Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Napravi si tanku četku za bušilicu od neke tanke cijevi i žičica pa provrti nutra… možda bi i neki nastavak od Dremela pasao
Nemam ništa toliko usko da uđe, ali dobra ideja, hvala! Probat ću naći tako nešto.

Vidim na ServiceBoxu da se ti pipci prodaju kao zaseban dio i na shemi su odvojeni od bobine, očito se da rastaviti. Probat ću pa šta bude :D

One stopice se nisu dale probiti bušilicom?
Nije mi palo na pamet. Jedna se vjerojatno mogla, ali druge dvije teško jer je jako nedostupno mjesto.
 

Cutac

Prèkaroš
Bobina namontirana i radi, na senzor više ne curi ulje, koliko vidim.

Danas je onaj dan kad VTS ima svrhu - antistres terapija. I bome me oraspoložio. Jedino su zimske još gore pa je plivao, dosta nesigurno sam se osjećao pa ga nisam baš do ibera izganjao. Izganjao sam ga koliko su mi gume dopuštale. Tamo preko Vurota sam plivao od zavoja do zavoja, skroz je sjebano bilo. Nije zanosio guzicu kao inače, nego nos, pa guzicu, bilo je dosta očajno.
Ali hej, vrišti za sve pare.

Sad koji dan ću ljetne staviti gore.
 

Cutac

Prèkaroš
Još prije mjesec dana su felge i gume oprane, navoskane, slova na gumama osvježena :D
Evo ga, a ko za vraga, jedna guma je bila na 0.9 bar. Ne znam zašto, zasad je ok. Gume su ok za ovu sezonu, ovo će im biti peta i zadnja. A prednje zimske u sebi imaju još jednu sezonu i onda su na graničniku. Možda ih rotiram jer su zadnje puno bolje, ali vidjet ću.

Evo ga. Niti je opran, niti je na lijepom mjestu, ali neka ga :D

1647882258373.png
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
1648494664289.png

Izbacilo mi u Photos pod uspomene ovo od prije tri godine. Eto, najjeftiniji parking senzor kojeg sam uspio naći u Sisku dela već 3 godine bez problema.
Original 800 kuna, ovaj 100. Očekivao sam da će trajati par tjedana.

Danas sam ga mislio tankati, ali zato što je koljeno ibera na rezervaru puklo, a drži ga dvokomponentno ljepilo, ne smijem ostavljat parkiran auto tek natankan, mora imati bar jednu crticu manje :ROFLMAO:
 

Cutac

Prèkaroš
Bio VTS na tehničkom. Sve izvrsno, samo ispitivač kaže da je eko test bio loš, da je prebogata smjesa bila na 2900 okretaja.
E sad, najosnovnije, ispuh ne smrdi, ulje ne smrdi, svjećice su točno kakve trebaju biti, tako da ne vjerujem da auto "boluje" od bogate smjese. Plus što je potrošnja goriva i više nego dobra. Dizne i tako planiram nositi na čišćenje već godinu dana, nikako da se natjeram.

Auto je bio ful ugrijan, cca. 50 kilometara autoceste, nije do toga. ECU nakon puštanja gasa namjerno ubacuje gorivo u cilindre da hladi klip i ventile, zato i puca iz auspuha. E sad, jel sonda na tehničkom to registrirala, ne znam.
Zadnji i srednji lonac imaju rupice radi otjecanja vode i radi toga je kisik povećan.

Sutra ću skinuti dizne i probati ih preko dijagnostike da vidim jel bacaju maglu ili mlazove i izmjerit ću što lambde kažu. Ne znam jel dovoljno mjeriti preko dijagnostike sa ugašenim autom ili moram multimetrom. Nije mi problem navesti auto i izmjeriti, jedino ne znam gdje su konektori :ROFLMAO:

Svjećice nemaju 2000 kilometara.
Jedino što sam u ovaj trenutni rezervar dodao Liqui Moly čistač dizni, ali to ne bi trebalo imati veze.

Ima tko kakvu pametnu?

A kočnice ko u fapa
1651687836189.png

A dobar je, sjedim u kafani na tehničkom, mir, tišina, i samo se odjednom čuje moj auspuh iznutra :ROFLMAO:😅
Bilo bi mi neugodno da se ne čuje ovako dobro, da je samo glasan. Ali stvarno po zvuku nikad ne bi čovjek rekao da je 2.0 I4. Izgleda da 4-1 kratka grana i ravna radilica stvarno služe svrsi :D
Sad sam se vozio i pratio par stvari.
MAP je dobar jer očitava očekivane vrijednosti.
Lambde, bar po onome što preko Torquea vidim jer je refresh rate nizak, očitavaju i ponašaju se kako bi trebale.

LTFT pak je 20% na leru i spušta se do 3% kod punog gasa. Čuuuudno. Moram složiti nekakvo zapisivanje grafova da mogu nešto iole korisno zaključiti.
Budem izmjerio lambde voltmetrom da vidim jel defaultni napon dobar.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bilokakva mjerenja na tehničkom treba uzimati sa debelom rezervom.
Ako te baš muči eko test, odi kod nekog provjerenog mehe koji ima opremu ili neki Bosch service pa neka oni mjere i vide što se točno dešava
 

Cutac

Prèkaroš
Bilokakva mjerenja na tehničkom treba uzimati sa debelom rezervom.
Znam, ali pretpostavljam da mi ne bi napomenuo da je neka sustavna pogreška koju često sreće.

Ako te baš muči eko test, odi kod nekog provjerenog mehe koji ima opremu ili neki Bosch service pa neka oni mjere i vide što se točno dešava
Mislim da možda odem.
Budem izvadio lambde i testirao ih i odnijet ću dizne na čišćenje. U tom slučaju mogu biti relativno siguran da je sve ispravno i dobro.

Imam ja, mani se budalaštine.
Ovo mi se i ne da ganjati, jedino eto ne bih htio bogatu smjesu da mi ne strada ulje i posljedično motor.

Ako ne prihvataš prvi (i pametniji) savjet, onda instaliraj Realtime Charts plugin za Torque.
:D

Ovo je fora, koštao si me 22 kune :ROFLMAO:
 

Cutac

Prèkaroš
Dizne očišćene. Veli da je protok bio dobar, ali da na jednoj rasip nije bio baš najbolji. Ali i dalje da su bile sasvim uredne.
Sada je ler potpuno miran i to je više manje to što sam primjetio. Jebena kurvokleta kineska BT dijagnostika se nije htjela spojiti, tj. Torque nije mogao prepoznati auto, tako da ne znam kakav je sada LTFT.

Vakuum ispitan kontakt sprejem, nigdje ne vuče falš zrak, ali sam skinuo granu (koja je kurva za skinuti jer je PCV razdjelnik odozdo zašarafljen na nju) i promijenio brtvu. Iznutra je čista kao suza, ali nije polirana. S jedne strane dobro za miješanje goriva, a s druge nije jer iste te turbulencije smanjuju brzinu i tlak zraka. I dalje tražim istu takvu granu za kupiti da ju ispoliram i montiram umjesto ove.

I vozio sam bez ukrasnog poklopca motora koji na sebi ima spužvu za smanjenje buke. Kako je ova glava glasnaaaaaaa. I podizači i dizne, poludio sam skoro, cijela glava mi je zvonila. Plus auspuh kojem je valjda već pola vune izgorilo jer stvarno je glasan kad se ugrije :ROFLMAO:
Imam još 3 godine garancije na njega, pa ću za dvije ići da napune lonce.

1651932839217.png

E da, malo sam čistio i šmirglao granu izvana, budem sad koji dan sa više papira prionuo da se jače sjaji.
1651932876725.png
 

Cutac

Prèkaroš
Danas mi ga se vozilo, vozio ga nekih 35 kilometara, bez divljanja i otišao malo kod majke da ju vidim.
Sat vremena poslije sjedam u auto, izlazim iz dvorišta, kad ona viče da stanem. Šta je sad, lokva antifriza ostala ispod auta...
Mala lokvica, vidim kapljice na jednoj od rupa na plastici pod motorom. Ovako u grubo bi curilo sa zadnje lijeve strane. Iskreno se nadam da nije pumpa vode. Pumpa je nova Dayco, ali opet...

Ne znam kad ću imati vremena da ga navezem i skinem šuspleh da vidim otkud curi...
Ako nije pumpa, onda super. A ako je... Jooooooj, jebem ti sve.
 

Cutac

Prèkaroš
Da je dobar.

Ima izvana povrat na termostat sa pumpe, metalna cijev sa oringovima. Nadam se iskreno da je to. Jedino što je iza ispušne grane :ROFLMAO:
1652541309508.png
Ova cijev. Samo da ne curi na pumpi, joooj... Još mi samo to fali, da ispočetka razvod ide dolje.

Definitivno mu nije pomoglo to što zadnjih par tjedana kad idem nekud autocestom uglavnom idem njim i vozim 180-200...
 
Posljednje uređivanje:

Ruske

Active member
dayco mi uvijek bio sumnjiv, pa se onda ljudi cude kad im to kazem...al eto
nadam se da nije pumpa, al me ne bi ni cudilo...
 

dinko1981

Well-known member
Nema više proizvođača rezervnih dijelova za koje možeš biti siguran u kvalitetu. Svi su se pokvarili, a sa starosti vozila za koja su namjenjeni tako im paralelno pada i kvaliteta tj što je vozilo starije generacije tako im je i razina kvalitete manja. Naravno uvijek postoje iznimke ali generalno takva je trenutna situacina
 
Na vrh