markan1000
Well-known member
Čekaj, ovo drugo je za ozbiljno slika? Nije neka sprdnja?
Od prekrasnog dizajna do groteske.
Šta nije Scala Active 123.000 početni, slabiji 1.0TSI? 127.000 je snažniji 1.0 TSI.Milu ti majku 130.000 kn za proizvod koji ovako izgleda u 2020. godini
https://autoportal.hr/test/skoda-scala-1-0-tsi-active-uvjerljiva-izvedba-i-velika-ocekivanja-malo-su-se-ipak-ispuhali/
hahaFocus je 158.000 kn.
To ti je smiješno? Mazda 3 hatchback - 165.000 kn.. To je smiješnohaha
Ma 98% ekipe zanima koliko km će napraviti s autom bez kvarova a ne koliko ima kubika iako se može staviti u kontekst. Meni je puno i 130 ks iz 1,5 citroena.Mazdin motor bar ima duplo više kubika nego Focusov
Pa sad baš da je ima puno... iako ne sumnjam da će je biti dosta, jer Škoda je in.Megane kreće na 143.000 kn, Ceed 124.000 kn, 308 je 139.000 kn, Focus je 158.000 kn.
Jedino je i30 tu po opremi a realno i cijeni, oko 122.000 kn. A realno od navedenih najviše Scale vidim po cesti.
Prije bih rekao da ih više zanima što piše u brošuri, koliko troši.Ma 98% ekipe zanima koliko km će napraviti s autom bez kvarova
dobra ideja,Umjesto Scale bi radije bi uzeo novog Dustera za 100.000 kn.
trošio bi pola litre manje, zbog malo drugačijeg šaltunga poradi turbaDa vidim koliko bi trošio 1.25 sa 200 konja i koja bi bila razlika u vožnji i responzivnosti.
Oke, ja sam gledao cjenike na službenim stranicama, nisam uopće išao gledati ponudu lagera. Tako da su razlike u cijeni moguće.Brzinski pregled Njuškala, novi auti...
Pa ako ti treba dobar a jeftin 4x4 oke..Ali vozio sam se u Dusteru i taj auto nema ništa izuzev jako loše plastike. Ne bi ga nikad uzeo za svakodnevni auto.Umjesto Scale bi radije bi uzeo novog Dustera za 100.000 kn. barem neku dušu ima (iako je Renaultov isprdak)
Zar se stvarno netko danas vodi time? Ja sam gledao da dobijem što više opreme za manje novaca i da je auto pouzdan (gledao sam recenzije i ocjene raznih izvora o pouzdanosti i servisima). Mislim ako netko radi dosta km vjerojatno mu je to bitna stavka ali ja nekako uzimam da je prosjek današnjeg automobila oko 7l kako god okreneš. Nekad ga stisneš, nekad laganini na gasu, sve je to tu negdje. Osim ako živiš centar ZG i sve ti je kreni stani gradska vožnja. Onda jebiga, onda ti je potrošnja zaista presudna.Prije bih rekao da ih više zanima što piše u brošuri, koliko troši.
Slažem se da je auto završnom izvedbom katastrofa. Odnosno to znam za prvu generaciju jer sam se dosta vozao u jednom ganc novom. Stalno sam pritiskao tipku za zatvaranje prozora jer je uvijek negdje nešto puhalo ali s druge strane, bilo je nešto u toj robusnosti, pa i dizajnu, ipak ima neku dušu. Ta robusnost mi se recimo i kod one prve Octavie sviđala. Ženini su jako dugo vozili jednu. Ove kasnije Škode, uz čast nekim izuzecima, ne hvala.Ali vozio sam se u Dusteru i taj auto nema ništa izuzev jako loše plastike. Ne bi ga nikad uzeo za svakodnevni auto.
Kad vide 130 konja i 3.8 litara prosjecnu potrosnju sve drugo je manje bitno. Vecina ljudi zna nula o autima, samo prate brojke i opremu.Zar se stvarno netko danas vodi time?
Dobro sad, ruku na srce to nisu auti za duža putovanja. Općenito taj B segment je svuda katastrofa. Oke za gradsku vožnju ili kao 2-3 auto u obitelji, ali ne znam baš koliko ima smisla voziti Fabiju na relaciji ZG - ST učestalo. Corsa, Fiesta i ostali nisu bog zna kako bolji.Imao sam priliku i na nekoliko dužih putovanja voziti službene Fabie i Rapide, nove.
Ja to nikad ne gledam. U startu računam 7.5 kombinirano i to je to. Ako bude manje, ljubi ga majka.Kad vide 130 konja i 3.8 litara prosjecnu potrosnju sve drugo je manje bitno. Vecina ljudi zna nula o autima, samo prate brojke i opremu.