Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Ciki vts

New member
Nažalost, moram se složiti s Cikijem, odnosno - vjerujem mu.
Hvala, nemam razloga lagati ili izmisljati ista od ovoga, tako je kako je ;)

Pa CIKI je nabroja kvarove koje nitko od vlasnika auta na ovome forumu i nije imao, što to govori o nevjerodostojnosti informacija s kojim raspolaže.
Drago mi je da se nitko nije susreo s ovim problemima s kojima ja raspolazem, doduse, oni se javljaju na vecim kilometrazama nego sto se ovdje vozi ali dobro, doci ce se i do tih kilometraza, nazalost po vlasnike doticnih vozila. :(

Možda si i u pravu, ali to ne mijenja činjenicu da postaješ naporan.
Znam, ali zelio bi (i hocu) ljudima dokazati istinu i na neki nacin ih pripremiti sa onime sto ih ocekuje.

U najavi su odbijenice za dosta reklamacijskih kvarova, ukljucujuci stopiranje zamjena letve volana i dizni na hdi motorima.
Zelio bih ljude pripremiti na to jer su na adrese poceli stizati dopisi za nadoljevanje aditiva jer su se vec sad pocele dizne mjenjati na hdi motorima, radi se o kilometrazama od 50-60tkm.
Ono sto ce uskoro biti problem na HDI motorima ce biti fap filter (naravno, oni koji ga imaju) i njegovo zastopavanje sto ce uzrokovati dosta problema prilikom rada motora i izbacivanje raznih gresaka na BC na HDI motorima.
Ali drago mi je sto je na forumu malo ili ni jedan auto sa fap filterom jer te ljude ocekuje dosta problema na servisima :(
 

ledolomac

New member
Predlažem da svi vlasnici napišu da li su imali kvarova odnosna ako jesu koje vrste pa da ih možemo sistematizirati..Isto tako da se jave i oni koji nisu imali nikakvog problema.Pri tome mislim na istinske kvarove a ne "nešto mi zada lupa a zna se da je straga polukruta osovina a ne multilink ovjes pa normalno da nije usporediv s njim" ili pali mi s ventilator i slično jer to i nisu kvarovi već eventualni nedostaci i teh.rješenja koja su mogli biti bolje uređeni.
Evo kako sam i napisao ja nisam imao nikakvog kvara, ako ne računam malu gumicu koja obrubljuje bravu s unutarnje strane prednjih vrata koje se je uslijed velike vrućine ovoga ljeta malo rastegla i ispala iz ležišta.Na moje inzistiranje zamjenjena mi je u jamstvenom roku iako je upitno da li ju je i trebalo mjenjati.Nije mi jasno čemu ista i služi jer je i nema na bravama zadnjih vrata. Kako je ipala iz ležišta vratima sam je rastegao jer se odjednom nisu mogla zatvoriti budući je priječila zatvaranje.Naručena i promjenjena za par minuta.Jedino me je šokiralo da joj je cijena 260 kuna.Nikad je ne bih kupio jer ako ih nema na zadnjim vratima ne mora biti ni na prednjim.Eto to su moja iskustva.

Auto je dizel 112 ks, prešao s njim skoro 14000 km, danas točno deset mjeseci od kada sam ga preuzeo iz salona./narudžba prvog dana službene prodaje-01.02.11/
 

ledolomac

New member
no sto ce uskoro biti problem na HDI motorima ce biti fap filter (naravno, oni koji ga imaju) i njegovo zastopavanje sto ce uzrokovati dosta problema prilikom rada motora i izbacivanje raznih gresaka na BC na HDI motorima.
Ali drago mi je sto je na forumu malo ili ni jedan auto sa fap filterom jer te ljude ocekuje dosta problema na servisima
__________________

Evo ti ga sada.Pa sve nove marke automobila s dizel motorima imaju Fap-filter jer moraju zadovoljavati Euro normu 5. Pa ti Fap filteri nisu od jučer i kod PSA stariji modeli koji su ugrađivani u stare motore od 2000 kubika trajali su od 140000 do 160000 km.Problem s tim filterima ima samo mazda, čak i kod novih modela jer ga neznaju napraviti.Pročitaj na forumu automobila baš je ta tema aktualna kao i korozija koja se pojavljuje na niti godinu dana starim autima. Pa ti sada nas uvjeravaj kako je C4 auto s najviše kvarova. Iskustva nas više desetaka je do sada drugačije od onoga što ti navodiš da su problemi kod auta.

Još da napomenem tvoju tvrdnju da će neki kvarovi nastupiti nakon više desetaka tisuća kilometara.Iako mislim da si o tome vodio raspravu na ovom forumu moram ponovo napomenuti da i to pokazuje neutemeljenost tvojih tvrdnji.Baš bi me zanimalo koliko je novih C4 naporavilo toliku kilometražu u ovih godinu dana od kada se prodaje. Pa sigurno više od 90% kupaca nisu napravili niti 20000km. Mali broj auta kod trgovačkih putnika ili nekih tvrtki prave toliku kilometražu, pa je upitno i kako se auta čuvaju i održavaju. Već kako to kod nas ide, kad nije moje ničije je, pa baš me briga.
 

Zdravac

New member
Ciki, mogao bi si dati malo truda, i napisati koliko košta popravak onih kvarova koje si prije naveo. Razdijeli ruke + djelovi!
Tak da znamo da li se isplati uzeti dodatno jamstvo!
 

Dalibor

Dado Tornado
nemojte blatiti auto kojeg vozite uspoređujući ga sa samim sobom, a uopće ne znate o kvarima drugih automobila te klase.

ciki, ovo nije chat tema, već si napisao što misliš o novom C4, nema potrebe ljudima nešto dokazivati.
ali ako imaš kakav podatak slobodno podijeli sa ostalima.



obrisano je mnoštvo poruka...
nemojte o dokazivanju istine, lamelama, starim C4, kovčezima na ovoj temi...
 

Ciki vts

New member
Ciki, mogao bi si dati malo truda, i napisati koliko košta popravak onih kvarova koje si prije naveo. Razdijeli ruke + djelovi!
Tak da znamo da li se isplati uzeti dodatno jamstvo!
Napisao sam vec prije koju stranicu:

C/P
Prosjek iznosa kvarova (reklamacija) za c4 je oko 1400tkn, ali ne znam koliko je to pouzdano jer je to cifra bez pdv-a i ako se ne varam za djelove u nabavnoj cijeni.
Svakako se isplati uzeti produljeno jamstvo, vjeruj mi. I kad ukinu zamjene odredenih djelova u garanciji, po zakonu ti vrijede pravila na zamjenu koja su vrijedila i taj dan kad je uplaceno produljivanje jamstva, to malo ljudi zna, a spasiti ce im zivaca i zivaca.

Ako mislis voziti auto dugo, moj savjet je da uzmes max produljeno jamstvo. ALI dobro procitaj koji kvarovi podlijezu zamjeni u slucaju kvara.

Previdio sam ovaj citat.Sada smo već došli i do prava.Kako mogu odbiti reklamaciju ovih kvarova.Mogu ako ih oštetiš u sudaru???. Misliš da su ono ludi pa neznaju da bi ihmorali platiti milom ili silom kao i sve sudske troškove.
Varas se, da li lamela ulazi u jamstvo ako je potrosis? NE jer je to potrosni dio, ali da ako auto ima tek xxxx km onda da iako to teskog srca cak i tad priznaju.

Jednostavno ce izbaciti taj dio iz jamstva i staviti ce se na listu djelova koji se mogu potrositi nepravilnom upotrebom (izbjegavanje kupovine aditiva) i sl.

VW je imao velikih problema zbog toga na 2.0tdi motorima i to je maknuto sa popisa djelova koji se mogu reklamirati. potrazi malo o tom problemu kod vw.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ja bih se malo odmaknuo od mogućih i nemogućih kvarova jednim drugim pitanjem, možda primjerenijim karakteru Citroena.
Novi C4... što više se u njemu vozim, vraćaju mi se uspomene na nekadašnji GS. Nisam ga ja imao, već dva prijatelja i često sam se vozio u tom autu još kao student. Nekako mi je sličan položaj ulaženja u auto i sjedenja, pogled iz auta prema van, udobnost iznad standarda klase, sve više me podsjeća na te GS-ove.
Jesam li osamljen u tome, ili ima još netko takvo iskustvo?
 

Damaj

Active member
Varas se, da li lamela ulazi u jamstvo ako je potrosis? NE jer je to potrosni dio, ali da ako auto ima tek xxxx km onda da iako to teskog srca cak i tad priznaju.
Tek toliko da se zna, na starom C4 sam imao jedan drugi problem, pa su usput zaključili da nešta nije uredu sa komplet kvačilom sa prijeđenih 38 000 km, te su mi nakon slanja fotki kvačila u CH zamijenili cijelo kvačilo. Priznajem bilo je čekanja, ali na kraju je odobrenje ipak stiglo. Bravo za CH i servis Èuljak-Cerić.
 

Matija

New member
Ne znam u čemu je fora, samo sam primjetio da Cerić-Èuljak skoro sve probleme dok je auto pod garancijom tako i riješi. Nikakvih diskusija sa kupcem, natezanja ni ništa. :confused:
 

La Marche

Iskreni optimist
Pa nisu samo kvarovi valjda iskustvo - i ovo bi trebalo biti iskustvo:

Danas osobni rekord u maloj potrošnji, C4 HDI 90 na stazi ZG.Velesajam-Samobor-ZG.Velesajam, očitano s ekrana:
43 km,
3,3l/100km,
59 km/h
 

brezC4

New member
Sunce = pranje i lickanje.

daaaa!
ja sam jučer svoga sredio. nekako mi najbolje u automatsku praonicu ga odvesti, a nakon zimskog razdoblja zaslužio je kraljevski tretman: predpranje, pranje, aktivna pjena, vosak. sad ne smijem pogledati prema njemu bez maske za zavarivanje :)
 

ledolomac

New member
Pogledao jednog u salonu.I nije nešto, a dosta košta.Razočaro me je.Očekivao nešto kao na slikama ,kožnu armaturu i sl, a unutrašnjost kao i kod običnog c4. I ima četvero vrata s tim da su kamuflirana unutar karoserije, pa izgleda kao kupe.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh