Problemi sa dizelima HDi, gasi se, trese, pretjeran dim

marek45

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Ako nemaju lufta moguce da ti je letva u banani ako ti volan trese
stvarno šrot ako je u tome stvar. Reći ću neka pogledaju.

Za to vrijeme evo opet novog "kvara".

Temperatura motora se slabo diže. Prvo se pojavi jedna crtica i nakon 15min kad dođem na autocestu dođe do treće. (inače nakon 5 min dođe do treće)
Èak na kratko kad stanem zna se i spustiti jednu crticu, al se odmah vrati.

1. Dal je to znak da je termostat pri kraju (za zamjenu) il je dobar, al pošto imam ulja u antifitzu se termostat zaprljao i sad slabo reagira?

2. Da li se mogu s takvim termostatom voziti još mjesec dana (ili 4500km) kad idem sređivat dihtung glave?

3. Bi li pomoglo (za to vrijeme dok ne popravim dihtung) da izvučem taj stari antifiz i ulijem još 2 litre novoga?
Imam doma otvoren inin neki crveni antifiz, pa sam mislio dodat još litru vode i na taj način osvježiti sitem.
 

marek45

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

ljudi koja je oznaka motora kod c4 benzinca 1.4 90ks, 65kw?

tu3 il et3 il nekaj desetog?
na netu vidim različite informacije.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

ET3 je verzija 1.4 motora što ga je citroen razvio s bmw. znači onaj 1.4 16V sa varijabilnim ventilima predstavljen 2005.
TU3 je verzija 1.4 motora kojeg je citroen ugrađivao u mnoštvo modela, između ostalog i sa 16ventilskim glavama.
 

marek45

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

ET3 je verzija 1.4 motora što ga je citroen razvio s bmw. znači onaj 1.4 16V sa varijabilnim ventilima predstavljen 2005.
TU3 je verzija 1.4 motora kojeg je citroen ugrađivao u mnoštvo modela, između ostalog i sa 16ventilskim glavama.
prvi je onaj vvti?
si siguran za ovaj drugi?
prema ovome tu3 nije napravljen u verziji 90ks i 65kw.
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU3
zato pitam.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

prvi je onaj vvti?
si siguran za ovaj drugi?
prema ovome tu3 nije napravljen u verziji 90ks i 65kw.
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU3
zato pitam.
et3 je vvti. tu3 je starija verzija koja je imala 90ks kada je imala 16ventilsku glavu.
Uvijek možeš pogledati na pločici na motoru. Na tu3 motoru se nalazila napred desno na bloku motora, pločica vertikalna na blok. Možda je na et3 slično. Pa pogledaj na njoj koja je šifra motora
 

frtutma

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Pozz.Evo novi kolac i odmah da se ukljucim u ovu tematiku.Imam problem sa svojom vozilicom,citroen C4 1.6 HDI 16 V 66KW 2006 g. Ustvari ima jos poneki ali me ovaj poceo nervirati a to je, da kad je motor hladan nakon starta pocne da trese i radi nemirno 1-2 minute. U zadnje vrijeme poceo se javljati i dim na izduvu ,na samom startu koji traje nekih 5 sec i onda nestane ali motor i dalje radi nemirno.kad se motor zagrije nema nikakvih problema,radi mirno,potrosnja nafte je normalna, ulje ne trosi,ne trza u voznji itd. Vozio sam u servis,sumnjali su na dizne ali nije do njih,sa njima je sve u najboljem redu. takodjer vidim da se dosta raje zali na podrhtavanje volana prilikom brze voznje,meni se to takodjer desava na brzinama izmedju 120 -140km/h .Ako ima neko kakv prijedlog,pogotovo za ovaj prvi problem,kako da se rijesi, samo raspalite.Hvala
 

goldy

xsara coupe
Kod mene ista stvar vec mjesecima. Radi se o Xsara 2 iz 2002, benzinac 1.4. Par mjeseci se nije tresao (cca. 1min nakon paljenja), pa sam mislio da je to bilo zbog niskih temperatura. Eto sad je pocelo opet. Auto treba stajati ugasen bar 4-5h da bi se to desilo. Prosle godine su cistili injektore, mijenjali bobinu, svjecice. Godinu dana prije gornju lambda sondu. Na kompu nema nicega losega. Zadnje pretpostavke su da mozda ne radi dobro nekakav regulator pritiska dovoda goriva. Goriva i ulja trosi normalno, medjutim trosi i antifriz, nekada vise, nekada manje. Jos nitko nije otkrio gdje curi ili se gubi negdje drugo (mijenjao sam i cep posude i nista nije pomoglo).

Rjesenje vidim u kupnji novog modela, a do tada trpim tresnju. Jedino sto mi se pocelo ciniti je da se trese cijeli ispusni sustav (posebno prednji lonac), a ne sami motor. Nezgodno je sto je 1-2min prekratko za analizu.
 

frtutma

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Pozz.Evo novi kolac i odmah da se ukljucim u ovu tematiku.Imam problem sa svojom vozilicom,citroen C4 1.6 HDI 16 V 66KW 2006 g. Ustvari ima jos poneki ali me ovaj poceo nervirati a to je, da kad je motor hladan nakon starta pocne da trese i radi nemirno 1-2 minute. U zadnje vrijeme poceo se javljati i dim na izduvu ,na samom startu koji traje nekih 5 sec i onda nestane ali motor i dalje radi nemirno.kad se motor zagrije nema nikakvih problema,radi mirno,potrosnja nafte je normalna, ulje ne trosi,ne trza u voznji itd. Vozio sam u servis,sumnjali su na dizne ali nije do njih,sa njima je sve u najboljem redu. takodjer vidim da se dosta raje zali na podrhtavanje volana prilikom brze voznje,meni se to takodjer desava na brzinama izmedju 120 -140km/h .Ako ima neko kakv prijedlog,pogotovo za ovaj prvi problem,kako da se rijesi, samo raspalite.Hvala
Nasao sam na jednom srbijanskom forumu slican problem sa citroenom C4,takodjer 1.6 HDI je u pitanju i problem je rijesen tako sto su u ovlastenom servisu reprogramirali ecu,tj ubacili novi software i motor vise ne trese kad je hladan.Mozda pokusam opet u servisu ali ovi ovdje i nisu bas za pohvalit.:(
 

goldy

xsara coupe
A koja logika stoji iza tog novog SW-a?
Mislim ako se automobil nije tresao nekoliko godina,
zasto bi novi SW bio rjesenje.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

logika je da nema logike...
ponekad mi se čini kako se ta elektronika oko rada motora bazira još na onoj koja je upravljala sa prvim monopoint ubrizgavanjima početkom 90tih... da su sva buduća upravljanja temeljili na tim upr. jedinicama... jer greške koje su se tamo znale dogoditi mogu i danas saznati da se događaju i na novijim modelima i ubrizgavanjima...
izgleda kako se s vremenom parametri zblesiraju...
 

Damaj

Active member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Kod mene ista stvar vec mjesecima. Radi se o Xsara 2 iz 2002, benzinac 1.4. Par mjeseci se nije tresao (cca. 1min nakon paljenja), pa sam mislio da je to bilo zbog niskih temperatura. Eto sad je pocelo opet. Auto treba stajati ugasen bar 4-5h da bi se to desilo. Prosle godine su cistili injektore, mijenjali bobinu, svjecice. Godinu dana prije gornju lambda sondu. Na kompu nema nicega losega. Zadnje pretpostavke su da mozda ne radi dobro nekakav regulator pritiska dovoda goriva. Goriva i ulja trosi normalno, medjutim trosi i antifriz, nekada vise, nekada manje. Jos nitko nije otkrio gdje curi ili se gubi negdje drugo (mijenjao sam i cep posude i nista nije pomoglo).

Rjesenje vidim u kupnji novog modela, a do tada trpim tresnju. Jedino sto mi se pocelo ciniti je da se trese cijeli ispusni sustav (posebno prednji lonac), a ne sami motor. Nezgodno je sto je 1-2min prekratko za analizu.
Ovo sa antifrizom bi moglo biti zabrinjavajuće. Pogledaj čep otvora gdje se nalijeva ulje da li je nekakva sluzava masa žuto-bijele boje na čepu. Postoji mogućnost da je otišla brtva glave motora pa ti antifriz bježi u ulje. Ako nije to dobro operi motor i prati curnice tekućine na motoru. Curnice najčešće izgledaju kao trag salitre i ne daju se primjetiti u tekućem stanju jer odmah ispare zbog temperature motora. A kada brtva glave motora ode rad motora je gotovo uvijek nemiran.

logika je da nema logike...
ponekad mi se čini kako se ta elektronika oko rada motora bazira još na onoj koja je upravljala sa prvim monopoint ubrizgavanjima početkom 90tih... da su sva buduća upravljanja temeljili na tim upr. jedinicama... jer greške koje su se tamo znale dogoditi mogu i danas saznati da se događaju i na novijim modelima i ubrizgavanjima...
izgleda kako se s vremenom parametri zblesiraju...
Ovo si dobro primjetio da se vremenom sve zablesira. Noviji modeli motora da bi ispoštivali Euronorme IV i V od kojih se traži da u okoliš ne ispuštaju toliko i toliko štetnih tvari, lambda sondama i računalom vrše konstantan eko-test i onda ako ispuh nije po tim zadanim normama računalo mijenja smjesu odnosno režim rada motora, pa čak i na štetu snage i zvuka motora. Problem je u tome što mi se čini da kada sve ponovno bude uredu sa ispuhom motor se ne vrati na tvorničke postavke (default), nego vremenom radi sve gore i gore. Ja sam nekoliko puta bio na resetiranju (vraćanje na tvorničke postavke), te onda neko vrijeme bude sve O.K.
 

Olaf

New member
Kako nece pocet zajebavat kad guta smece zbog EGR ventila, jos mu stave uljne pare da idu u usis pa cijeli bude slinav i onda mu jos stave FAP da ga zacepi
 

frtutma

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Bio sam na servisu i dijagnostika je pokazala gresku na senzoru temperature vode,eh sad,posto glavni majstor nije tu,ponovo sam narucen za 7 dana da on to ponovo pogleda Da li je moguce da je uzrok nestabilnog rada motora kod prvog paljenja taj senzor?
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

moguće je, ali taj se senzor može provjeriti i instumentom koji mjeri napon/struju/otpor...
ti senzori imaju određenu vrijednost otpora kod određene temperature...
kada bi se znalo od koliko do koliko mu treba biti vrijednost, može se provjeriti jeli ispravan kada je hladan odnosno kod prvog paljenje...
ako si bio u citroen servisu neka pokušaju pronači takav senzor i neka usporede otpor sa ovim tvojim... možda imaju i neke servisne materijale za takve stvari
 

frtutma

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

moguće je, ali taj se senzor može provjeriti i instumentom koji mjeri napon/struju/otpor...
ti senzori imaju određenu vrijednost otpora kod određene temperature...
kada bi se znalo od koliko do koliko mu treba biti vrijednost, može se provjeriti jeli ispravan kada je hladan odnosno kod prvog paljenje...
ako si bio u citroen servisu neka pokušaju pronači takav senzor i neka usporede otpor sa ovim tvojim... možda imaju i neke servisne materijale za takve stvari
Uglavnom oni savjetuju zamjenu tog senzora u svakom slucaju,nije skup(20 eura) pa cemo vidjeti da li je do toga.Oni traze da im ostavim auto u servisu preko noci kako bi oni nakon zamjene senzora provjerili da li motor radi nestabilno.
 

frtutma

New member
re: Problemi sa dizelskim C4 HDi

Auto bilo u servisu,nije u piatnju ovaj senzor temperature vode,to je bilo ok,ali ocistili su EGR ventil i nakon toga auto radi dosta bolje na prvom paljenju,ne trese kao prije..:)
 
Na vrh