Vedran89

New member
Zahvaljujem na savjetu, zaboravio sam napomenuti da je auto bio kod majstora, sumnjao je na klapnu (da je prljava-počistio, međutim i dalje ista stvar). Također je spomenuo bobinu-kupio novu-ista stvar.. Zanimljivo je da auto ne gubi gas u brzini niti se gasi. Samo u leru. Također broj okretaja kada se to događa ne raste, konstantan je broj okretaja tj. 900 okr/min.
 

Vedran89

New member
Elektrode su bile kao nove osim jedne,jedna je bila crna,zamijenio sam sve 4,provjerio sam selnice i sve su stegnute...da li bi to moglo biti do kuplunga? Kada malo pritisnem kuplung sve je normalno
 

Dalibor

Dado Tornado
Elektrode su bile kao nove osim jedne,jedna je bila crna
ja bi krenuo od toga da je u tom cilindru prebogata smjesa (ima previše goriva),
tako da je upitan rad na leru kao i ostalim okretajima.
dok je hladan održava ga čok.
inače je na citroenima 1. cilindar na strani getribe,
pa prema tome znaš koji je to br. cilindar i koji injektor.
ali to je ovako nezahvalno govoriti,
auto može imati onakve simptome iz više raznih razloga.
 

chewap

Mesožder
Ja imam isti auto samo 2009. model.
Kod mene se taj problem očitava u visokim trimovima.
Ako znaš nekoga tko ima OBD uređaj da ti pogleda trimove ako ti je long trim viši od 6 ili kao kod mene viši od 10 onda imamo isti problem.
Kod mene su svi optuživali ugradnju plina. Što je pojačalo taj problem ali nakon što sam našao čovjeka koji je ispravno podesio plinsku mapu trimovi su se malo spustili i rad motora ustabilio ali zapravo problem stvarno nije riješen. Visoki long trim znači da kompjuter dodaje zraka kako bi dobio ispravan omjer benzina i zraka u motoru.

Ovdje sam stavio objašnjenje trimova:
http://www.citroenforum.hr/112509-post240.html

Potrošio sam više od 2000kn na razne dijagnostike i promjene kao i ti ali nisam našao nikoga dovoljno pametnog da odgonetne stvaran uzrok.

Moj osobni konačni zaključak je da je problem negdje kod motora ili u dovodu goriva ili zraka.

Nadam se da ću jednog dana pronaći rješenje :)
 

bobostar

New member
Danas se na mom C4 (1.6 16v) u voznji autoputem upalio naranđasti natpis "service". Dobro da nije onaj crveni "stop". Isao lagano do izlaza i pravac bosh servis.
Nakon što sam ugasio auto, nije se upalilo naranđasto upozorenje ali je na dijagnostici pokazalo:
P0121-Greška leptira sa motorom - neusklađenost signala 1 i 2
Na monitoru kod dijagnostike pokazan je max. napon od 4 volta pri punom gasu, a majstor savjetuje da treba biti 5 volti.
Što sada napraviti?
Natpis se nije ponovo upalio, ali majstor kaže da treba to mjenjati; taj potenciometar leptira gasa.
Cijena, mala sitnica, samo oko 3.500,00 kn novi komad.
MOze li se to očistiti?
Da li da vozim do slijedećeg paljenja? Ili će slijedeći put samo stati (i sleper na autoputu me lagano pokupiti)?
Da le ovaj napon od 4 v pri punom gasu dobar ili mora biti 5? Da li je to znak da je dio stavrno prdnuo?
Hvala svima unaprijed.....
 

bobostar

New member
Danas se na mom C4 (1.6 16v) u voznji autoputem upalio naranđasti natpis "service". Dobro da nije onaj crveni "stop". Isao lagano do izlaza i pravac bosh servis.
Nakon što sam ugasio auto, nije se upalilo naranđasto upozorenje ali je na dijagnostici pokazalo:
P0121-Greška leptira sa motorom - neusklađenost signala 1 i 2
Na monitoru kod dijagnostike pokazan je max. napon od 4 volta pri punom gasu, a majstor savjetuje da treba biti 5 volti.
Što sada napraviti?
Natpis se nije ponovo upalio, ali majstor kaže da treba to mjenjati; taj potenciometar leptira gasa.
Cijena, mala sitnica, samo oko 3.500,00 kn novi komad.
MOze li se to očistiti?
Da li da vozim do slijedećeg paljenja? Ili će slijedeći put samo stati (i sleper na autoputu me lagano pokupiti)?
Da le ovaj napon od 4 v pri punom gasu dobar ili mora biti 5? Da li je to znak da je dio stavrno prdnuo?
Hvala svima unaprijed.....
 

bobostar

New member
Upravo to.
Ali me brine taj niski napon. Da li je to znak da je dio spreman za promjenu. Jer ako je sada 1 volt manje....pa sutra još 1 volt manje....i tako onda do nule.
Jer je meha rekao da mora pri punom gasu biti 5 V, a ovo se na krivulji digne do 4 V i onda ne ide više.
Lud sam više. :confused::confused::confused:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To ti ja neznam, za to pregledat bi išao kod električara.
Evo u auto kreši ti je sad 30% popusta na sve, oko 700kn bi ti trebao bit taj komad. Instalacija je par šarafa i prekopčat konektor. Možda malo počistit oko usisa koliko ide. Nači da ga hebeš, sa novim komadom i rukama nesmije preko 1000kn.
 
Na vrh