Prvi auto C2 VTS

bricha

Member
a samo da provjerim te pirelli nero su bolje od ovih navedenih jer njih ima za 560(po komadu) kn pa sad tih 200kn mi ne igra toliko ulogu kad dajem 2000kn..:)

vise sam se nadao da će biti neke za 350 ak kn a dobre..:D

inače dimenzije su 195/45/16 pa bi njih i uzeo
 

bricha

Member
evo mene sa još par pitanja..:)))

znači nakon nekih cca 4 mjeseca i više od 5000 km vožnje sve je super i nikakvih problema(kuc kuc). e sada bih želio(ako je moguće) napraviti 3 stvari pa trebam malo savjeta:

- zanima me da li je moguće smanjiti potrošnju na većim brzinama tj kada vozim 100-110 troši mi većinom ispod 7l a na 120 se popne već na 8.5 i više, da li je to normalno i može li se što napraviti po tom pitanju?

- želio bih malo pojačati zvuk da se čuje te su me uputili na lastovčić auspuhe e sad meni su rekli da bi lonac stavili sada mene zanima da li će to popraviti i pojačati malo zvuk na neku srednju razinu ne bih želio da "prdi" niti išta slično već samo da se malo jače čuje za gušt dok vozim na većim okretajima

-i još bih želio ugraditi NRG sportski volan ali di god sam zvao nude mi samo ugradnju a ja bih trebao naručiti sa NRG stranice, što nije problem za volan ali sam gledao glavu za montažu(tako su mi reli u servisu) i nju ne mogu naći na njihovoj stranici za moj auto. A MOMO koji ima nastavke za ugradnju mi je bzvz skup plus ništa bolje mi ne izgledaju volani

I još sam se sjetio kada sam išao do istralandie prilikom pretjecanja na autocesti sam morao ići preko 150 u autu se osjetio nekakav miris kao paleži pa sad iskusniji vozač mi je rekao da je to zbog bogatije mješavine benzina da li je to zaista to ili bi bilo dobro odvesti negdje da pogledaju?

Hvala unaprijed na čitanju eseja i eventualnoj pomoći..:DD
 

Cutac

Prèkaroš
- želio bih malo pojačati zvuk da se čuje te su me uputili na lastovčić auspuhe e sad meni su rekli da bi lonac stavili sada mene zanima da li će to popraviti i pojačati malo zvuk na neku srednju razinu ne bih želio da "prdi" niti išta slično već samo da se malo jače čuje za gušt dok vozim na većim okretajima
Probaj izbaciti rezonator usisa, meni je napravilo auto da se čuje dva kvarta dalje. Jučer je susjed izašao na prozor kad sam doma došao LOL

pa sad iskusniji vozač mi je rekao da je to zbog bogatije mješavine benzina da li je to zaista to ili bi bilo dobro odvesti negdje da pogledaju?
Ne bi smjelo ništa smrditi.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
- zanima me da li je moguće smanjiti potrošnju na većim brzinama tj kada vozim 100-110 troši mi većinom ispod 7l a na 120 se popne već na 8.5 i više, da li je to normalno i može li se što napraviti po tom pitanju?
Normalno, ipak je to našpanana mašinica prvenstveno za ganjanje... manje za cruisanje autocestom.

I još sam se sjetio kada sam išao do istralandie prilikom pretjecanja na autocesti sam morao ići preko 150 u autu se osjetio nekakav miris kao paleži pa sad iskusniji vozač mi je rekao da je to zbog bogatije mješavine benzina da li je to zaista to ili bi bilo dobro odvesti negdje da pogledaju?
Odmah na pregled... nikakve paleži nebi smjelo biti :wtf:
 

bricha

Member
evo ovako pošto sam prilično nov vozač zanima i do sada sam vozio dizele uvijek ovaj citroenko mi je prvi benzinac zanima me da li je ok voziti ga u rasponu od 2-3000 obrtaja jer tu mi je nekako najmanja potrošnja a isto tako ne čujem da se motor muči.
takvom vožnjom sam u petoj brzini već na 60 kmh.
 

Doomsday

U prolazu...
Takva vožnja benzinca ima opravdanje samo u momentima minimalnog, ali stvarno MINIMALNOG opterećenja, kad samo blago diraš gas, samo mrvicu gasa...

Kod ubrzavanja apsolutno ne bi trebalo pritiskat gas i zalivat jadno auto na tim okretajima bez veze... Šaltaš nižu, razvučeš bar od 3 pa do 4 tis. okretaja, i ako je uzbrdo pa triba stiskat gas, kad dođeš do brzine koju želiš da si bar na oko 3 tis. okretaja...

Pa onda ako dođeš na ravno ili blago di možeš opet sa mrvicom gasa bit na mrvu priko 2 tis. okretaja, OK...

Valjda...

:D
 

2mario2

Well-known member
Potrošnja ti je super. Izmjerit ću ja svoj, pa ti javim premda se ja i vozim malo brže i ne vjerujem da je ispod 8-9l. Ja sam stavio iza protočni lonac i zvuk je odličan. Ako nečeš baš nešto jako onda stavi poluprotočni. To ti je najbolje ako možeš otići do Lastovčića i tamo će ti lonac napraviti po tvojoj želji. Moj se čuje, ali imam dobre susjede i ne zafrkavaju me zbog toga. Moj sad hladan na višim okretajima kod šaltanja pukne iz auspuha, a kod uzimanja gasa odnosno usporavanja na određenim okretajima onak poprdava što mi je hebeno za čuti. Osim protočnog lonca i airboxa ništa nije dirano na usisu/ispuhu. A što se mirisa tiće, mirisa ima standardno iz auspuha. Neće mirisat na ruže naravno nego na izgoreni benzin, ali nikako nesmije miris biti direkt na benzin jer u tom slučaju baca čisti benzin na auspuh i onda treba kod doktora na pregled
 

bricha

Member
ma nema više mirisa to je bilo zato jer auto nije bio vožen par godina pa dok nije se "razbudio" do kraja motor

a što se tiče niskih okretaja ja sam i mislio na minimalan gas kad ga vozim tipa po zelenom valu ili slavonskoj kad je guzva i idemo 50-60 tako da mi je suludo da mi motor vrišti i muči se
ja ubrzam u 2 i 3 brzini do nekih 50-60 i onda odmah u 5 stavim čisto radi potrošnje. Naravno da ne ubrzavam ili vozim po uzbrdicama sa 2000.

i još jedno pitanjce ima li neke drastične razlike u pločicama izmedju originalnih i ovih što vidim u auto kreši jer koliko vidim razlika je više nego dupla cjenovno.

inače auto servisiram(bar za sad) u ovlaštenim servisima ali ovo nekako mislim da ne postoji razlika u pločicama da bih davao 450 kn umjesto 200.
 

Cutac

Prèkaroš
Lako moguće da ćeš vidjeti razliku. Uzmi TRW ili ATE, ne isplati se štedjeti na kočnicama i to uštediš 250 kuna na 4 godine, ništa.
 

Damaj

Active member
Odi u ovlasteni i raspitaj se za cijenu eurorepair diskova i plocica, mene na c3 kostao komplet sa rukama i godisnjim jamstvom 500 kn.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ipak je to VTS, ja bih mu stavljao dijelove kakve zaslužuje. Najbolje nazvati gosp. Anđelka i pitati za ATE. Trebalo bi provjeriti po kodovima, ali koliko vidim ATE set prednjih pločica bi trebao biti ispod 30€ (u Slo, Anđelko ima slične cijene)
 

bricha

Member
ne pa niti ja ne želim stavljati žnj dijelove

konkretno sam razmišljao da mu stavim ili ove brembo ili TRW za njih sam pitao da li je ok jer ove citroen "original" su 450 kn set a Brembo ili TRW me ispadne ispod 300.
 

Cutac

Prèkaroš
Original su najvjerojatnije ATE za Citroen te starosti i namjene.
Iako je i TRW vrhunski i neces pogrijesiti. Najgore sto moze biti je da cvile.
 

bricha

Member
ovako sada mi dolazi vrijeme za promjenu ulja i do sada sam koristio total ineo 5w30 ali pošto imam u planu ići na track day zanima me da li će to ulje i dalje biti dovoljno dobro ili bi trebalo neko "deblje"?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne, ne i neeeee. Zaboravi na Ineo za tvoj motor.
Minimum šta bi ja stavljao je Q9000... a ovisno o lovi ima i jačih riješenja
 

Cutac

Prèkaroš
Ne Ineo nikako, ali ja ne bih ni Quartz 9000.
Mobil1 Formula M 5W40, Aral "nešto" M 5W40, Ina Millenium kao izvrstan izbor, Shell Helix HX8 5W40.
Ja bih probao iskopati aktualn TDS sa HTHS vrijednosti za Inu i Shell i uzeo vjerojatno Shell.
To je ako ces ga samo stisnuti, a ako ga planiras drobiti sat vremena u komadu, uzeo bih neko trkace ulje od Royal Purple, plus sto bih stavio novo ulje u getribu sa MoS2, novi antifriz i novu kocionu tekucinu.
Nauci double clutchati ako ne znas, pomoci ce ti sa sinkronima.
 
Na vrh