Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

rale25

New member
auto pali normalno sto puta, onda jedan put trokira pa ga moraš lagano sa gasom u normaliti, onda opet bez problema 100 puta pa onda jednom anlasuje 5 sekundi, pa sam opet miran sto puta, pa upali i nakon par sekundi se ugasi!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja imam donekle sličan problem i ne sekiram se.
Tj. jednostavno mi je refleksno palit auto s mrvu gasa i nema problema.

Inače, isto je odrađena glava, nova lambda i novi MAP senzor. Ništa se nije promjenilo oko paljenja.
Ali ako iskopčam MAP pali bez greške. Enigma, ali da se živit s njom :D
 

ZoxPa

Member
Konačno popravljen auspuh zbog kojeg sam uvjetno pao na tehničkom.
Zadnji lonac je bio progorio.
Sada je to sređeno.
Sad imam problem sa mjenjačem : izbacuje iz rikverca i teško uklapa u drugu brzinu.
Kažu da je sajla mjenjača loša i da treba za početak nju promijeniti:
original 200 € a zamjenska 90€.
Ako ni to ne pomogne onda zamjena sinkrona 1 i 2 150 €.
U rikverc ubaci, auto krene i onda izbaci iz brzine. Ne može se onda ponovno ubaciti u rikverc , moram prvo u prvu pa onda u rikverc.
U drugu se teže ubacuje ako je malo veća brzina( smanjujem iz treće u drugu pri 35 kmh) i ne uklopi dobro i čuje se samo grrrrrrr. Na pikassu to ide bez problema.
Valjda nije otišao sinkron zbog slabe sajle. Problemi su počeli unatrag 2-3 mjeseca.
 

rale25

New member
Promjenita je brtva glave, remenje, vodna i još neke sitnice i sad se dešava da od 100 paljenja jednom ili trokira, ili duže anlasuje ili krepa nakon 2sekunde! Auto ide normalno ništa ne trza, nepali lampice samo je nekad problem kod paljenja! Nema veze bio hladan ili topao motor! Jel mogo šta zaj... prilikom zamjene brtve?
Nakon 6 mjeseci mira (rješili se sami od sebe) opet su se pojavili slični problemi! Tjedan dana je trokirao, dva dana je radio dobro, ovaj tjedan teško pali, što duže stoji više anlasuje! Probali promjeniti, svječice, indikator temperature, regulator pritiska, pumpu goriva. Dizne su u redu, čišćena klapna gasa, električar kaže da je struja ok! Moj meho više nema ideja, sutra idemo kod još jednog električara pošto mi se počeo sam paliti zadnji brisač pa meho sumnja na struju!

Da li auspuh može utjecati na paljenje, pošto me se zadnji lonac čuje već par mjeseci! Pogotovo kad dodajem gas ronda kao da je pun čeličnih kuglica!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U kojem momentu pali zadnji brisač?

A auspuh... možda, ako je gdje šup, ili vlaga se nakupi na krivom mjestu dok stoji i eto problema
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači i pumpa? Hmmm... treba popraviz/zamjenit komande iza volana najvjerovatnije
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Isto moguće. Samo je C3 baš imao problema s ovime, bila je i servisna akcija davno di su to besplatno riješavali... al svakako može bit i masa.
 

Zvone

New member
Pozdrav
Posjedujem c3 1.4i 2006g.,pali na prvi zub, gas prima super ne cuka ide normalno ne primječujem ništa što bi bilo sumnjivo ,ali ima jedan problem.
na monitoru piše /antipollution faulty-znam da je to senzori na izduvnoj grani ,bio kod majstoru i na dijagnozi pokaže senzor, i oni promjeniše prvi kažu oni odlaze i bilo dobro nekih par kilometara i pokaže se opet upozorenje i ja natrag kod njih i kažu u redu promjenit čemo i drugi i oni ga naruče i sada čekam da me pozovu da ga promjene ,uz to svijetli mi se signal servis oni resetirali ali ono i dalje svijetli kažu to je u sklopu senzora da dugo ne pišem za sada toliko imate kakav savjet za to bit ču zahvalan.
Novi sam vlasnik autića pa svaki savjet dobro došao....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne mora bit senzor na ispušnoj (labda)... to je oznaka za mali milijun problema.

Prvo i osnovno, nađi poštenog majstora koji zna šta radi i ima ispravnu dijagnostiku za Citroen. Ovo napamet mijenjanje lambdi je debilno blago rečeno, i da nakon servisa svijetke gluposti.
 

Zvone

New member
E moj Ivane da ja imam birati majstore bilo bi dobro_Oko mene sami majstorčine sa par ključeva i dizalicu i to je to.Tu gdje idem radio mi je na ostalim vozilima i bio jako zadovoljan nikad problema i to je malo veći servis i idem uvijek idem kod njih .Ima servis za citroene u Varaždinu ali moraš uzeti dosta novaca da ti nešto poprave.Neki dan pričao sa jednim koji je imao isti problem i rekli mu da treba mjenjati oba senzora i to ti dođe oko3000kn.
Ovdje di ugrade dio i ako je u redu platiš ako ne štima ne platiš ništa.Senzor je po katalogu kupiš ga u dučanu namontira ga majstor a on ne odgovara ovdje nije tako bar za mene oni naruče što treba i zato odgovaraju za to.Ali me zanima auto ide ko urica ko da ništa ne piše ne bi ja ni to mijenjao ali me smeta kad se pojavi obavjest i piska.Kažu da sada malo više troši i da ne bi prošao na tehničkom.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A onda ti mogu zaželit samo puno sreće :D

Motor sam po sebi ima nekoliko mapa koje omogućuju da radi neovisno o nekom problemu. I to dali motor radi/ne radi ne treba uzimati kao smjernicu.

Antipollution greška ima uzrok upisan u računalu, u obliku koda. Najlakše bi bilo da ga se očita i konkretno vidi stanje stvari. Vjerujem da takva dijagnoza nebi smijela biti preko 100kn niti u ovlaštenom
 

ZoxPa

Member
Zna li netko koliko košta truba/kompresor za C3? Model je 6236 E8.
Pregorio mi je osigurač trube, zamijenio ga , truba ne radi, izgleda da je truba pregorila.
 

ZoxPa

Member
Imao sam kvar na C3 1.4i, stradala elektronika paljenja( bombina) nakon 200 tkm, pa je auto kratko vrijeme radio na dva cilindra. Za posljedicu imam da je vjerojatno zbog benzina u ispušnoj grani stradao katalizator pa su mi se javili zvukovi kod turiranja motora, kao da metal udara u metal.
U ovlaštenom su mi skinuli katalizator i ponudili da izbiju saće iz katalizatora( ionako je bio beskoristan) nakon čega je nestao taj zvuk.
Auto sada radi ali dosta dimi iz auspuha( u odnosu na ranije) kao neki golf 2.
Novi katalizator je 500 € a obnovljeni 400 € :eek:.
Kakvo je vaše mišljenje: zamjenski katalizator ( Tipa Bosal ili slično 250€ ) ili neki korišteni koji je u kakvom takvom stanju da može raditi.?
Bojim se da ovo stanje ne naškodi motoru, u ispušnoj grani su dvije sonde, jedna prije , jedna poslije katalizatora, tako da sigurno motor ne radi kako bi trebao a potrošnju goriva ću tek da vidim ali mislim da će se povećati.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da ima i onih kao univerzalnih, jeftinijih... a šta ti je pametnije, neznam. Možda probat na otpadu nać nekog ''mladog''... izgleda da sa svim, osim orginalnog, moraš imat i puno sreće.
 

joke

New member
Mali problemčić i kod mene.
Već par dana auto trokira i gasi se. To se dešava kad se zagrije. Dok je ladan pari mi da je sve ok. Okretaji variraju od 500 do 900cca a najčešće se ugasi kad stajem na semaforu. Jednu večer ga vozim sve ok jer je bila kratka relacija a kad sam nakon par minuta opet sija u njega i upalim ga a on se odmah ugasi. Tako nekoliko puta i jedino se nije gasija kad san ga drža na gasu. Na dijagnostici izbaci lambdu i jedan injektor. Pobrisali greške i sad ne gori lampica al problemi su ostali. Kad san iša od meštra bija je skroz zagrijan i bilo je sve ok ali nakon 2 kilometra opet ista stvar. Jedino šta check engine ne svitli sada. Dajte neku ideju nešto. c3 1.4 74-5 konja:thinking:
Lambda prominjena prije tri miseca a baterija prije tri dana
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A injektor? Odi u kakav Bosch servis da ih testiraju, očiste i stave sa novim gumicama.
Leptir gasa možda, mislim da bi i on mogao ovako zezati.
Čisto eksperimenta radi, probaj iskopčati map senzor, na usisnoj grani je s prednje strane
 
Na vrh