Mene recimo ne brinu pločice, nego me brinu diskovi. :whistling:
Šalim se, i ja sam primjetio da se troše dosta. E sad, prije nego netko kaže "Pazi na stil vožnje" isti stil sam primjenjivao i na Xantiji, pa nisu bili potrošeni ovako nakon iste kilometraže.
Objašnjenje? Dva su. Prvo, naravno i najvažnije, je da vozim jako puno po gradu i kočenja ima jako puno. No to je i sa Xantiom bilo/još uvijek je. Drugo, koje je jako povezano sa prvim i objašnjava zašto se više troše nego na Xantiji, C4 puno lošije koči motorom.
Ja sam sa Xantiom navikao jako kočiti motorom, pogotovo kad se približavam semaforu ili vidim da neki auto sporo vozi. No na C4 to baš ne daje puno efekta, čak ni prebacivanje u niže brzine. I dalje kočim motorom u svakoj prilici, no efekt nije isti, pa moram puno više tiskati kočnicu.
Èitao sam nedavno u Auto klubu da novi motori sa tim varijabilnim ventilima (svih proizvođača), prilikom kočenja motorom rade ispuhivanje (pročišćavanje svega) odnosno u nekim pozicijama klipa drže otvorene sve ventile. Samim time u takvim režimima imaju bitno manju kompresiju, da ne kažem nikakvu, a jaka kompresija je ključ kočenja motorom.