Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Svaki auto treba održavati i svaki auto se može pokvariti.

Kupiti auto koji mi se ne sviđa samo zato što će po statistikama raditi savršeno, ili kupiti auto koji mi se sviđa, pa ću popraviti kad što zatreba (kao što ponekad treba i na "savršenima)" ?
Do sada sam uvijek napravio ovo drugo i nikad nisam požalio.
 

Matija

New member
Mene to ništa ne brine dok je god u garanciji. Èak štoviše, nek sve to krepa u garanciji. :grin:

Da dopunim malo iskustva sa C4. Nije povezano sa problemima, nego iskustvom. Dok je bila ova gadna zima, jedan dan primjetim da na mjenjaču, ispod kućišta akumulatora i cijevi koje vodi zrak do filtera, imam uginutog goluba. :doh:

Vjerojatno se zavukao dok je motor bio topal i onda se preko noći smrznio. Nikako nisam mogao do njega osim da poskidam cijev zraka, cjevčicu od vakuuma, i možda čak i posudicu od ulja za kočnice. :doh: Iako imam i alata i znanja, nisam htio ništa raditi na svoju ruku.

Tako da sam danas otišao do Cerića. Svi su se okupili i dolazili vidjeti ROFL, riješili su točno tak kak sam mislio, čak su morali malo i od dolje skidati, naime, taman se uglavio kod birača brzina i dok sam šaltao sam ga razgnječio okolo, plus još se zaljepio za mjenjač od topline. :doh: Jadna životinja. :meh:

Riješeno sve bez naplaćenog rada. :palac-gore:
 

Damaj

Active member
Tako da sam danas otišao do Cerića. Svi su se okupili i dolazili vidjeti , riješili su točno tak kak sam mislio, čak su morali malo i od dolje skidati, naime, taman se uglavio kod birača brzina i dok sam šaltao sam ga razgnječio okolo, plus još se zaljepio za mjenjač od topline. Jadna životinja.

Riješeno sve bez naplaćenog rada.
Ako ovako nastaviš, najbolje se preseli u Cerić - uštedit ćeš na putnim troškovima ;)
 

msvetec

New member
Ja sam isto imao problema sa zadnjom desnom bravom dok je bio veliki minus, vrata su se mogla otvoriti ali se onda više nisu mogla zatvoriti jednostavno nije htjela primiti kvaka. Prvi dan sam ih uspio zatvoriti iz 30-tog pokašaja pa sam malo našpricao sa WD-om ali nije pomoglo drugi dan opet isto. Od onda ih više ne otvaram.
 

kmee

New member
Pozdrav ljudi!
Hvala na savjetima... Vec razbijam glavu 2 mj. Sa citroenom heehe.... Stvarno za te novce 130 tk. Dobijem medvescaka hdi 90 ks i stakleni krov... Mislim... Cijena i pol, dok za nekog japanca ili nedajboze svabu u toj klasi sa tolko opreme mi treba bar 180 tk. S druge strane, na cesti je svaki treci auto citroen... Za ne povjerovat... Lol...
Sada vozim octaviu 1, cca 35000 tk/godisnje gradske voznje, i super zadovoljan, nokad nista, toci i vozi... Al za usporedu sa citracem octavia je traktor.... Lol
 

Dalibor

Dado Tornado
uzmi u obzir da su pežo i citrići jedna firma - PSA.
ako zbrojiš njihovu prodaju dobiješ da su možda i najprodavanija marka na našem tržištu.
 

ledolomac

New member
Ne trebaš se brinuti oko tih sitnica!Ja imam taj model koji ti planiraš i više nego sam zadovoljan u ova malo manje od 2mj.Jedina stvar koja me nervira je prednji naslon za ruku koji je prenisko pa mi je neprirodno za ruku!Tako da ga i ne koristim!
Spusti sic.Zato je ekskluziv bolji, pa naslon možeš podešavati i po visini i dužini
 

Ciki vts

New member
Pozdrav ljudi!
Hvala na savjetima... Vec razbijam glavu 2 mj. Sa citroenom heehe.... Stvarno za te novce 130 tk. Dobijem medvescaka hdi 90 ks i stakleni krov... Mislim... Cijena i pol, dok za nekog japanca ili nedajboze svabu u toj klasi sa tolko opreme mi treba bar 180 tk. S druge strane, na cesti je svaki treci auto citroen... Za ne povjerovat... Lol...
Sada vozim octaviu 1, cca 35000 tk/godisnje gradske voznje, i super zadovoljan, nokad nista, toci i vozi... Al za usporedu sa citracem octavia je traktor.... Lol
Koji motor je octavia?

Daleko je octavia u svemu (osim opreme) od citroena, citroen je smece prokleto.
Ovo sto pises da je samo toci i vozi ti vjerujem u potpunosti, u obitelji imamo dvije octavie, novu i staru, stara ima oko 180tkm a nova 80tkm, nisam vidio auto koji se manje kvari (oba dizeli, 110 i 105ks).

A citroen je francusko smece koje se kvari za poluditi!! Novi C4 je najveci promasaj u auto industriji, auto koji bez ijednog dana testiranja pusten u prodaju.

Stari moj, ako kupis citroena zaboravi na onu "samo toci i vozi" i pocni koristiti novu "toci, vozi servis, vozi, servis reklamacija, toci, vozi do servisa itd.."

Francuski poluproizvod. Ma ni polu, nula.
 

igp

New member
ajde nije bas da je tako los. ima nas dosta koji nemamo nikakvih problema.
mislio sam i ja u pocetku isto, ali na kraju ignoriras lagano gubljenje antifriza, malo nadolijevanja ulja te neke sitinice. na srecu, nema nista ozbiljnije.... sada nakon ovog luksuza i osjecaja voznje, nema sanse da idem skalu dole za 2-3 godine kada ga budem mjenjao. znaci opet ce biti nesto iz psa.

sto se tice testiranja - bila je na forum hr. tema o tome kako je novi c4 uslikan u splitu na bacvicama, u ljeto, 8 mjeseci prije pocetka prodaje u europi. francuzi su uredno s njim kruzili europom, pa valjda su nesto i istestirali.

kupi taj hdi 90ks, ako si u bedu nadoplati garanciju xtra 2 godine i miran. ugodna voznja.
 

Dalibor

Dado Tornado
A citroen je francusko smece koje se kvari za poluditi!! Novi C4 je najveci promasaj u auto industriji, auto koji bez ijednog dana testiranja pusten u prodaju.
snimili ga špijuni u testiraju u "splitskim" uvjetima :D
pokrili ga da brave ne zalede LOL

[ame="http://youtu.be/sc4f8tSeeeU"]http://youtu.be/sc4f8tSeeeU[/ame]
 

Ciki vts

New member
Ciki,aj ne dramatiziraj..još bu ti neko i poveroval..
Kad prodajes ti svog? :D

ajde nije bas da je tako los. ima nas dosta koji nemamo nikakvih problema.
Slazem se, zna se iz kojeg uvoza se C4 ne kvari, o tome nema rasprave. Cak pocinjem i vjerovati da je onaj lik koji je prije nekog vremena potrgao lasnu na volanu bio iskren kad je govorio da je sama pukla :grin:

francuzi su uredno s njim kruzili europom, pa valjda su nesto i istestirali.
Nesto nije dovoljno. Ni blizu. Pricao sam s jednim covjekom u ch i priznao mi je da je c4 auto koji je najvise puta bio u servisu nakon prodaje i od kad se podaci mjere cca 10 god.

Vw crafter prije pustanja u prodaju testiraju po svijetu u najgorim uvjetima i ako se ne varam napravili su sa 10ak auti preko 400.000km prije pustanja u prodaju. Ako netko nade tocan info placam cugu i klopu :D bilo je i u jednom auto casopisu vijest i slike kako izgleda auto iznutra nakon vozenja po sahari :D :D

Citroen c4 je na testiranju bio premalo, konkurencija ih je pogurala da auto stave u prodaju bez detaljnog testiranja.

snimili ga špijuni u testiraju u "splitskim" uvjetima :D
pokrili ga da brave ne zalede LOL

http://youtu.be/sc4f8tSeeeU
Drito, ali znas kako vlasnik c4 kaze: "meni se isto zaledila bravica, zatvarao sam vrata 30ak puta dok nisam zatvorio, vise ih necu koristiti uopce" :D :D :D :D
 

Matija

New member
Èek, ček, ček o čem pričate vi?

Na stranu probleme koji su prisutni. Leđenje brave na onim proteklim ekstremima smatrate minusom auta? Alo????????

I don't want to live on this planet anymore...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Kad prodajes ti svog?
A zakaj bi ga prodaval ?? :wtf: Ja sam sa autom prezadovoljan..:whistling:

ima nas dosta koji nemamo nikakvih problema.
kolko ja pratim,ima sigurno više od 30 novih c4 na forumu..a samo par ljudi se javilo da ima nekih problema koji su btw otklonjeni u servisima... i stvarno ne razumijem dramu pojedinaca ovdje na forumu :doh:

Dajte ljudi malo stanite na loptu i budite fer i pošteni..nađite mi i jednog proizvođača automobila koji nema "dječjih bolesti" na prvim serijama novog modela ?? :cool:
 

msvetec

New member
Kad prodajes ti svog? :D
Drito, ali znas kako vlasnik c4 kaze: "meni se isto zaledila bravica, zatvarao sam vrata 30ak puta dok nisam zatvorio, vise ih necu koristiti uopce" :D :D :D :D
HaHaHa:), naravno da ću ih horistiti kad bude više od 20°C :D:D
Ja to ne smatram manom auta i vjerojatno se nebi ni dogodilo da ga nisam prao dok je bio minus.
Što se ostalih stvari tiče je nisam imao nijednu dječju bolest koja se ovdje spominjala (antifriz, ulje, nosači motora...). Naravno da će na Citroen forumu sa največim udjelom novih C4 pisati i najviše njihovih "nedostataka" ali meni to izgleda kao da čitate forum o zdravlju pa zaključite kako su svi ljudi bolesni.
 

Matija

New member
Naravno da će na Citroen forumu sa največim udjelom novih C4 pisati i najviše njihovih "nedostataka" ali meni to izgleda kao da čitate forum o zdravlju pa zaključite kako su svi ljudi bolesni.
:) Upravo tako. Šta sad kao imam pisati svaki tjedan, e auto je super nije bio niti jedan kvar. :D Naravno da će pisati ljudi samo kad imaju neka pitanja, nedoumice, probleme.
 

Ciki vts

New member
A zakaj bi ga prodaval ?? :wtf: Ja sam sa autom prezadovoljan..:whistling:
I moras biti, kola poput tvojih imaju najmanje kvarova ;)

kolko ja pratim,ima sigurno više od 30 novih c4 na forumu..a samo par ljudi se javilo da ima nekih problema koji su btw otklonjeni u servisima... i stvarno ne razumijem dramu pojedinaca ovdje na forumu :doh:

Dajte ljudi malo stanite na loptu i budite fer i pošteni..nađite mi i jednog proizvođača automobila koji nema "dječjih bolesti" na prvim serijama novog modela ?? :cool:
C4 nije prvi model, iza nas je vec jedna generacija. ALI mirda, molim te procitaj sa razumjevanjem ovaj dio:

Pricao sam s jednim covjekom u ch i priznao mi je da je c4 auto koji je najvise puta bio u servisu nakon prodaje i od kad se podaci mjere cca 10 god.
pa ne radi se o forumu kume, puni su servisi tog auta, ne izmisljam im ja greske niti ljudi lazu o greskama. Kad u ch daju van takvu situaciju onda ti je jasno da ni oni ne zele da c4 bude dio citroena :D


HaHaHa:), naravno da ću ih horistiti kad bude više od 20°C :D:D
Ja to ne smatram manom auta i vjerojatno se nebi ni dogodilo da ga nisam prao dok je bio minus.
Što se ostalih stvari tiče je nisam imao nijednu dječju bolest koja se ovdje spominjala (antifriz, ulje, nosači motora...).
nadodao bih jos i:

-lupanje zadnjeg ovjesa @ 30tkm
-turbina na slabijem hdi
-nosaci motora
-mjesanje vode i ulja vti
-pucanje vodene pumpe vti
-odlazenje komandi ventilacije
-ventili pucaju (za tlak u gumama)
-problemi sa zatvaranjem gepeka i senzorom koji javlja da su vrata otvorena
-paljenje diag lampice kod dizela zbog toga sto nema aditiva
-letve volana koje ce uskoro izbaciti iz garancije
-problemi za sustavom za zatvaranje prozora
-pucanje neke plasticne poluge pa je onda teze prebacivanje u rikverc
-pustanje vode na vodenoj pumpi
-indikator temp (mijenja se cijelo kuciste) beznin

to je samo dio stvari koje se pojavljuju vise od 10akn puta, ovo manje se en racuna po nekim pravilima..

ovo su CINJENICE, nitko to nije izmislio ili sl.
drz te se vlasnici c4 :(
 

Dalibor

Dado Tornado
I moras biti, kola poput tvojih imaju najmanje kvarova ;)
pa nije mirda69 čoban da kupuje auto jer je pročitao negdje da se ne kvari, kupio ga je jer je citroen.

pa ne radi se o forumu kume, puni su servisi tog auta, ne izmisljam im ja greske niti ljudi lazu o greskama. Kad u ch daju van takvu situaciju onda ti je jasno da ni oni ne zele da c4 bude dio citroena :D
normalno da su servisi ch puni C4, neće biti puni astre, i30 ili gorenje w911 veš mašine...
da bi ustanovili ima li novog C4 više u servisu trebaš izvuč podatke o posjećenosti servisa u garantnom roku ostalih aktualnih modela te klase.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh