Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Već sam pisao, to mi je terapija. Jedino kad na autu radim sam u zen stanju i svaka briga nestaje.
A i da nije, ne mogu voziti auto sa lošim lagerima, šta da se razlete ili zacvikaju, onda je veselje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
@ivan222 pitao si jednom zašto displej svijetli sa zadnje strane. Ovdje se na slici vidi kako je sunce backlight, tu gdje hauba radi sjenu se ne vidi brojka.
Hvala... sad kad si rekao mi djeluje skroz logično i jednostavno, nemogu vjerovat da mi se deset godina povlačilo pitanje... I taj detalj je meni veći i efektivniji od bilokojeg dipleja, senzora i đinđi minđi. Šou :love:
 

Milosh

Test
Možeš nešto i nacrtati markerom na njemu sa zadnje strane, pa onda imaš projekciju kad sunce uperi kroz njega. Npr Snupija, ili nekome nacrtaš kukija. :ROFLMAO:
 

Cutac

Prèkaroš
Našao sam račun iz ovlaštenog. Pumpa vode je naplaćena. E sad, jel 2016. ugrađena pumpa iz 2005. ili je ostavljena originalna, tko će ga znati...
 

Cutac

Prèkaroš
Danas taman da nazovem za auto da VTS-u nađem društvo, kad on prodan. Jučer objavljen 😭

Ovo je jedina slika iz cachea
1646220093270.png

330Ci, prvi vlasnik, 2000. godina, 240k km, siva koža, ručni mjenjač (pardon, kad je BMW u pitanju, šaltung), preeeeekrasna boja, felge, sav pic pic. 59000 kuna.
Jebiga.
 

Cutac

Prèkaroš
Gdje se u SK-ZG mogu kupiti o-ringovi? Opet curi na senzoru bregaste, a nestandardna je visina prstena pa bih trebao trgovinu u kojoj ima masa prstenova.
Zalijepiti silikonom mi je zadnja opcija.
 

dinko1981

Well-known member
Gdje se u SK-ZG mogu kupiti o-ringovi? Opet curi na senzoru bregaste, a nestandardna je visina prstena pa bih trebao trgovinu u kojoj ima masa prstenova.
Zalijepiti silikonom mi je zadnja opcija.
Jesi bio u Roto trgovini?
 

Cutac

Prèkaroš
Jesam i našao sam nešto što se čini ok. Montirao sam pa ću sad voziti VTS par dana da vidim kako je.

A baš dosta curi, skupila se lokva na getribi. Još će mi procuriti u zvono i sjebat kvačilo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
kad on prodan
Oće to kad je prilika. Još danas sanjam jednu C klasu kupe iz 2019., 2006. godište, prvi vlasnik, 200 Kompressor, ali sa 64.000km, ručni mjenjač.
Bila je oglašena za 6500€, nestala u jednom danu :(
 

Cutac

Prèkaroš
Ta Meca nije niš ni prešla za razliku od Bembe. Ali ovaj je na slikama bio kao nov. Navečer ga objavili, ujutro ga nema...
A patim za nekim urednim E36 ili E46 prije redizajna. Još je ovaj bio ofarban, a ne siv ili crn. Pogotovo s ovim sranjem sa gospodarstvom, plavi 330Ci šaltung bi bio ulaganje u budućnost.
 

Cutac

Prèkaroš
Prag začepljen. Dobro da sam kupio dva čepa jer mi je prvi proletio u prag i sad je tamo negdje.

A ulje i dalje curi na senzor bregaste. Sutra ću kupiti silikon i namazati uz rub. Ne dam novce za cijeli senzor.

A termo pleh iznad letve ronda, to moram riješit kad otopli.

Sem toga, danas sat vremena bio u koloni i pregrijalo mi se kvačilo pa je ostavilo naslage po zamašnjaku... Eto šta bude kad imaš dugačku prvu brzinu...
 

Cutac

Prèkaroš
Senzor dela za sad. Sve uredno radi, ulje ne curi.

Promijenio sam i tri nosača cijevi klime jer su sva tri propala. Citroen se opet pokazao ingenioznim. Znači imaš rupu u karoseriji. Ok, jebeno. Imaš nosač koji se gurne u tu rupu. Ok, još jebenije, stvarno ima smisla. Onda imaš pipak koji se nabije kroz sred nosača da se stopice rašire i da ne može ispasti. Je-be-no, svaka čast na ideji. I onda nemaš niki ****c da izvučeš taj pipak, a ne možeš ga nabiti unutra jer je stožast i doslovno nije fizički moguće, nego treba čupati to i komadati, a nalaze se na najmanje dostupnim mjestima, ispod cijevi klime.
**** ih otac.

Sve mi ruke krvave, mislio sam da će biti zafrkancija, par minuta posla, skinem stare, stavim nove. Sat vremena, dvoja klješta i veći dio kože s prstiju.

Još je ostalo da sredim onaj pleh na letvi koji zvoni. Čuje se samo u autu, na 3000 okretaja bez radija i ventilacije, ali meni smeta :D

E, da. Skinuo bobinu iz meni nekog nepoznatog razloga (ne sjećam se) i slučajno skužim da na 1. i 4. cilindru kontaktna površina za svjećicu nije čista. Tj. ne sjaji se, nego je ful crna. Na 2. je čista, na 3. je polu-prljava. E sad, sve je ok, nema kvara, ali sam to prao i čistio štapićima za uši i kontakt sprejem. Sad, nisam umislio, nema onog lag-a kad dodam jako malo gas, recimo kod kretanja ili samo dodavanja malo gasa jer mi je dosadno. Znači da je trebao napon viši nego što je dizajnirano, radi te prljavštine. To je sa djelomično očišćenim površinama.
Ono što mene zanima je sljedeće. Jel zna netko mogu li se skinuti ovi pipci sa bobine bez da se napravi sranje? Oni se daju rotirati u odnosu na bobinu, znači nisu fiksno montirani. E sad, bobina je oko 2000 kuna pa neću ići probati što će se desiti ako ih potegnem. Možda se mogu skinuti, ali ne potezanjem, itd.
Mislim da je ista bobina na XU i EW motorima, pa ako netko ima iskustva ili škart da proba to počupati.
1646932658894.png
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Napravi si tanku četku za bušilicu od neke tanke cijevi i žičica pa provrti nutra… možda bi i neki nastavak od Dremela pasao

One stopice se nisu dale probiti bušilicom?
 
Na vrh