A zakaj bi ga prodaval ?? :wtf: Ja sam sa autom prezadovoljan..:whistling:
I moras biti, kola poput tvojih imaju najmanje kvarova
kolko ja pratim,ima sigurno više od 30 novih c4 na forumu..a samo par ljudi se javilo da ima nekih problema koji su btw otklonjeni u servisima... i stvarno ne razumijem dramu pojedinaca ovdje na forumu :doh:
Dajte ljudi malo stanite na loptu i budite fer i pošteni..nađite mi i jednog proizvođača automobila koji nema "dječjih bolesti" na prvim serijama novog modela ??
C4 nije prvi model, iza nas je vec jedna generacija. ALI mirda, molim te procitaj sa razumjevanjem ovaj dio:
Pricao sam s jednim covjekom u ch i priznao mi je da je c4 auto koji je najvise puta bio u servisu nakon prodaje i od kad se podaci mjere cca 10 god.
pa ne radi se o forumu kume, puni su servisi tog auta, ne izmisljam im ja greske niti ljudi lazu o greskama. Kad u ch daju van takvu situaciju onda ti je jasno da ni oni ne zele da c4 bude dio citroena
HaHaHa
, naravno da ću ih horistiti kad bude više od 20°C
Ja to ne smatram manom auta i vjerojatno se nebi ni dogodilo da ga nisam prao dok je bio minus.
Što se ostalih stvari tiče je nisam imao nijednu dječju bolest koja se ovdje spominjala (antifriz, ulje, nosači motora...).
nadodao bih jos i:
-lupanje zadnjeg ovjesa @ 30tkm
-turbina na slabijem hdi
-nosaci motora
-mjesanje vode i ulja vti
-pucanje vodene pumpe vti
-odlazenje komandi ventilacije
-ventili pucaju (za tlak u gumama)
-problemi sa zatvaranjem gepeka i senzorom koji javlja da su vrata otvorena
-paljenje diag lampice kod dizela zbog toga sto nema aditiva
-letve volana koje ce uskoro izbaciti iz garancije
-problemi za sustavom za zatvaranje prozora
-pucanje neke plasticne poluge pa je onda teze prebacivanje u rikverc
-pustanje vode na vodenoj pumpi
-indikator temp (mijenja se cijelo kuciste) beznin
to je samo dio stvari koje se pojavljuju vise od 10akn puta, ovo manje se en racuna po nekim pravilima..
ovo su CINJENICE, nitko to nije izmislio ili sl.
drz te se vlasnici c4