U Scalu dodano još 0,5 dcl ulja
tako da možemo reći da je potrošila nekih 1,5 - 2,0 dcl ulja u 3.500 km
dakle, zasada potrošnja ulja nekih 0,5 dcl/1000 km tj. 5 dcl/10.000 km tj. nekih 0,075 % potrošnje goriva (tolerancija za benzinske motore je 0,2 do 0,6% potrošnje goriva, novi auti troše oko 0,05 - 0,1 % ulja). Auto je u razradi, vidjeti ćemo nakon prve zamjene ulja gdje smo i što smo
tolerancija za škodu jer je nova je 0,65 litara ulja/10.000 km (ja odredio 0,1 posto potrošnje goriva) - manual kaže i 1 litra na 2.000 km, a u razradi i više
U Golfa nakon 2.100 km dodano ulja tako da bude iznad razine na kojoj je bilo prije - ukupno je dodano cca 3-3,5 dcl
golf ima potrošnju ulja nekih 1,25 dcl/1.000 km tj. 1,25 litara/10.000 km tj. 0,12% potrošnje goriva
s time da je motor i malo slinav - dakle malo potroši malo izbaci van, ništa čudno za taj motor
+ uzmite u obzir da se vozi na plin, pa gorivo ne razrjeđuje ulje, ulje je kao i kad je stavljeno
tolerancija za golf je jer je star 2,1 litara ulja/10.000 km (0,2 posto potrošnje goriva)
bumo vidjeli za gume za golf
bumo vidjeli za gume za golf
neke ljetne moram naći
ove su polako stare i imaju dosta km
što se tiće potrošnje ulja u biti kod Scale je teško odrediti kolika je jer kad sam ju kupio nije bila na max, kad sam dolio 1. put da ne bude tako kako su oni stavili opet nije bila na max, sad isto tako nije na max, ali više nego sam 1. put nadolio....moguće da je potrošnja ulja vrlo nezamjetna na godišnjoj razini
npr. fiesta je do 1. servisa na oko 13-14.000 km potrošila od max do min, s time da nisam nikad osim dan prije servisa kontrolirao
to me naučilo da razine kontroliram svakih cca 500 km
npr. berlingo je prve 2 godine stalno ne vožen nego gažen po autoputzu.....on je tada u tim uvjetima vožnje trošio na 20.000 km cca 2 dcl ulja
rashladnu mu je trebalo doliti cca 1 dcl jednom godišnje
Tiguanu potrošnje ulja nije bilo do 10.000 km, onda je do 15.000 km potrošio tako da je bila malo iznad polovice
rashladna mu je bila pala za cca 2dcl ne znam kako je do toga došlo - nadolio sam i onda je bilo isto
Scala i Golf rashlana tekućina ne pada
napredak tehnike:
overall potrošnja Scala pretežito prigradska vožnja pretežito relacije 8-10 km = 6,5
Golf je više gradska vožnja = 10,5 litara plina
u konačnici obzirom na cijenu plina dođemo na isto
kada pada jaka kiša golfu se negdje napuni vode - mislio sam da je to kod onog odvoda od vjetrobranskog stakla - to im je mana
ne, izgleda da je negdje između prednjeg i zadnjeg desnog blatobrana u pragu....moja terija - njima se odvod iznad prednjeg desnog blatobrana začepi jer je tamo neka glupa spužva radi zvučne izolacije - i onda voda ne otiče dovoljnom brzinom, pa onda ima neki prolaz u karoseriji tamo prema vratima u visini praga - e mislim da tu nastane problem. jer kad stoji na ravnom 2 dana nakon kiše kašpa u čošku denosg praga kod prednjeg kotača a ako je auto nagnut za nazad onda kaplje kod čoška praga kod stražnjeg kotača.....malo je desni prag kod prednjeg kotača ulubljen (nije boja pala, jednostavno je pritisnut pola centimetra od dolje, kao da je netko nestručno stavio dizalicu za mijenjanje guma (nisam ni primjetio to kod kupovine, ni sada se ne primječuje - možda je do toga
ono osnovno kod te vode koja ostane "u autu" - jer dok ne izađe čuje se kod stani/kreni (kod Berlinga je to bilo u desnim suvozačevim vratima, nevjerovatno da par dcl tekućine radi takav zvuk) - je:
1. da ne probije na filter kabine ispred suvozačkih nogu jer će tada ući u kabnu
2. da se odvod kod vjetrobrana ne začepi jer će onda poplaviti ECU koji se tamo (!) nalati pri sredini pa bi mogao javljati grešku (imao to na fabiji - javja grešku volana i servo zna otežati)
iskreno, dok nije veći problem to ne diram osi što ću otšarafiti unutarnju plastičnu oblogu iznad prednjeg kotača jer se tamo gilfovima (4,5,6,7) nakupi prljavština i to zajebava, jer:
1. mogu samo napraviti veće sranje (treba skidati brisače i plastiku ispod njih
2. ako poduzmem pod 1. nisam siguran da ću riješiti problem, a auto ima ionako 15 godina
moram kupiti sonaxovo sredstvo da malo uredim alcantaru u golfu - u super je stanju, ali da ga isprobam....+ moram kupiti i neku mekanu četjku za tu svrhu
na golfu je sonax bsd sad ću ga premazati s sonax ceramic detailerom
na skodu svakih mjesec dana ide sonax ceramic sprej, i onda će ići onaj geon vosak....ma da mi se čini da je ovaj sonaxov ceramic sprej efikasniji