Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

muki18

New member
Pozdrav,
Nakon nekoliko tisuca kilometara uzivanja sa citroenom, pojavio mi se jedan mali *problem, ne znam da li bi to mogao navesti kao problem ali eto... pri niskim obrtajima u prvoj ili drugoj brzini cujem odredjeni zvuk na zadnjoj lijevoj strani vozila...nesto kao trrrr..al ne iz motora...i danas samo malo pregledao zadnji tocak...i vidim da je ona zastitna plastika klimava al bas...tj gdje je onaj cep za zavrtanje i ne mogu ga zavrnuti...a na desnoj strani je skroz ok i ne mice se...eh sad da li ta plastika moze uzrokovati taj zvuk kojeg prije nije bilo...
 

muki18

New member
Ne...cuje se samo u prvoj i drugoj brzini pri niskim obrtajima...kada odpustam gas...taj zvuk nije bio prije nego se skoro pojavio...TRRRRR... (al ne iz motora)...da li pri niskim obrtajim jer je motor HDI da malo vise trese pa da ne uzrokuje on to vibriranje plastike (unutarnja obloga blatobrana)... jer stvarno me pocelo nervirati i brinuti da nije sta drugo...
 

Matija

New member
Iskreno ne znam kakva je politika CH, mislim da je to isključivo ovisno o servisu. Ja sam išao nekoliko puta i za provjere do pol sata mi nikad nisu ništ naplatili. Ni u onom servisu gdje više nejdem, ni u ovom drugom.
 

Damaj

Active member
Ne naplaćuju sigurno, dapače danas sam bio u servisu da mi ugrade zadnje zavjesice kotača, te sam napomenuo da mi se zadnji branik sa plastičnom oblogom blatobrana previše klima. Pogledali su to i zaključili kako je ta obloga pričvršćena nekakvom plastičnom maticom koja slabo drži, te su pričvrstili metalnim maticama sa širokim šeširićem uz izjavu da će to uraditi na svakom novom C4 II koji se pojavi u servisu - o naplati nije bilo govora. Pohvale servisu!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Baš nešto švrljam po "garažama" i primjetih da novih c4 ima najviše na forumu (cca 20-ak komada) :whistling:..moram priznat da ih jako puno viđam na cesti i nisam se nadao da će bit tako popularan :cool:..
 

muki18

New member
Problem rijesen...
Vise se ne cuje...Nakon sto su se i sami uvjerili da se cuje taj zvuk dali su se na detaljan pregled motora...jer je taj zvuk po njima bio kod motora...i na kraju su utvrdili da treba staviti dihtunge na usisnicima vazduha i da treba stegnuti pvc stezaljkama one dvije plasticne cijevi kod motora....nakon toga sve je ok i nakon testne voznje vise se nije culo...
sve pohvale servisu...
 

Matija

New member
Ja evo već skoro 13000. :) Što se tiče nadolijevanja ulja, tamo negdje pred put na more, kad sam imao oko 5000 km sam nadosipao jedno 2-3 deci, budući da je palo ispod minimuma. Od tada nisam ništa nadosipavao, sad sam od servisa prešao već skoro 3000km i gotovo da se nije ni pomakla razina ulja.

Inače, što se tiče gubitka rashladne tekućine, svakih 3000km mi se spuštala razina od max do blizu min. Otkako sam išao da mi zamijene ono tarno tijelo (klizač) i pumpu vode, a to je bilo prije 1000 km, razina se nije ni mrdnula. E sad, to može biti i zato jer je jako hladno, pa nema onih situacija gdje se sa gašenjem auta jako podigne temperatura, kao po ljeti, ali mi sve nekako smrdi da im svima na pumpi po malo slini. To je bio poznati problem na starim C4, jer je bila kombinacija plastika i metal, pa je tu slinilo. Zašto bi mi uopće mijenjali pumpu vode, ako je samo tarno tijelo bilo problem...
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh