Senzor dela za sad. Sve uredno radi, ulje ne curi.
Promijenio sam i tri nosača cijevi klime jer su sva tri propala. Citroen se opet pokazao ingenioznim. Znači imaš rupu u karoseriji. Ok, jebeno. Imaš nosač koji se gurne u tu rupu. Ok, još jebenije, stvarno ima smisla. Onda imaš pipak koji se nabije kroz sred nosača da se stopice rašire i da ne može ispasti. Je-be-no, svaka čast na ideji. I onda nemaš niki ****c da izvučeš taj pipak, a ne možeš ga nabiti unutra jer je stožast i doslovno nije fizički moguće, nego treba čupati to i komadati, a nalaze se na najmanje dostupnim mjestima, ispod cijevi klime.
**** ih otac.
Sve mi ruke krvave, mislio sam da će biti zafrkancija, par minuta posla, skinem stare, stavim nove. Sat vremena, dvoja klješta i veći dio kože s prstiju.
Još je ostalo da sredim onaj pleh na letvi koji zvoni. Čuje se samo u autu, na 3000 okretaja bez radija i ventilacije, ali meni smeta
E, da. Skinuo bobinu iz meni nekog nepoznatog razloga (ne sjećam se) i slučajno skužim da na 1. i 4. cilindru kontaktna površina za svjećicu nije čista. Tj. ne sjaji se, nego je ful crna. Na 2. je čista, na 3. je polu-prljava. E sad, sve je ok, nema kvara, ali sam to prao i čistio štapićima za uši i kontakt sprejem. Sad, nisam umislio, nema onog
lag-a kad dodam jako malo gas, recimo kod kretanja ili samo dodavanja malo gasa jer mi je dosadno. Znači da je trebao napon viši nego što je dizajnirano, radi te prljavštine. To je sa djelomično očišćenim površinama.
Ono što mene zanima je sljedeće. Jel zna netko mogu li se skinuti ovi pipci sa bobine bez da se napravi sranje? Oni se daju rotirati u odnosu na bobinu, znači nisu fiksno montirani. E sad, bobina je oko 2000 kuna pa neću ići probati što će se desiti ako ih potegnem. Možda se mogu skinuti, ali ne potezanjem, itd.
Mislim da je ista bobina na XU i EW motorima, pa ako netko ima iskustva ili škart da proba to počupati.