Rasprava o ostalim automobilima

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jbga, ružan ili ne, Škoda ga ipak ima u ponudi. PSA nema ništa te veličine u toj cjenovnoj kategorili.
 

Pavel

Lepi™
Šta nije Scala Active 123.000 početni, slabiji 1.0TSI? 127.000 je snažniji 1.0 TSI.

Meni je osobno ružna ali mislim da je cijena u rangu C segmenta, čak i nešto niža.

Megane kreće na 143.000 kn, Ceed 124.000 kn, 308 je 139.000 kn, Focus je 158.000 kn.
Jedino je i30 tu po opremi a realno i cijeni, oko 122.000 kn. A realno od navedenih najviše Scale vidim po cesti.

Sad kad ovako tipkam, vidim koliko je C segment odvratno poskupio.
 

Mirage

Well-known member
Mazdin motor bar ima duplo više kubika nego Focusov :D
Ma 98% ekipe zanima koliko km će napraviti s autom bez kvarova a ne koliko ima kubika iako se može staviti u kontekst. Meni je puno i 130 ks iz 1,5 citroena.
 

markan1000

Well-known member
Megane kreće na 143.000 kn, Ceed 124.000 kn, 308 je 139.000 kn, Focus je 158.000 kn.
Jedino je i30 tu po opremi a realno i cijeni, oko 122.000 kn. A realno od navedenih najviše Scale vidim po cesti.
Pa sad baš da je ima puno... iako ne sumnjam da će je biti dosta, jer Škoda je in.
Brzinski pregled Njuškala, novi auti...
Focus dizel i benzin za 140.000 kn.
Megane benzin za 135.000.
Kia za 113.000 itd.
Ne znam, meni je ovo bullshit od auta. Nova Octavia mi čak ok izgleda pa sam možda imao prevelika očekivanja. Ali Škoda mi je općenito uz Kiu i Renault marka koju teško probavljam.
Umjesto Scale bi radije bi uzeo novog Dustera za 100.000 kn. barem neku dušu ima (iako je Renaultov isprdak)
 

Cutac

Prèkaroš
Ma 98% ekipe zanima koliko km će napraviti s autom bez kvarova
Prije bih rekao da ih više zanima što piše u brošuri, koliko troši.

Ja sam danas napravio oko 200 kilometara sa skoro 20 godina starim, visokoturažnim 2.0 benzincem koji nije složen za malu potrošnju i prosječna potrošnja mi je 7 litara. Dvoje ljudi, klima, a jedini oblik uštede goriva je kotrljanje do semafora i naplatnih kućica. Autocesta 130-140, otvorena 80-100, grad Zagreb, kako promet da.
Da vidim koliko bi trošio 1.25 sa 200 konja i koja bi bila razlika u vožnji i responzivnosti.
 

Dalibor

Dado Tornado
Umjesto Scale bi radije bi uzeo novog Dustera za 100.000 kn.
dobra ideja,

ali preporuka škodi, neka promjeni ime iz scala u šubler, šuby za dostavnu verziju(y), shuby

Da vidim koliko bi trošio 1.25 sa 200 konja i koja bi bila razlika u vožnji i responzivnosti.
trošio bi pola litre manje, zbog malo drugačijeg šaltunga poradi turba
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Brzinski pregled Njuškala, novi auti...
Oke, ja sam gledao cjenike na službenim stranicama, nisam uopće išao gledati ponudu lagera. Tako da su razlike u cijeni moguće.


Umjesto Scale bi radije bi uzeo novog Dustera za 100.000 kn. barem neku dušu ima (iako je Renaultov isprdak)
Pa ako ti treba dobar a jeftin 4x4 oke..Ali vozio sam se u Dusteru i taj auto nema ništa izuzev jako loše plastike. Ne bi ga nikad uzeo za svakodnevni auto.


Prije bih rekao da ih više zanima što piše u brošuri, koliko troši.
Zar se stvarno netko danas vodi time? Ja sam gledao da dobijem što više opreme za manje novaca i da je auto pouzdan (gledao sam recenzije i ocjene raznih izvora o pouzdanosti i servisima). Mislim ako netko radi dosta km vjerojatno mu je to bitna stavka ali ja nekako uzimam da je prosjek današnjeg automobila oko 7l kako god okreneš. Nekad ga stisneš, nekad laganini na gasu, sve je to tu negdje. Osim ako živiš centar ZG i sve ti je kreni stani gradska vožnja. Onda jebiga, onda ti je potrošnja zaista presudna.
 

markan1000

Well-known member
Ali vozio sam se u Dusteru i taj auto nema ništa izuzev jako loše plastike. Ne bi ga nikad uzeo za svakodnevni auto.
Slažem se da je auto završnom izvedbom katastrofa. Odnosno to znam za prvu generaciju jer sam se dosta vozao u jednom ganc novom. Stalno sam pritiskao tipku za zatvaranje prozora jer je uvijek negdje nešto puhalo :) ali s druge strane, bilo je nešto u toj robusnosti, pa i dizajnu, ipak ima neku dušu. Ta robusnost mi se recimo i kod one prve Octavie sviđala. Ženini su jako dugo vozili jednu. Ove kasnije Škode, uz čast nekim izuzecima, ne hvala.
Imao sam priliku i na nekoliko dužih putovanja voziti službene Fabie i Rapide, nove. Nešto su to bolje plastike nego u Dusteru, definitivno je bolje složeno sve skupa. Ali bezlično do boli. Osobno bi uvijek radije birao Dustera.
 

Pavel

Lepi™
Imao sam priliku i na nekoliko dužih putovanja voziti službene Fabie i Rapide, nove.
Dobro sad, ruku na srce to nisu auti za duža putovanja. Općenito taj B segment je svuda katastrofa. Oke za gradsku vožnju ili kao 2-3 auto u obitelji, ali ne znam baš koliko ima smisla voziti Fabiju na relaciji ZG - ST učestalo. Corsa, Fiesta i ostali nisu bog zna kako bolji.

Duster je elegantnija Niva. I za to je dobar, tko stvarno treba efikasan terenac za malo novaca zašto ne?

Mislim da općenito ljudi ne dolaze u dvojbu Duster ili Fabia ili Duster ili Rio. Koncepcijski nisu uopće isti i u tom smislu uvijek bi uzeo Dustera. Kvaliteta plastike B segmenta nije premium tako da neke bitne razlike nema samo što je Duster efikasniji automobil u odnosu na Rio, Fiestu i ostale.


Kad vide 130 konja i 3.8 litara prosjecnu potrosnju sve drugo je manje bitno. Vecina ljudi zna nula o autima, samo prate brojke i opremu.
Ja to nikad ne gledam. U startu računam 7.5 kombinirano i to je to. Ako bude manje, ljubi ga majka. :D
 
Na vrh