Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

knez-bj

New member
Ajmo jedno pametno pitanje, jel koga živciraju ovi glupi brisači koji se u donjem položaju ne mogu podići? primjer prvi: kad pada snijeg i brisači se smrzavaju, da bi ih istresao moraš ugasiti auto, stisnuti ručicu da dođu u gornji položaj i onda ih odmakneš i čistiš. zamislite to raditi svakih pola sata na -10. i mislim da su malo prenisko zato se toliko i smrzavaju.

i nitko mi nije odgovorio jel zna cijenu dodatne dvije godine garancije?
 

Matija

New member
Yep, žešća debilana. Gledao sam malo druge aute i svi imaju problem s tim. Svi koji imaju tako riješene brisače.

Mrznu se točno tamo gdje metlica kopča na ruku, jer ta ista kopča sprječava da koliko-toliko topli zrak od motora dođe do stakla. A opet se ne može odmrznuti od topline stakla, jer je to u onom crnom području. :doh:

Ostalo se ne mrzne, samo tamo. Baš glupo. :doh:
 

La Marche

Iskreni optimist
Na pitanje:
"i nitko mi nije odgovorio jel zna cijenu dodatne dvije godine garancije?"
znam ja odgovor, prije mjesec dana sam kupio C4, pa sam dobio ovakvu ponudu:
3 godine ili 70.000 km.....doplata 2.380 kn
4 godine ili 100.000 km...doplata 5.230 kn
5 godina ili 120.000 km...doplata 7.760 kn.
 

Dalibor

Dado Tornado
2 hrvoje marin, naravno da ne, ti dokumenti su povjerljivi u nisu za javnost. Zadnja stvar koju bi zelio da moj covjek bude po*eban jer je sve izaslo van ;)

2 matija, naravno da ima razlike u kvaliteti vozila za razlicita trzista, kod citroena je oduvijek bilo tako, ali ne za sve modele.
2 još uvijek mi djeluje nevjerojatno da netko ima podatke što i koliko odlazi na autima za različite marke. još mi je više nevjerojatno da bi neka marka dala te podatke nekome van. maxi mega nevjerojatno mi je zašto bi netko uopće sakupljao te podatke :D

2 meni se čini da ti imaš nekog frenda u citroen servisu, i dečko kada kaže "zamjenio sam pumpu vode na c4 i to hoće odlaziti", ti odma "dečki dečki vodena pumpa odlazi"...
 

Ciki vts

New member
Omg, ovo je lool. ROFL

Jel citas ti sta pisem ili kaj? :D

Pise ti da je samo citroen u pitanju, kakve druge marke?

Decki koji svakodnevno servisiraju ta smeca su i ovdje na forumu, ali nazalos zbog gubitka posla nece iznositi nista van u javnost. Mene boli ku*ac za sve i dajem informacije bez problema.
 

Marko

Well-known member
Joj dečki, pa vi ste skroz grozni... Ljudi koji bi kupili C4 čitaju ovaj naš prelijepi forum, dajte malo pišite o dobrim stranama autića, nahvalite ga malo ako ide... :)
 

friški

New member
Neki dan na posao mi je navratio serviser iz Opela. Pitam , ima li posla?. Ima kako ne i to puno, a naročito novija godišta. Uglavnom po njegovim riječima masovno se kvare auti za "balkansko" tržište, dok sa zapadnim tržištem nemaju problema. Auti sastavljeni u Njemačkoj samo izgledom podsjećaju na aute sastavljene u Mađarskoj gdje se opeli doslovno sklapaju iz zamjenskih djelova. Ono što me je najviše začudilo je da je i limarija osjetno lošije kvalitete, tako ne da su lošiji samo iznutra , već i izvana. Èisto sumnjam da se i drugi proizvođači automobila drugačije ponašaju, osim možda japananca i koreanaca. Ukratko kod kupnje je ako je moguće nabaviti auto koji je predviđen za zapadno tržište. Zaboravih, da pokucam, C4 nabavljen iz Nizozemske, vjerovatno među prvih pet primjerka, sve osluškujem i gledam i za sad da pokucam (evo kucam o stol) , sve 5. Nit škrip nosač motora , nit letva, nit gubi rashladnu tekučinu, prezadovoljan zasad.
 

radojkta

Member
Ajmo jedno pametno pitanje, jel koga živciraju ovi glupi brisači koji se u donjem položaju ne mogu podići? primjer prvi: kad pada snijeg i brisači se smrzavaju, da bi ih istresao moraš ugasiti auto, stisnuti ručicu da dođu u gornji položaj i onda ih odmakneš i čistiš. zamislite to raditi svakih pola sata na -10. i mislim da su malo prenisko zato se toliko i smrzavaju.

i nitko mi nije odgovorio jel zna cijenu dodatne dvije godine garancije?
ja sam nadoplatio još 2 god. al pošto ne pravim puno km ograničeno mi je ili 4god ili 50000km za nešto više od 2 hiljade kuna

Joj dečki, pa vi ste skroz grozni... Ljudi koji bi kupili C4 čitaju ovaj naš prelijepi forum, dajte malo pišite o dobrim stranama autića, nahvalite ga malo ako ide... :)
slažem se sa tobom ovdje sve neki mrgudi i cjepidlake
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
slažem se sa tobom ovdje sve neki mrgudi i cjepidlake
Pratim ovu temu i pitam se što moderatori rade?

Tema se zove Iskustva (vlasnika!!) s novim C4, a ne Pričao mi je (fantomski??) prijatelj koji radi u servisu.
 

Bratkee

New member
evo ja se sa svojim vozikam po zg-u,potrošnja 9,5 l,sve u najboljem redu sa autićem! radi sve bez greške!! uživam :cool:
činjenica je da se svi auti kvare,neki više neki manje. fora je kako se auto sklopi u tvornici tj ako tamo zabušaju imaš auto koji se kvari!!
 

Dalibor

Dado Tornado
Pise ti da je samo citroen u pitanju, kakve druge marke?
A to je tko tocno??
stalno ponavaljaš jedno te isto da imaš podatke iz citroen servisa da im dolaze citroeni koji se kvare.

spominješ kako im dolaze novi citroeni, konkretno c4, pa normalno da im dolazi C4 i ostala nova C serija tko bi zdrave pameti išao sa starijim citroenom u ovlašteni servis (zanemarimo činjenicu kako serviseri tamo misle da je "zx", "ami", "mehari" nešto ruske proizvodnje)...

i molim te nemoj više spominjati svog frenda koji se ne može načuditi kako u ovlašteni citroen servis dolazi citroen.

tema je dovoljno zasrana, pustimo sada da pišu oni koji imaju konkretnog svakodnevnog iskustva u korištenju novog C4.
 

Ciki vts

New member
Vjerojatno ti je tesko citati sa razumjevanjem, idemo jednostavnim putem.

C4 novi model (znaci ne svi citroeni i svi model), samo novi c4 je auto koji se prema statistikama najvise puta vratio u servis na REKLAMACIJU/E u zadnih 10godina na jednakom uzorku vozila. C4 se kvari daleko vise od prosjeka.
Zao mi je jedino sto ljudi koji rade u servisima i koji citaju forum redovito ne smiju to napisati tu. Ako si za, biti ce mi IZNIMNO drago upoznati te s takvim ljudima koji i sad citaju i pokazati ti statistiku o postotku kvarova.

Zao mi je ako te istina smeta ali to je tako, ako si za, nademo se, najmanji problem. Mozda ne pisem dovoljno razumljivo ovdje pa ti ne kuzis o cemu pricam pa ti nudim da se nademo i da ti objasnim sve.
 

Zdravac

New member
Nažalost, moram se složiti s Cikijem, odnosno - vjerujem mu.
ALI, moram ponoviti (već sam jednom napisao) da se za cca 95 tisuća kn (kolko je bio "Nizozemac" nemože kupiti bolji auto. Pod "bolji" smatram najbolji omjer uloženo - dobiveno.

Najjednostavnije - uzmimo koliko se C4 mora kvariti van reklamacije, da bi razlika u cijeni plaćenog popravka samo dosegla cijenu NOVOG golfa???
Konkretno, ja sam uzeo tog famoznog Nizozemca, svjesno računajući na moguće češće kvarove u odnosu na npr. švabe, ali i dalje mi u budgetu ostaje puuuuno love koju bi za golf pljunuo odmah u startu.
I da - nisu ni Nizozemci "svete krave" po pitanju kvarova. - Meni je otišao senzor temp. tekućine. (zamjenjeno u jednom Cit. servisu kojeg ovim putem pohvaljujem)
;)
 

ledolomac

New member
Ja nisam imao nijedan problem osim što je ispočetka trebalo malo jače lupniti vrata od prtljažnika, ali sada ni sa tim nemam problema.Dakle sve je relativno. Nadalje sva auta se rade u Francuskoj, i na istoj traci ali za različita tržišta, i auta se razilkuju po opremi i možda uvjetima koje zahtjevaju klimatske prilike, pa tvoje auto nije ništa drugačije od drugih. Prodano ih je više od milijun primjeraka pa je za očekivati da mora biti nedostataka, ali koji nastaju na djelovima koje i isporučuju kooperanti.Radi se o milijunima istih djelova i normalno je da pojedini ne budu zadovoljavajuće kvalitete i da to nije moguće otkriti u postupku kontrole.Pa pojedine senzore rade samo jedna tvornica u Japanu za sve automobile, što potvrđuje potres u Japanu kad zbog istoga nije bilo moguće uopće isporučivati automobile /dizele/ jer nije bilo tih senzora,pa su svi proizvođači morali smanjiti proizvodnju i prolongirati narudžbe.Pa danas kupiš televizor ili bilo koji drugi kućanski aparat pa se neki pokvare prije i nego ih doneseš kući.Pogledajte na specijaliziranim foriumima koje probleme imaju vlasnici drugih marki.Od svih kao nabrojanih kvarova prema iskustvu s ovoga foruma, radi se o kvarovima par senzora i nosača motora i jedne letve volana.Trebalo bi izbrojati i klasificirati sve kvarove o kojima je pisano pa da onda izvučemo zaključke o ozbiljnosti i broju istih. Pa CIKI je nabroja kvarove koje nitko od vlasnika auta na ovome forumu i nije imao, što to govori o nevjerodostojnosti informacija s kojim raspolaže.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Vjerojatno ti je tesko citati sa razumjevanjem, idemo jednostavnim putem.

C4 novi model (znaci ne svi citroeni i svi model), samo novi c4 je auto koji se prema statistikama najvise puta vratio u servis na REKLAMACIJU/E u zadnih 10godina na jednakom uzorku vozila. C4 se kvari daleko vise od prosjeka.
Zao mi je jedino sto ljudi koji rade u servisima i koji citaju forum redovito ne smiju to napisati tu. Ako si za, biti ce mi IZNIMNO drago upoznati te s takvim ljudima koji i sad citaju i pokazati ti statistiku o postotku kvarova.

Zao mi je ako te istina smeta ali to je tako, ako si za, nademo se, najmanji problem. Mozda ne pisem dovoljno razumljivo ovdje pa ti ne kuzis o cemu pricam pa ti nudim da se nademo i da ti objasnim sve.
Možda si i u pravu, ali to ne mijenja činjenicu da postaješ naporan. ;)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh