Ok, Scala uglavnom stoji već 10 dana što zbog bolesti što jer je Golf nabavljen pa se malo vozim u njemu
1.6 benzinac atmosferac + tvornički LPG
miran, tih, staložen, dobro opremljen, ugodan oku, začudo u solidnom stanju obzirom ima 14 godina
napravljeno s njim nekih 600 km
troši benzina puno (grad 10-11 litara), ali tu je plin pa smo u konačnici na 60% cijene potrošnje benzina (pretpostavlam)
što jedino na golfu ne funkcionira:
1. vozačev podizač stakla kod dizanja istog ne može impulsno nego ga se drži (meni svejedno)
2. rukohvat suvozača na suvozačkim vratima istrošen
3. termostat nije u potpunosti ispravan
4. preko ležećih na niskim temperaturama škripucka (to mi je često s vw)
5. toplinska zaštita na haubi (motor) se dijelom olabavila (i inaće im je to boljka)
ovo 1-2 me ne zanima, nikakvih drugih oštećenja nema, ja imam osjećaj kao da je auto star 5 a ne 14 godina
3. - auto ide na servis, i to u ovlašteni - ulje, filter ulja, rashladna, filter zraka i filter klime + termostat i reći ću im da ovo zbog 4. podmažu (određeni selen blokovi su mijenjani od naprijed prije 10 tkm)
5. - moram smisliti rješenje, ne kupuje mi se nova zaštita, imam ideju, nije to tako kritično
ženi sam rekao nek pripazi jer da će joj osjećaj u vožnji biti bolji nego na novoj Scali - nije vjerovala, uvjerila se, jbg Golf je iz doba kad se nije štedilo na autima
ostalo je sve faktor sreže i koliko auto posluži - ako bude sreže trajati će, ako ne jbg.
uostalom koliko sam novaca na Tiguanu izgubio, trošak dolje-gore svejedno mi je
e da, čim potpuno ozdravim, budem namazao i Golf, lak mu je jako dobar bez posebnih oštećenja, gladak, pa nek tako i ostane
s Golfom je opuštenije nego sa Scalom, parkiram a gdjegod, dok Scalu ne stavljam između drugih auta, na usko i sl.....nju pazim jer je nova