Problemi sa XM-om

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

jurapz

New member
Koliko sam skužio ti imaš xm s2 v6 12v kao ja i ima diravi:thinking:, onda imaš pumpu sa jednim izlazom i onda nemaš antisink:shock:
 

sipe

od Dijane do XM-a
Koliko sam skužio ti imaš xm s2 v6 12v kao ja i ima diravi:thinking:, onda imaš pumpu sa jednim izlazom i onda nemaš antisink:shock:
Tako je, pardon ja sam u krivu. Još sam zelen :)D) što se tiče hidraulike početnik sam ;) otac prenio ljubav pa ja nastavljam još se učim. Koliko točno kugli ima 7?
 

jurapz

New member
Na modelima se diravijem u s2 ostalo je stari tip hidraulike bez antisinka tek sa novim v6 24v je izbačen diravi i ima antisink. Kod tebe je model sa 8 kugli, imaš dvije centralne zbog diravija:cool:
 

misa

Active member
UPDATE:
Promenjena racva sa ventilom izmedju isparivaca i grane,odvijen dovod na toj racvi i sad ide kao LUUUUDDD!

...Ali trosi 13-15l plina po gradu.Cim zavrnem taj ventil(smanjim dovod plina) cima isto kao pre i potrosnja se krece kao i ranije od 10-11l/100km.

Na benzinu cima i dalje i dimi kao parna lokomotiva uz miris zivog/nesagorelog goriva iz auspuha dok radi na leru,u voznji nije toliko strasno.

14-15l plina u gradu po meni nije mnogo jer po fabrickim podacima on trosi 12l benzina(samo gradske voznje).Sa klasicnim ubrizgavanjem plina(u granu) potrosnja je uvek veca oko 20% u odnosu na benzin...sto znaci da je to to.

Trosi ulja ko lud pa razmisljam jos malo da li cu da radim generalni remont motora ili da kupim stranca pa uzmem motor iz njega,jer za cenu generalne imam skoro celog ispravnog stranca za delove i to '96 godiste.

...ili da ga prodam sad kad vise ne cima...dodam te pare koje sam mislio da dam za generalnu ili stranca,pa kupim ispravnog XM-a.

Auto mi se toliko svidja da je to cudo jedno.:mad:
 

Lakii

Well-known member
Vidis da si zagrizao, rekao sam ti! :cool:

Ma, bas mi je zao sto nemas srece s motorom, vidi se da ga prijasnji vlasnici nisu pazili. Steta...
 

misa

Active member
Update:

Evo ovako momci:
Upravo sam pronasao na netu da je Marelli IAS G5 m0/0a02 16013(koji ja imam na Xm-u) racunar za multipoint sisteme xm-a i 605-ice(SRI).To mi je isto tvrdio i Lakii,ali G5 za mono i multipoint ima razlicite oznake(sto znaci da racunari ipak NISU isti).Instinkt mi nije dozvoljavao da prihvatim da ISTI racunar moze da kontrolise i mono i multi point sisteme.

I bio sam u pravu...i lakii je bio skoro u pravu...ali su ipak razliciti....
Evo izvora za multipoint G5:
http://www.atpelectronics.co.uk/p/peugeot-605-petrol-ecu-g5-multi-point.html

I za monopoint G5:
http://www.atpelectronics.co.uk/search/results.html?manufacturer=5&model=133&year=&vehicleref=16009&atpref=&submit=Search

Tako da sad ne znam sta da radim....Vec sam kupio instalaciju za Mp3.1 sa zeljom da sve vratim kako je bilo fabricki i treba mi jos komutator i Mp3.1 racunar koji ide na moj RFZ motor(jedno 50-70 eur za to + ruka elektricara)

....Ili da samo pokusam da pronadjem negde MAP senzor za G5 multipoint+ senzor temperature koji ide u rebrasto crevo od filtera za vazduh(sto bi bilo idealno za 30-ak eur ulaganja).

...Ili da ipak sacekam da naleti neki dobar stranac za delove,sto bi bilo idealno jer mi je i motor los.

Posle one zadnje intervencije na plinskoj instalaciji na plinu ide i radi odlicno i nema vise nikakvih cimanja kao na pocetku kad sam ga kupio,ali na benzinu radi isto kao i pre(lose).

Pozdrav!
 

jurapz

New member
Evo sad sam i ja dobio još jednu instalaciju za xm-a i pogodi koja Motronic Mp3.1 0 261 200 214 pa ako ti može šta pomoći:whistling:
 

misa

Active member
Jel imas sve komplet(racunar,komutator,releje...),ili samo instalaciju?

Da li su dzekovi na kraju instalacije okrugli ili cetvrtasti(pravougaoni)?
 

sipe

od Dijane do XM-a
Jedno početničko pitanje :) Pošto je vruće ( a vruće je) ode moj xm preko 90 i to debelo. U gradskoj vožnji stojim na zadnjoj bijeloj crti prije crvenog. Moje pitanje je gdje na v6 serija 2 nalazi termoprekidač da testiram oba ventilatora jer se drugi ne vrti. Fala!
 

Dalibor

Dado Tornado
ovak nabrzinu, prije nego ti netko detaljnije ne napiše mislim da se stvari za ventilatore nalaze, kada digneš hubu, ne desnoj strani oko svijetla. trebo bi imati nekoliko sklopnika.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Znači ispod releja kod vozačeovg svijetla?

Jer moj stari je neš pospajao, a ja nikako da se čujem s njim. Shema je takva kad dam kontakt PRIJE bi se upalio drugi ventilator 3 sekunde, i onda kad bi se upalio prvi drugi bi se ugasio. E sad kad dam kontakt većinom se drugi opće ne javi samo prvi se upali nakon 3 sekunde. E sad prvo bi probao iskopčati taj termoprekidač da vidim dali se drugi opće vrti, ako da onda bi ga isključio prilikom gradske voženje jer se drugi ventilator nikad ne pali.
 

Dalibor

Dado Tornado
nemam baš iskustva sa XMom, vjerojatno će ti dečki znati bolje objasniti.
ali dok si "na mreži".., mislim da ti je to tam negdi oko tog svijetla, na toj strani.
imaš 3 ili 4 neka sklopnika/releja/prekidača.
možda imaš i neko upravljanje ventilatorima, ali to ti je sve tamo negdje na toj strani/poziciji.
 

sipe

od Dijane do XM-a
nemam baš iskustva sa XMom, vjerojatno će ti dečki znati bolje objasniti.
ali dok si "na mreži".., mislim da ti je to tam negdi oko tog svijetla, na toj strani.
imaš 3 ili 4 neka sklopnika/releja/prekidača.
možda imaš i neko upravljanje ventilatorima, ali to ti je sve tamo negdje na toj strani/poziciji.
U redu pogledat ću navečer.
Trebam locirati prekidač broj 2, smeđe boje. Kad njega odspojim trebali bi se ventilatori vrtiti na najvećoj brzini
 

fullcool

New member
Oba ventilatora moraju biti ispravna i oba moraju raditi zajedno.
Prvi korak je ispitati same ventilatore, a to se radi preko releja koji su kod lijevog fara (ko nezna koji je lijevi a koji desni far ne treba ništa čačkati oko auta nego ići odmah majstoru).
Tri releja treba isčupati i naći pluseve od ventilatora (ne plus od osigurača) i dovođenjem direktno plusa sa akumulatora isprobari rad ventilatora, s tim da za drugi ventilator treba dovesti i masu preko kontakta od srednjeg releja, jer ne dobija masu direktno kao prvi.
Oba moraju imati istu brzinu, ako je jedan sporiji onda na njemu iskače osigurač i zato ne radi, nakon ovog izvještaj ovdje pa dobiješ dalje upute:angel:
 

sipe

od Dijane do XM-a
Hvala na detaljnosti, pošto sam početnik još ću postavit par pitanja, ako je komplicirano ili ak pričam nebuloze upozorite da ne spalim neš, pa ću za mjesec dana ću to riješit sa starim ;).

Pošto ja imam 4 releja, koja točno tri treba izvadit? Nakon toga dovodim plus u utor od releja ili negdje drugdje( nisi naveo), a za drugi ventilator trebam dovesti masu isto u utor od releja? Ak pričam gluposti slobodno recite ja sam još zeleni klinjo :D još učim

EDIT: malo sam brljavio, uglavnom drugi ventilator negdje zapinje, teško ga je okretat, a kad se sam okreče, okreče se jako slabo 2 sekunde onda stane. Očigledno ga treba skinut i očistit, tako da će ič dolje sve. Hvala još jednom na objašnjenju :)
 
Posljednje uređivanje:

fullcool

New member
Ne znam sad od čega je taj četvrti relej, ovi od ventilatora imaju debele žice.
Lociraj prvo relej od tog ventilatora koji radi, kad ga izvadiš staće pa ćeš znati koji je, onda ga izvadi, oduzmi kontakt pa nađi kontakt na kojem ima struje, nasuprot tog kontakta je kontakt koji vodi struju na vent kad se uključi relej, znači ako spojiš kratkom žicom ta dva kontakta treba se upaliti ventilator, ali pazi struja je jaka pa se žica može brzo ugrijati i opeći te.
Nasuprot njega bi trebao biti relej za drugi ventilator, a između njih relej na kojemu su samo mase, e sad moraš znati malo o struji da bi sa lampicom pronašao masu na srednjem releju, jer jedan kontak je žica spojena direkt na masu, jedan kontakt je žica spojena na - ventilatora, e tu žicu trebaš naći da bi mogao spojiti - venta na masu, i jedan kontakt je spojen na + od prvog ventilator, on je u funkiji kad rade oba venta u prvoj brzini. a da bi radila prva moraju biti oba ispravna, zato ih moraš ispitati pojedinačno.

Ako se teško vrti onda vuče puno struje, pa su možda i kontakti gdje stoje releji izgoreni, ili u samom releju, ili čak kontakti gdje je osigurač.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Problem s ventilatorom - potrošile se četkice :) pa jel zna netko di bi se mogao pronaći novi ili neki polovni motor? Ako ima netko koja bi bila cijena otprilike?
citroen service kaže ovo


1253 52
MOTOR DRIVN FAN
200W
GATE -
+ (1)1254 62 TO O 06686

1253 15
200 W
ECIA -
 

fullcool

New member
Imam dva polovna, samo moram ispitati u kakvom su stanju.
Za dobar polovni cijena je 200 kn, za novi pitaj u trgovinam autodijelovima.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Imam dva polovna, samo moram ispitati u kakvom su stanju.
Za dobar polovni cijena je 200 kn, za novi pitaj u trgovinam autodijelovima.
Taman sam ti PP poslao. Odgovori tu ili tamo svejedno, samo da ne gadimo temu :)
 

sipe

od Dijane do XM-a
Forumaš fullcool popunio je kvotu
spremljenih Privatnih Poruka te nije u
mogućnosti primati nove dok ne oslobodi
dio ispunjene kvote.

slike su ok salji :)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh