Scala & Golf by Liberty

liberty

Well-known member
dobro je onda, polovnjak kojeg kupujem je 2009. godište
Scalu se zavrtilo 10-ak puta i do 5.000 okretaja
nevjerovatno s kojom lakoćom nabire okretaje - da mi netko ponudi scalu 1.0 ili 1.5 uzeo bi 1.0 - tri cilindra se na drukčiji način vrte, neka lakoća se osjeća
mislim da joj je snaga na 5.000 okretaja, a moment od 2.000 do 3.000 okretaja
jučer padala kiša strašno - i ne kužim te Nexen drže bolje od očekivanja, znam da zvuči smiješno, ali ulijevaju povjerenje

auto ima 1.550 km
overall potrošnja 6,2 litre - ovo će me zanimati nakon 100 sati rada (mislim da sad ima oko 35 sati rada) - ako na 100 sati rada bude 7,0 litara to je sama po sebi pobjeda po pitanju potrošnje (nad dizelima, tiguanom i sl.) jer bi u istim tim uvjetima npr. berlingo trošio 6,0-6,5 litara, tiguan 8,6 litara, golf tdi 6,0 litara itd.
potrošnja od točenja 6,9 litara (ima tank od 50 litara ako sam dobro shvatio)
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Jutro. Svaka čast na uloženom trudu oko svakog vozila. Puno sreče želim sa scalom, i nadam se da neče trebati,ali nekako mislim da je neki Berlingo novi i dalje tiha patnja😂!
 

liberty

Well-known member
čekam da se vrijeme smiri pa da stavim gyeon wax na škodu
trebao sam danas rano ujutro - lijepo je vrijeme ali je kiša turbo padala cijelu noć

možda se tek s vremenom posreći u PON navečer....naime, idealno ga je ostaviti na laku bar 1 sat prije brisanja (piše 30 min, ali nije dovoljno) i onda da se auto ne moči idućih 12 sati

pa onda kroz idućih 15 dana na to počnem nanositi kad auto perem (nadam se manje nego tiguan) nakon prtanja neki sonaxov detailer (tako mi je lakše posušiti auto i auto se manje prlja jer sve s njega silazi, pa onda 1x vosak, nakon toga svakih 15 dana tetailer, pa kad prođe jedno 4 mj od voska opet vosak i tako u krug
to mi dođe kao eka tjelovježba

kako smo ono rekli OKP - za lak imam 7 mikrofibri, za felge imam 2 mikrofibre, za pragove imam 2 mikrofibre, za volan imam 1 mikrofibru, za infotainment 1 mikrofibru, za donje dijelove plastike unutra 1 mikrofibru, za gornje dijelove plastike 1 mikrofibru, za stakla 2 mikrofibrove i za unutarnje okvire vrata 1-2 mikrofibre

više me umori oprati te mikrofibre nego auto
perem ih na ruke, s deterdžentom za djecu i sušim ih u stanu

da, to je OKP....šteta što nemam OKP za neke druge stvari

kad dođe polovnjak - njega ću tretirati samo s sonax detailerom (lak mu je u dobrom stanju) i za njega će mi trebati dodatnih jedno 5 mikrofibri (neću koristiti ove od škode, OKP se veda bi prekli Slovenci)

samo čekam da me policija tjera da pušem dok perem auto (jer ga perem u biti po noći, da nikome ne smetam na praonici (OKP)
budemo ja i drugovi taxisti....nekad pomisle da sam njihov pa mi mašu, onda vide da imam spužvu u rukama i da nisam njihov pa nastave jesti burek okrenuti leđima
e da, imam 2 one "jelenje" kožice oje to više nisu
polovnjak će imati samo 1

a sredstava za lak imam pa jedno 200 EUR

treba nekome lak u sticku Nigtshade blue metallic od Tiguana....sumnjam da ću ikad više imati takvu nekakvu boju....
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Žao mi je što nismo bliže,platio bih ti za neke stvari!I ja imam "samodijagnozu" OKP,ali za druge stvari!Auto sam više manje zadovoljan i ako ga kiša dobro opere izvana,ali zato iznutra mora biti top.
 

liberty

Well-known member
Škodilak još nije namazan voskom - vrijeme ne dozvoljava
nadam se idućih dana
to je procedura za koju mi treba s pranjem jedno 3 sata
 

liberty

Well-known member
1.700 km, potrošnja overall prosjek na 45 sati rada = 6,2 litre
danas gradski/prigradski vožnja od nekih 45 min = 5,6 litara

nikako nanijeti vosak (vrijeme = kiša i vlaga) + nikako preuzeti drugi auto

evo kad nitko neće ručak da otkrijem: golf 6, s motorom 1.6 benz (75 kW) i tvornički ugrađenim LPG plinom (Bifuel) iz 2009. godine s 160.000 km, Highline oprema
Škoda zavrćena do 5.200 okretaja
i na jednom usponu par puta zavrčena do 5.000 okretaja
time je po meni sve odrađeno - onako polako.....prvih 300 km nisam prešao 2.500 okretaja, do 1.000 km nisam prešao 3.500 okretaja (manual kaže 3/4 okretaja, što je više od toga tj. cca 3.750 okretaja), i onda sam polako povečavao tempo

najviše me raduje ta neka elastičnost motora, mogućnost igranja s niskom potrošnjom
ako overall bude niže od 7,0 litara to je onda pun pogodak (bilo bi to overall niže 1,5 litara od tiguana)

ajmo reći da ću s škodom raditi (ako sad bude taj 2. auto) nekih 10.000 - 11.000 km godišnje, na 11.000 km godišnje razlika u potrošnnji od litre i pol itekako nije zanemariva, tj upravo u toj razlici i nekim drugim razlikama koje idu u korist scale a ne tiguana će se ugurati i polovnjak koji će raditi cca 6.000 km godišnje
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
evo kad nitko neće ručak da otkrijem: golf 6, s motorom 1.6 benz (75 kW) i tvornički ugrađenim LPG plinom (Bifuel) iz 2009. godine s 160.000 km, Highline oprema
Pa kud sa 2.4 Honde na ovo?
 

liberty

Well-known member
Pa kud sa 2.4 Honde na ovo?
Hondu bi kupio da je cijena niža od 10, cijena je 10 za mene, za ostale 12 ili više
+ činjenica je da tamo gdje će mi golf trošiti 9, Honda bi trošila 11, a Golf ima plin

ima više faktora, Honda mi je puno draža, ali za nju dajem 8, ne više, treba to uzdržavati i nakon mene nema više kupca za nju , golf je lako prodati ovako ili onako

nije golf jeftin, prosječna je neka cijena (za nekadašnje pojmove je skup) ali....možda bi ja pristao da je Honda ako ne 8 onda 9, ali prodavatelj iz principa neće dati za manje od 10 (meni), a drugima još i gore
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ima smisla... al s obzirom kakva je Honda, očekivao sam da se uzima 'vikend auto', pa me je Golf malo iznenadio :)

A Golf ko Golf... 6ica je najbolja generacija, 1.6 benz jednostavan i pouzdan, nemase tu što puno mislit.
 

liberty

Well-known member
Ima smisla... al s obzirom kakva je Honda, očekivao sam da se uzima 'vikend auto', pa me je Golf malo iznenadio :)

A Golf ko Golf... 6ica je najbolja generacija, 1.6 benz jednostavan i pouzdan, nemase tu što puno mislit.
u potpunosti shvačam
ovako je situacija: Honda je auto koji može biti - hobby, strast, precizna je, jaka itd.
to golf naravno nije - spor je, dosadan i sl. - istina 6-ica je max od golfa. mislio sam da je 7-ica, no imao sam ju i 6-ica je prije ikakvih štednji
ok ova 6-ica ima dobru opremu (bolji ovjes, 17 felge, automatska klima, alcantara) pa nešto bolje izgleda

i sada ono bitno: meni oba auta trebaju za svaki dan, oba auta stoje vani parkirana, dakle, ne koristi ih se niti parkira u idealnim uvjetima
s tog aspekta je bolje kupiti auto koji je manji, manje troši i lakše ga je dalje prodati, a koliko-toliko je uredan (Honda ima manje km, ali golf mi se čini ok)
 

liberty

Well-known member
Felge i pragovi i rubovi iza zadnjih kotača zaštićeni tekućim voskom
u subotu rano ujutro auto se pere te se na njega stavlja pravi vosak
pa se onda svakih 15 dana stavlja vosak u spreju

prosječna potrošnja od točenja 7,2 litre (brzina kretanja 28 kmh)
overall potrošnja u 1.750 km je 6,3 litre

po iskustvu s bivšim autom najbolje je čekati bar još 5 tkm da se potrošnja stabilizira i da se o njoj može pričati realno
mjerenje potrošnje računajući kod točenja benzina nije pokazalo neka odstupanja



- u 1/8 dijela
 

liberty

Well-known member
Ok, Scala uglavnom stoji već 10 dana što zbog bolesti što jer je Golf nabavljen pa se malo vozim u njemu
1.6 benzinac atmosferac + tvornički LPG
miran, tih, staložen, dobro opremljen, ugodan oku, začudo u solidnom stanju obzirom ima 14 godina
napravljeno s njim nekih 600 km
troši benzina puno (grad 10-11 litara), ali tu je plin pa smo u konačnici na 60% cijene potrošnje benzina (pretpostavlam)

što jedino na golfu ne funkcionira:
1. vozačev podizač stakla kod dizanja istog ne može impulsno nego ga se drži (meni svejedno)
2. rukohvat suvozača na suvozačkim vratima istrošen
3. termostat nije u potpunosti ispravan
4. preko ležećih na niskim temperaturama škripucka (to mi je često s vw)
5. toplinska zaštita na haubi (motor) se dijelom olabavila (i inaće im je to boljka)

ovo 1-2 me ne zanima, nikakvih drugih oštećenja nema, ja imam osjećaj kao da je auto star 5 a ne 14 godina
3. - auto ide na servis, i to u ovlašteni - ulje, filter ulja, rashladna, filter zraka i filter klime + termostat i reći ću im da ovo zbog 4. podmažu (određeni selen blokovi su mijenjani od naprijed prije 10 tkm)
5. - moram smisliti rješenje, ne kupuje mi se nova zaštita, imam ideju, nije to tako kritično

ženi sam rekao nek pripazi jer da će joj osjećaj u vožnji biti bolji nego na novoj Scali - nije vjerovala, uvjerila se, jbg Golf je iz doba kad se nije štedilo na autima

ostalo je sve faktor sreže i koliko auto posluži - ako bude sreže trajati će, ako ne jbg.
uostalom koliko sam novaca na Tiguanu izgubio, trošak dolje-gore svejedno mi je

e da, čim potpuno ozdravim, budem namazao i Golf, lak mu je jako dobar bez posebnih oštećenja, gladak, pa nek tako i ostane

s Golfom je opuštenije nego sa Scalom, parkiram a gdjegod, dok Scalu ne stavljam između drugih auta, na usko i sl.....nju pazim jer je nova
 

diegos

Well-known member
troši benzina puno (grad 10-11 litara)
Bokte troši u gradu više od mog Kaškaja 2.0 :)

1. vozačev podizač stakla kod dizanja istog ne može impulsno nego ga se drži (meni svejedno)
Ipak možeš probat onaj trik: otvori prozor do kraja, zatvori ga do kraja i nastavi držati gumb još nekih 5 sekundi.
Ne znam kako je kod VW, ovo pali kod nekih auta kad treba inicializirati funkciju autom. stakla nakon zamjene akumulatora.
 
Na vrh