Saša1

Citroen C4
Nema pravila što se tice godišnjeg doba, odnosno temperature.
U zadnje vrijeme ujutro kada krećem na posao ne trese. Do posla imam 21 km. Kada u 15h idem kući s posla onda trese kada ga upalim. Svijećice su zamijenjene.
 

Charles

Active member
Donator foruma
C4 1.6 benzin - povremeni engine man. faulty

Pozdrav,

Imam jedan problem koji se nedavno počeo pojavljivati pa možda netko ima iskustva. C4 1.6 sa plinom landi renzo.

Redoslijed:

- prije par tjedana javila se greška prilikom uključivanja tempomata. Skužio sam da je prekidač kočnice malo pomaknuo pa je stalno stop svjetlo bilo upaljeno. Sredio i sve 5

- Nešto kasnije auto je prilikom hladnog starta užasno nemirno počeo raditi s tim da se znao i ugasiti. Nakon par dana takvih paljenja pojavila se deppolution system fault koji je nestao nakon par sati. Sad isto malo nemirno radi dok se ne prebaci na plin ali ni blizu kako je bilo tih par dana.

- Prošli tjedan u vožnji se upalila SERVICE lampica i obavijest engine management faulty. Kad se ta lampica upali Ato ne ide preko cca 5000 okretaja i osjetno je slabiji u vožnji. Lampica i simptomi nestaju kad se motor ugasi i auto zaključa i otključa. Od tad se lampica povremeno javlja.

Ne bi se oko toga previše brinuo da ne znam kako servis radi na principu pokušaja i pogreške - nepotrebna zamjena elemenata koje onda ja plaćam.


Kaj bi to moglo biti?
 

Charles

Active member
Donator foruma
Vele na servisu (prek telefona) da iako su simptomi pri hladnom startu dok radi na benzin da je vjerojatno stvar u podesavanju plinskog sustava (za sad mi eng. management faulty gresku izbaciju dok vozim na plin)

Ici cu na dijagnostiku i na servis plina pošto bi bilo vrijeme (nisam bio sigurno 25000km i 2g na servisu plina), a i natocio sam puni rezervar goriva sad i ubacio stp fuel injector celaner.
Jako rijetko vozim na benzin (možda prijeđem 100-200km na benzin svakih 10000km), pa ćemo vidjeti
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možemo nagađat, al najpametnije pričekaj dijagnostiku... da i onaj obični OBD čitač imaš, vjerovatno bi isčitao što ga muči. Javi se kad to obaviš ;)
 

Charles

Active member
Donator foruma
Bio u Auto Sliviju na servisu plina. Podesili kaj treba za plin i našli dvije greške:
P2097 - Fuel trim nakon katalizatora
P0121 - Senzor pozicije pedale/klapne gasa
 

spiker

Vozikam se
Problemi

Naime, ja sam zbog uštede davnih dana uveo plin. Događalo mi se sve navedeno (od system pollution faulty, zblesanja pokazivača goriva, također mi je riknuo BSM modul(ima li uopće veze sa plinom?!), pa i da su mi stradali ventili(potrebno je bilo mijenjanje pojedinih ventila), nemogu se više sjetiti jel još što.
Jedino što mi je ono glupo je kad se pojavi neka greška, majstor na dijagnostici očita i kaže, to ti je do plina. Onaj sa plinom gdje sam ugrađivao tada provjeri i kaže glupost, njegova očitanja su dobra, to vidim i sam kad provjerava.
Neznam kome vjerovati, samo znam da sve košta i to dosta, po mene naravno, jel kad god je nešto, plati ovo, plati ono.....:hm:
 

Charles

Active member
Donator foruma
A problem je i inače a pogotovo kad je plin. Èesto servisi mijenjaju pa metodom eliminacije (koju ja plaćam) dođu do rješenja. E vjerojatno je bobina, pa ipak j esenzor gasa, pa ipak je senzor gasa al na pedali itd... Još kad je plin u igri onda se loptica može prebacivati.

Pojavila se greška ponovo - možda kad se zagrije auto pa temp djeluje na senzor gasa il kaj ja znam. Uglavnom rijetko sam vozio na benzin i sad niš ne trokira nakon kaj sam potrošio gotovo spremnik benzina sa aditivom. Sve radi super, samo iskoči ta engine management faulty i onda ograniči snagu.
 

spiker

Vozikam se
Bobinu sam mijenjao već 3 puta (cenzura.......................................xxxxxx) , pročitao sam tvoj post detaljnije i sada mogu reći svoje: svaki put kada mi se pojavila ta greška na displeyu, auto je gubio snagu, nije mogao povući i ići preko 90-100km/h. U svim slučajevima je bila bobina u pitanju. (tako su barem majstori rekli), te nakon promjene iste, poništenja u dijagnostici, opet sve normalno. tko je tu LUUUUDDDD :shock::shock:
Više se ni ne sekiram, nema smisla.....
 

Charles

Active member
Donator foruma
Vratio se s mora, pa ću sutra kod Kajfeša (nisam znao da se on bavi problemima poput senzora gasa itd. al rekli mi u servisu da idem kod njega a ne u ovlašteni) Uvijek sam si zamišljao da Kajfeš i slični samo rade sa alternatorima, provode neke žice po autu, leme i to
 

Charles

Active member
Donator foruma
Bio kod Kajfeša...
Našao je nekoliko grešaka

P0130 - signal uzvodne kisik-sonde
P0480 - Greška upravljanja sklopom motoventilatora u 2 brzini
P2097 - Greška signal uzvodne kisik-sonde
P0121 - Greška leptira sa motorom neusklađenost signala 1 i 2
P0571 - Greška podešavanja brzine vozila/limitator brzine

Ovaj sklop sa leptirom zraka je očistio od masnoće - veli da je bio dosta zaprljan

Očistio je kontakte na papučici gasa

Sredio neki otpornik za ventilator motora koji se nije palio kad i klima (samo u največoj brzini, a u prvoj nije reagirao)

Ovo drugo nije imao kaj. Pa bumo vidli.

Limitator je vjerojatno zabilježio kad sam za vrijeme engine man. faulty uključivao tempomat i onda mi je iskočila na displeju greška za cruise control
 

tomica0308

Well-known member
Kaj se tice limitatora meni zna nekad kad ga idem gasit, znaci izgasim ga i pise cruise control i pise SERVICE al onda par puta gore-dolje s kotacicem i dobro je.valjda ima prasine ispod kotacica pa zeza ponekad.
 

spiker

Vozikam se
To je klasika: prije cca. godinu dana zblesalo se to nešto sa mehanizmom, pa sada kada se kotačić mijenja(prebacuje) između LIMitatora i TEMpomata, zna pokazati na glavnom diplayu poruku SERVICE, onda samo mičem točkić na volanu gore dolje dok ne prestane. Zapravo, čini mi se da polako otkazuje............ Pozitivno je da natpis Service nestaje kada prebacujem kotačić više puta(mora na kraju ostati u neutral položaju) :whistling:
 

Charles

Active member
Donator foruma
Meni je tu grešku sa limitatorom javljao isključivo ako uključim tempomat nakon kaj se pojavi eng. man. faulty greška, tak da ju ne shvaćam ozbiljno, a ove ostale greške i dalje pokušavam riješiti (kao i onaj napon koji varira)
 

Vedran89

New member
Citroen C4 1.4 16V nemiran ler

Poštovani članovi molit ću vas za savjet u vezi Citroen C4 1.4 16V 2006 godina.

U zadnje vrijeme primijetio sam da kada se auto zagrije na radnu temperaturu, dosta je nemiran u leru. Kao da se "zacukava". Navedeni problem se javlja samo u leru i kada je auto na radnoj temperaturi. Za vikend sam promijenio svjećice u nadi da će se problem riješiti ali i dalje ista priča...

Već duže vrijeme pratim ovaj forum i zahvaljujem se svima na svom doprinosu :D
 
Na vrh