Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

amorphis

Member
Da, škljoc...negdje iz druge u treću...
Ja imam hill holder ali nekako to ne bi povezivao...
Hm, nadam se da to nije ništa zabrinjavajuće...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Da nije to ono skljocanje kad se krene,pa se automatski zakljucavaju vrata da se nemogu otvorit izvana :hmmm:
 

amorphis

Member
Da nije to ono skljocanje kad se krene,pa se automatski zakljucavaju vrata da se nemogu otvorit izvana :hmmm:
Nije nije, to zaključavanje se lako kuži...
A ovaj škljoc nije tako "glasan", dolazi negdje iz prostora motora, recimo doljeg dijela...u drugoj...intrigantno ali nadam se da nije problematično...
 

Damaj

Active member
Nije nije, to zaključavanje se lako kuži...
A ovaj škljoc nije tako "glasan", dolazi negdje iz prostora motora, recimo doljeg dijela...u drugoj...intrigantno ali nadam se da nije problematično...
Evo i ja potvrđujem "škljocanje" pri većoj brzini od 20 km/h kod pokretanja vozila, s tim da se kod mene taj škljoc često osjeti na papučici gasa. Auto ima pomoć kočnice kod pokretanja na uzbrdici ili nizbrdici.
 

amorphis

Member
Hill holder iliti pomoć na uzbrdici/nizbrdici djeluje nekih 2 sekunde po otpuštanju kočnice, a možda bi to moglo imati veze, tzv. njegovo konačno otpuštanje, ali vremenski razmak baš ne štima...hm
 

ZVAJ

Skoro zreo
Hoću i ja KLIK pri 20 km/h. Kod mene još nema KLIK-a. Zasad u prvoj brzini kad krenem sa hladnim motorom nešto lagano melje u prijenosu malo više sa desne strane. Poslije nestane. Sada brojim 2000 km. :p
Dakle ukratko, 778km do mora autocestom (nisam dobio homologaciju pa sam morao lijepom našom i probnim pločicama). Brzina do 140 km/h 4000okretaja +/- imam samo digitalni brojač... potrošnja 7.6L/100km solidno. Kočnice su me oduševile. Nema buke u vožnji, radio ozvučenje izvrsno jačina zvuka do 12 sasvim pristojno. Povratak 728km. Koristio staru cestu od G.ploče -Udbina-Slunj-Vojnić-Sisak pa autoput do Županje. potrošnja 6.8L/100km po računalu. NO ukupna potrošnja dosad (2031km je 10.17L/100km uz dosta gradske vožnje što mi je malo puno). Zgodno se tempomatom igrati na autocesti. Kočenjem ide na pauzu, a kad otpustim pauzu sam ubrzava do zadane brzine potrošnja 11,5-12,5 L ali je ubrzavanje solidno. U jedan mah sam vozuio i 173 km/h i do te brzine dođe vrlo brzo, ali i okretaji rastu. Samo u jednom trenutku kod pretjecanja kamiona kod Udbine iz 3. u 4-tu je teško povukao a "slušao" sam sugestiju automatike :shock: pa krenuo sa 2000 okretaja, čak sam pomislio da nešto nije u redu sa ubrizgavanjem. I još nešto i kod mene je tekućina za hlađenje požutila. Više nije plava :confused:.
Sad čekam KLIK kao i ostali :D:D
 
Posljednje uređivanje:

Matija

New member
Pa, iskreno, ne znam u čem je fora sa bojom rashladne tekućine. Svima je na početku bila plava, s vremenom promijeni boju, a kažu da u C4 ide crveni antifriz (to su mi i u servisu dotočili)... Sad ti znaj...

Inače, ako vam se dogodi da počne malo po malo nestajati rashladne tekućine, kao što se meni desilo, zavrnite čep momački. Naime, meni je malo po malo počinjalo nestajati rashladne tekućine, nekad malo jače, nekad malo slabije, recimo u 3000 km se spustilo sveukupno do minimuma. Išao sam u servis, oni su mi ispričali svakakve nebuloze kako se razina ne gleda na hladno, nego kad se malo ugrije, pa se onda ugasi auto, pa se otvori čep, pa skoči na neku razinu itd. Bla... Prigovarali su mi što sam natočio malo destilirane vode unutra (jer mi je došlo do minimuma, što sam mogao) sa pričom da ništa ja to ne diram itd (kao da mi dida nije automehaničar i kao da nisam ko mali s njim i tatom što sve radio što na našim što na tuđim autima) no ajd, neka im. Èak su i izvlačili antifriz, pa nadosipavali (crveni) da isprave što sam ja, po njihovoj procjeni prepunio... Meh... Neka im...

No, i nakon njihove "intervencije" je opet malo pala razina. E onda sam pred put na more na HLADAN motor, ujutro, nadosipao antifriza do maksimuma i momački stegnio čep. Eto, od tada sam napravio 2000km i po vrućini i po kiši i po uzbrdicama i po visokim i niskim okretajima i razina se nije mrdnila ni milimetar. Ni kad je auto vruć ni kad je auto hladan, uvijek je do maksimuma.

Da li mi možda čep malo ne valja ili ga stvarno treba krvnički stegnit, ne znam, i iskreno, ne zanima me, jer je sad sve kak spada.

EDIT: Inače bojao sam se da nije do čepa, pa da na preniskom tlaku popušta i tako isprava ili da je nedajbože nekim čudom problem u brtvi glave pa da nabija pritsak. Ovo drugo mi je bilo manje vjerojatno, no opet, crv sumnje je postojao, a opet dosta sam puta vozio duže ture i već bi se to pokazalo. Definitivno sam otkrio problem, da je ispravanje bilo na čepu, jer to što je nekad malo značajnije padala razina, a nekad slabije je što su inicijalno u servisu zavrnuli čep, pa ja kad sam provjeravao, pa opet oni, pa opet ja itd.

Tempomat gasis i stiskanjem kvacila. Ako hoces da povuce stisni ga iznad 3000 jer nije dizel
Ovo definitivno. Zapravo, ovaj motor počne poprilično ravnomjerno vući od točno 2500 okretaja. No za dobro preticanje preko 3000-3500, fino uz možda cvišngas jednu il dvije brzine niže.... :D
 

Matija

New member
Je, al ovaj već ima 6 i po, skoro 7. Sad će 10, sam što nije. :whistling:

Svaki auto je kao i osoba, ima svoje specifičnosti. Pri tome doslovno mislim na svaki automobil, ne model. Još ga upoznajem, režime rada itd. Kad prođe godina dana onda ću imati malo općenitiju sliku o svemu. :)
 

smaki

New member
Novi sam na ovom forumu, pratim forum od samog početka izlaska novog C4, i nakon desetogodišnje vožnje VW-a uplatio sam novog C4 1.6 hdi 112 ks, kod nas u BIH u srednjem nivou opreme Tendance, metalik crveni Babylon, Paket automatska klima, Connecting box, rezervni točak pune veličine i blatarice kroz servis. Sve ukupno će me izaći 29373 KM sa registracijom, to je negde oko 15024.55 eur. Gratis sam dobio patosnice prvu pomoć, aparat za gašenje požara, prsluk... itd. pohvalio bi uslužnost prodavaca u salonu C-Auto u Banja Luci. Auto treba da dobijem početkom oktobra, pa će biti fotke.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh