bi trebale.
LTFT pak je 20% na leru i spušta se do 3% kod punog gasa. Čuuuudno. Moram složiti nekakvo zapisivanje grafova da mogu nešto iole korisno zaključiti.
Budem izmjerio lambde voltmetrom da vidim jel defaultni napon dobar.