Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

joke

New member
Izgleda da je muca dok je govorija. Kad mi je bila otišla lambda tj nije je skoro ni bilo koliko je izgorila tada je samo potrošnja bila uduplana ali nije trokira. Lambda je prominjena i radio je normalno. Sad sa ovim problemom je leksija pokazala lambdu i diznu. Prominija prvo svićice pa bobinu pa diznu i poništili greške a auto je i dalje nemoguće vozit. to je sve prominjeno prije 4 dana i poništene greške i opet od majstora do doma je bija isti problem al se desilo prekjučer da je opet upalija grešku pa je jučer sam ugasija. Sinoć je opet upalija. Na malim okretajima samo šta ne umre al kad stisnen po gasu i okretaji se dignu onda ko da je turbo. Na mistu variraju od oko 500 do oko 900. Nekad se desi da kao da usporeno prima gas pa onda na neke tri iljade probije
 

Dalibor

Dado Tornado
Na malim okretajima samo šta ne umre al kad stisnen po gasu i okretaji se dignu onda ko da je turbo.
nije normalno da lambda izgori, i rekao bi da su svi problemi vezani na taj.
da nešto izgori potrebno je dovesti kisik na temperaturi zapaljenja predmeta.
po toj logici možda imaš negdje na ispuhu pukotinu kroz koju ulazi zrak, možda smjesa sa kojom auto radi ima previše zraka pa je oksidiravajuća.
možda je onaj neispravni injektor uništio novu sondu.

ali ako je C3 benzinac, najprije da treba zamjeniti sve injektore. na njima su oni potrošna roba. posebno na motorima 1,1 i 1,4
 
Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
Onda nebi bilo zgorega provjerit zazor ventila i po potrebi postelat. Meni je reno thalija1.4 poceo hladan crkavat i nakon 10 ak raznih dijagnoza od isto toliko mehanicata sam sam odlucio postelat ventile i to je rjesilo problem. Takodjer postoji mogucnost da se katalizator raspao pa je djelomicno zagusen
 

joke

New member
Danas na dijagnostici nakon pobrisanih grešaka i promjenjene jedne svićice sve pokazuje da je ok ali okretaji brljaju i smrdi i crni na auspuh. Na tehničkom danas popodne eko test ko da je iz dučana al smrdi na auspuh kao da mu je višak goriva
 

Hrvoje Marin

Active member
Moj 1.4 C3 2006 prije par dana polution faul, lexia, veli injektor 1 open ponekad, kontakt sprej, i evo 2 dana ništa, nije baš nešto da se vozi.
 

joke

New member
slikaj rezultat ekotesta pa tu stavi


'oće on nekad tako, možda se vozilo niz oštru strminu, dosta je samo poništiti grešku
Nisan slika nego smo onako na licu mista. Iša san da mi vidi radi lambdi. Al i dalje ssmrdi na auspuh i okretaji skaču
 

Hrvoje Marin

Active member
Moj 1.4 C3 2006 prije par dana polution faul, lexia, veli injektor 1 open ponekad, kontakt sprej, i evo 2 dana ništa, nije baš nešto da se vozi.
potom u redu za tehnicki opet. opet kod slabog napona, i sad konačno zamijenio + klemu i otad ni injektor ni što drugo.

te štipalice kleme su loše, a zamjena je laka te materijal 20kn.
 

Dalibor

Dado Tornado
ne želim te obeshrabriti, ali ako injektori još nisu zamjenjeni vjerojatno dolazi vrijeme za taj 1.

c3 ima tvorničku grešku da tekućina za pranje stakla sa cjevčica i brizgalica ponekad poškropava injektore koji imaju na sebi malu rupicu kroz koju može ući i s vremenom ih oštetiti. na svojem sam malim vezicama stegnuo spojeve cjevčica brizgalica.
 

Hrvoje Marin

Active member
ne želim te obeshrabriti, ali ako injektori još nisu zamjenjeni vjerojatno dolazi vrijeme za taj 1.

c3 ima tvorničku grešku da tekućina za pranje stakla sa cjevčica i brizgalica ponekad poškropava injektore koji imaju na sebi malu rupicu kroz koju može ući i s vremenom ih oštetiti. na svojem sam malim vezicama stegnuo spojeve cjevčica brizgalica.
ae, kihnuo je br. 4, nema otpora.

broj 4 je s lijeva 1. ako ćemo vjerovati diagnostici.

mijenjaju se sva 4 ili može 1 ?
 

Hrvoje Marin

Active member
potom nakon velike kiše prije koji dan, pokrene se ok, i sam ugasi nakon 10 sek ili ako taknem papučicu gasa.

U logu, niti jedna greška, čekam da ugrije, da se osuši sasvim.
 

Dalibor

Dado Tornado
to može biti do goriva, npr. ako je tankana 95 na staroj ininoj pumpi. još ako je malo goriva u rezervoaru.....
općenito vrijedi da motori s kompresijom iznad 10,3 traže 100 oktana. na slabijim motorima ne radi se o snazi nego pravilnom i olakšanom radu.
koliko je sjećam mali psa benzinci su na oko 10,3, ovi novi vti sigurno dosta preko...
 
Na vrh