Rasprava o ostalim automobilima

Pavel

Lepi™
Fali tu kubika 😎
Vozim se ko penzioner, ustvari sama činjenica da sam s 24 godine bio kupio C5 govori dovoljno o mojim vozačkim ambicijama. :D Pretičem isključivo traktore tako da za moje potrebe to je sasvim oke.

Zašto?
Pristojno opremljena bi me izašla 200.000kn. C segmentaš koji je meni jednostavno mali na mojih 188cm ne vrijedi tih novaca. Istraživao sam ju dugo po forumima i razgovarao sa vlasnicima, uglavnom su zadovoljni ali svi pljuju lak koji je katastrofa. Nije mi bilo presudno ali cjenovno je ispala iz svih kombinacija.

Do 100.000 km je miran.
Zašto? :O
 

Pavel

Lepi™
Neka specifična boja, ili vrijedi za sve?
Mahom se radilo o tamno sivoj i najčešće ona crvena (najskuplja). Realno meni je ta crvena jedina dobra na njoj. Nije da baš imaju neku paletu boja. Bijela, crna, siva, dvije nijanse plave i crvena.

Imaš temu na forum.hr, baš onak dosta nezadovoljni lakom. :/
 

Pavel

Lepi™
Aj budem proučio.
Da, najviše lak i kožna sjedala (općenito sve od kože, mjenjač, armatura, volan) da je jako loše. Koža me nije dirala toliko jer ju nikad ne bih niti uzeo. Lak je već bio malo problem. Ali najviše me odbila cijena. Onak, sorry. 200.000 za mali C segment - ne.

Al da je lijepa i da djeluje premium u C segmentu - djeluje.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma mene najviše privlači 2.0 atmosferac. Također ne volim kožu, pogotovo skaj, eko kožu i slične gluposti.
Ali da, nekome tko toliko licka aute, loš lak predstavlja ogroman problem :D EDIT: Pogotovo jer imam potrebu da bude original.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, šteta jer ima onu lijepu troslojnu crvenu koju lakireri neznaju pogodit. Ili prozirnu foliju nategnut preko. Iiiili uzet jednostavnu nemetalik boju.
 

Pavel

Lepi™
Dobra je Mazdica, samo cijeli C segment je poprilično poskupio. Kad sam odlučio uzeti novi auto uvjet je bio - novi.

Gledao sam i30 Fastback (mislim da je bio samo jedan na lageru) i Konu (isto lager, ali šira ponuda). Hyundai nije htio ništa naručivati jer im na jesen dolaze novi modeli pa kao ne može, samo lager. Kona je čak bila u užem krugu jer taman ju je frend kupio i simpatična mi je bila.

Mazda 3 je bolesno dobro izgledala ali cifra je izlazila iz budžeta stoga je prekrižena.

Citroen, izuzev C5 Aircross koji je opet bio malo van budžeta, svi su mi padavičarski. Na isti kalup..Nije to to.

Xceed sam gledao, solidna ponuda no onda je uletio u izbor i Sportage. Sportage me dosta dugo držao, no na kraju je izbor pao na Kamiq zbog cijene/opreme.

Razmatrao sam i novi 2008 (dizajn unutra i vani mi je bio mrak). Seat 0 bodova, nije moj đir. Renault mi je užasan unutra s onim tabletom VGA rezolucije. Jedini još oko koga sam se dosta lomio je bio Suzuki. SX4 sa solidnom opremom je dolazio u 4x4 verziji u budžetu. Vitara i sa jačom opremom 4x4.

Jedini razlog zašto su ispali je interijer. Tvrda, gruba plastika i dosta loš infotainment. Sve je bolesno poskupilo. Ali ajde, kao B i C segment su rasli dosta pa neki to tako opravdavaju. U globalu sve se vrtilo na relaciji Kona, Sportage, SX4 i Vitara. Gdje ću dobiti više za manje.

Kamiq je uletio skroz bezveze. Vidio reklamu za novu Octaviu pa hajd vidit što Škoda nudi. Realno da nije bio top opremljen primjerak za te novce, vjerojatno bi ostao na SX4 ili Kona dvojbi.
 

markan1000

Well-known member
Ovaj tjedan sam na žalost morao ići na jedan sprovod na more, išao zajedno s jednim prijateljem. Prijevozno sredstvo: ganc nova Toyota Corolla Hybrid, karavan, cross verzija, cijena auta 230.000 kn. Možda je taj auto nekome zanimljiv, pa sam zato odlučio tu napisati par riječi.
MINUS:
Jedan minus, ali veliki - prostor. To je toliko loše iskorišten protor u kabini da je teško za vjerovati. Znači ja imam 196 cm. Bio sam suvozač u autu. Suvozačko sjedalo sam morao povući skroz nazad, i još uvijek su mi koljena udarala u armaturu i morao sam noge držati ukoso. Naslon sjedala sam morao prilično spustiti da mi glava ne udara u krov. Iza mene naravno u tom slučaju onda može sjediti samo dijete.
PLUSEVI:
za jednu Toyotu, unutrašnjost je prilično lijepo uređena, materijali su ok jer se radi o jačoj opremi pa je prednja armatura npr. presvučena kožom. Nažalost, tu je sveprisutan tablet, koji ima dobru rezoluciju i brzi odziv. Vozačeva kontrolna ploča je digitalna i jeftilen djeluje s tim nekim šarenilom i plavim bojama. Auto je star par mjeseci pa sve djeluje čvrsto i kompaktno.
Potrošnja jako solidna, brzi tempo autoceste, oko 140-150 kmh, potrošnja 6,4I/100 km. Po gradu je navodno potrošnja još i nešto manja, malo iznad 6.
Buka u kabini i na većim brzinama zadovoljavajuća. Sjedala dosta udobna, ako zanemarimo manjak prostora.

I da mogu i da planiram, kupio je ne bi nikad zbog tog manjka prostora. Iskreno, sjesti iz Picasssa u to, neću reči da je ko s konja na magarca, ali Picasso je dnevni boravak, a ovo je predsoblje. U ukupnu kvalitetu proizvoda ne mogu ulaziti, jer moj Picasso ima 7 godina i cvrčaka, ovo je novi auto još uvijek "maksimalno utegnut"
 
Na vrh