Pomoć pri kupnji

pokra89

Well-known member
malo mi je nelogično da nakon citroena hidrauličara prelaziš na citroena nehidrauličara, ali dobro, tvoj izbor.

inače, tona ipo i 1.6 motor... :thinking:
 

hrky

New member
to i mene muči da je taj motor slab za toliki auto, ali vidim imaju ljudi ovdje i automatike sa 1.6 motorom pa eto čisto pitam za savjet, preporuku, a što se tiče hidraulike nije mi to toliko presudno jer i ovaj je dosta udoban a manje može biti problema nego sa hidraulikom
 

gambler072

C5 enthusiast
Ti su koliko znam isto ok, samo 80kW je problematican. Ali uzmi u obzir i sto je pokra spomenuo - auto koji izgleda kao tenk na 1.6 sa 115 konja i nedostatak hidraulike. Moja iskustva vezana za ove stavke:
-od kupovine svog c5 sa hidraulikom u par navrata sam vozio c5 bez hidraulike,a prosli vikend napravio cca 1000km sa Insigniom. Udobnost i ponasanje na cesti su bar meni nebo i zemlja.
-Moj c5 je biturbo sa 125kW i vjeruj da ni to nije raketa, ide fino, ali nije kao sto ti rece trkac, jer nije uopste lagan, zamisli onda kakav je onaj sa 40kW manje. Po meni je neki minimum za c5 2.0 sa 136 ili 140ks, idealan vjerovatno onaj sa 163. U svakom slucaju sretno sa kupovinom, ali razmisli o hidraulici jer novi c5 je generalno i sa hidraulikom tvrdji od starog, a kamo li bez nje.
 

hrky

New member
sve to što ste rekli stoji, ali po tome nitko tko živi u gradu ne bi kupio dizela nego isključivo benzinca, ne znam ni sam šta da kažem za opciju benzinca baš i nisam... i nije to čisti grad s obzirom da živim u Sv. Nedelji a radim na istoku grada imam 25 km do posla u jednom pravcu i to ne po najvećim gužvama zbog smjena koje radim
 

Cutac

Prèkaroš
Nije auto sa puno konja trkac(a 150 konja u c5 uopce nije puno). Vozio sam aute od 300, 400 konja i kao najnormalniji su auto, samo sto kad trebas, snaga je tu.
Pogotovo kada pretices, osjecaj sigurnosti i lakoca preticanja su na strani jaceg auta. Uzmi sto jaceg mozes priustiti, neces pozaliti. Ne budi kao ja da mi se ne da cekati auto, pa uzmem sa lagera i to uzmem slabiji crveni jer je ljepši od jaceg crnog. :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Sta god ti tko rekao, na koncu, odluka je tvoja...
Nazalost najvecu stavku vecinom igra financijska konstrukcija! Odvazi i odluci oces se pratit razumom il emocijama, ja sam nedavno uzeo 2.0 hidraulicara i nezalim sekunde... svijestan sam da cu ga tesko moc odrzavati al boze moj...
Da i ja bih volio da je ponekad malo jaci, tezina se osjeti, al mislim da je to nekak donja granica snage za ovolki komad auta... a tu je i ovaj forum ak sta zaskripi ima puno znalaca koji nesebicno pomazu, hvala im

Poslano sa mog SM-G355H koristeći Tapatalk
 

hrky

New member
ma slažem se ja sa vama, i rekao sam da bi u svakom slučaju rađe uzeo 2.0 ali ovaj mi je sad prilika i dobra cijena pa zato sam u nedoumici, ali mislim da će ipak na kraju prevladat razum i rađe pričekam dok ne naiđe ono što želim ( 2.0 )... pri samoj probnoj vožnji sam odmah osjetio da je puno slabiji, moj sadašnji je 2.0 110 ks a bolje ide od ovoga 1.6 sa 115 ks
 

Cutac

Prèkaroš
Koja bi bila očekivana cijena za c5 koji mora imati hidrauliku, automatski mjenjač, grijanje sjedala i tempomat, a poželjno je da ima ispod 100000 tisuća(plafon plafona 120 tisuća i to 119999)?
 

Cutac

Prèkaroš
Majka ima i nju nagovaram da tako nešto uzme.

Ali mene isto križa bole zadnja 2-3 tjedna, mislim da je od klime. Bar se nadam.

Jel se c5 diže kad ga otključaš?
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
To ti je vts kicmu shebo, dize se on cim ga dirnes :) / mislim na kljuc cim otkljucas, da me nebi preselilo u temu za odrasle opet! Takav po tvojim specifikacijama je 100 000 + kuna
 

Milosh

Test
Jel se c5 diže kad ga otključaš?
Nekad se diže kad ga otključaš a nekad tek kad sjedneš (a nekad oboje), zavisi koliko se spustio tokom stajanja.

Ali sve su to minimalna pomjeranja gore dole, ništa što bi olakšalo ulazak, ako na to misliš.
 

Cutac

Prèkaroš
To ti je vts kicmu shebo
Ma nije. Danas sam bio u Golfu, ajaja, pa to je prema c4 škatula najobičnija!
Kvačilo više prašta, ali džaba kad je neudoban.

dize se on cim ga dirnes / mislim na kljuc cim otkljucas
Nekad se diže kad ga otključaš a nekad tek kad sjedneš (a nekad oboje), zavisi koliko se spustio tokom stajanja.

Ali sve su to minimalna pomjeranja gore dole, ništa što bi olakšalo ulazak, ako na to misliš.
Jel se može isprogramirati da kad se otključa da ide u najviši položaj?
Takav po tvojim specifikacijama je 100 000 + kuna
Ok, nije strašno.
Jedino što je auto iz 2008., 2009., koje li.:hm:
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Pa sto nerece da si se gnjolfom vozio? Jos mislis da te klima ubila? Mozes nac i mladjega, ti su prevalili 200 000+ pogledaj po njuskalu! A mislim da se moze to isprogramirat samo neznam kolko je to pametno, ak nista po akumulator...
 

Doomsday

U prolazu...
Ne može se isprogramirat...

Ono što bi se moglo je svaki put prije gašenja dignut u najviši, servisni položaj...

Onda svaki put nakon paljenja spustit u normalni položaj...

Nisam siguran dugoročno može li bit kakvih posljedica ako je auto stalno parkiran u servisnom položaju...

Neko pametniji od mene bi ti to treba znat reć...

Valjda...

:D

P.S. obavezno uzet auto sa prednjim i zadnjim senzorima, a uz to i rikverc kamera nije na odmet...

;)
 
Na vrh