Servisni intervali C4 II

hahehihoh

New member
Da se malo navežem na servisne intervale, imao sam C4 na servisu i kažu da Citroen za moj auto propisuje servise na 15.000 km. Do sad su svi bili radjeni na 20.000 ili više. Zanimljivo je to da jedni imaju na 15 dok drugi na 20 a treči na 25 tisuča km. Dali su mi plan servisiranja koji potvrdžuje da su servisi na mom C4 na 15.000 km. Auto je god. 2013 i motor je e-HDI 115
 

Damaj

Active member
A prve zamijenske predpostavljam da su orginal jer su mjenjane u Kovinskoj u ovlastenom servisu i receno mi je da vrijede 6 mj ili do 10 000 km,ja sam imala 13 385 km
Pogledaj malo bolje u nalog, na poleđini svakoga naloga ti piše da je jamstvo na ugrađene dijelove i rad (ruke) godinu dana. Mijenjaj servis, ovi lažu kao psi.
da su imali dojavu da su termostati serijski neispravni znaci na vozilima iz 2013 pa su ga preventive radi zamijenili!!!??E
To je pravi razlog zašto ti je ventilator radio nakon gašenja auta, i dalje tvrdim svječice nemaju ništa s tim. Dakle nije ih trebalo uopće mijenjati niti prvi puta.

imao sam C4 na servisu i kažu da Citroen za moj auto propisuje servise na 15.000 km.
Pogledaj u servisnu knjižicu pa ćeš vidjeti da lažu. Nisu oni ovlašteni da propisuju kilometražu za servis nego proizvođač. Znam ja da bi oni najrađe servisni interval na 5000 km:whistling:
 

hahehihoh

New member
Nisam baš siguran u to da lažu. Prošli servis koji nisam radio na Citroenu sam radio na 135.900 km i napisali su mi, da je sledeči servis potrebno uraditi kod 151.000 km, a ja radio sam ga na 156.200 km na ovlaštenom servisi Citroen i sad su mi napisali da je sledeči servis na 170.000 km.

A prije toga, servisi si bili u FR radjeni nekako tako: 22.000, 44.000, 67.000, 105.000, onda kad sam ga ja kupio na 135.000 i sad na 156.000 km.

Ali dobro u FR auto je za godinu i pol napravio toliko koliko bi kod nas za 5-7 god.
 

Damaj

Active member
To što oni napišu uopće mi ništa ne znači, i sam si napisao u Fr je interval bio minimalno 20 000 km, a sada odjedanput ovi tvoji pametniji od francuza pa interval na 15 000 km :confused:. Drži se ti intervala propisanih u servisnoj knjižici, toči tvornički preporučeno ulje i sve je to O.K.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nije 20.000 km nigdje napisano "minimalno" nego je to 20.000 km, a u uvjetima otežanog korištenja (piše što se pod tim podrazumijeva u servisnoj knjižici) kraće.
A dodatno ti i auto sam računa.
Ovi u Francuskoj su produžavali na svoju ruku 10% interval.
Nema veze kako su auto koristili, tih 20.000 se ne smije produžiti, samo u slučaju potrebe skratiti.
Dodatno... ne znam kako tamo oko 80.000 servis nedostaje u popisu. Valjda su ipak bar ulje i uljni filter promijenili. A onda opet velika rupa od 105.000 do 135.000. Ne djeluje baš održavan po preporukama proizvođača.
 

hahehihoh

New member
Da malo su produžavali servise. Kad sam ga uzeo odmah sam napravio servis jer je bilo prevozanih več 30.000 km bez servisa. Ali tako to ide u FR, baš njih boli k. za ulje.

A ja ću sada raditi servis godišnje (u zadnjoj godini napravio sam nekih 24.000 km)
 

ZlatkoC4

Well-known member
meni je servisni interval 25tkm u normalnim uvjetima. ali piše ti sve u servisnoj knjižici vozila kad se radi servis i na koliko km ovisno od vožnje otežani uvjeti ili normalni.

ja bez obzira na taj interval mijenjam ulje svakih 12-15tkm.

ovaj tvoj interval mi je čudan koda je za otežane uvjete ali to ovisi o gradskoj vožnji. hladni startevi itd. tako da je i to moguće.
 

Anddy

New member
Knez-bj u 9 mj je sad mi je u stvari 16 255 cca..Nisu mi neke stvari jasne prvo sigurna sam da sam dala auto jos je imao 180 km za voziti benzina i kad sam ga prijavila imao je 13 385 kn ajd ovo 385 nisam ziher ali da je 13 imao sam ziger.Na radnom nalogu je prijavljen na 16 255 i bio je na rezervi!!??Kao malo su ga da ga provjere provozali!!!Damaj puno hvala na savjetima od srca,a sto se tice termostata.Kad mi je tip reko da su ga preventive radi zamijenili,meni kao neukoj i zeni,samo sam mu rekla sad mi prica ima smisla sad mi je sve jasno!!!Ha ha ha ha ha...Sad citam radne naloge i odotraga stoji 1 god.jamstva na rad i na djelove???Kao i kod papira od servisa da u otezanoj voznji se svjecice mjenjaju na 40 000 ili 4 godine!!??U knjizi jamstvu ne pokriva zamijena potrosnog materjala i tu spadaju svjecice.I jos jedno ove god u 3 mj je bio god.servis i u servisnoj knjizici je oznaceno da je normalna voznja!!!???Ja neznam tko je tu lud vise...Pa zeludac mi se okrece od njih!!!p.s ok 40 000 je bilo kod prvog kvara,ali sad nije...Nigdje ne pise zamjena potrosnog materijala 6 mj ili 10 000 ili ko sad samo 6 mj.Neznam od kuda im to???
 
Posljednje uređivanje:

hahehihoh

New member
@zlatkoC4, doduše nije mi jasno zašto servis na 12-15 tisuća ako ti piše na 25.000 km?:confused:

Stvarno mi više ništa nije jasno, jednim piše na 15, večini na 20, a manjini na 25 tisuća km. Ja nemam original servisne knjižice, zato imam samo ispis servisiranja na podlazi šasije. I na Citroenu su mi ispisali, da bi mogli na mom Citroenu praviti servis na 15.000 km / 1 god.

Ali dobro, mislim da servisiranje na 20.000 nije ništa strašno.:)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
doduše nije mi jasno zašto servis na 12-15 tisuća ako ti piše na 25.000 km
Pisalo se davno o tome na forumu. ;) Gotovo svi proizvođači za tržište istočne europe skraćuju servisne intervale.
To ti je ona priča kao prije s potrošačkom elektornikom: EU: 3 godine jamstva, non-EU: godina dana jamstva.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ali dobro, mislim da servisiranje na 20.000 nije ništa strašno
naravno da nije strašno to je ok. 25 je po meni previše. jer samo ulje motora također utječe na fap filter čađ potrošnju itd. zato i kažem da mi se čini 25tkm previše 15tkm je ok 20tkm prolazno. ali to su moji zaključci. :grin:
 

hahehihoh

New member
Naravno. Ali da bi servisiro na 12tkm, pa to je 2 puta godišnje i malo previše, još posebno kod Citroena koji ima cijene servisa kao da ima dijelove iz zlata :D Na 20.000 raditi ću servise i čao.
 

lageros-zg

New member
Ali samo jedna mala napomena!
Kako godine na vozilu, ali i kilometri na satu idu sve više i više, tako lagano smanjujte servisni interval.
Npr. do 100tkm svakih 20tkm, pa recimo od 100-200tkm svakih 15tkm
i nakon 200tkm svakih 10tkm.
Motor će biti zahvalan, a i trajnost istoga produljena.
To opet govorim iz svog vlastitog iskustva.

I naravno, kvalitetne komponente ugrađivati obavezno.
 

LukaZg

New member
20000km - sve iznad toga je previše. Moja preporuka na 15000 km. Tih 5000km koliko god se činilo neznatna razlika za auto se to jako osjeti ako govorimo o dugoročnoj investiciji. Od poznanika sam čuo da prije servisa koriste Liqui Moly tekućinu za ispiranje motora i da nakon toga motor mirnije radi, a ulje je dugotrajnije.
 
Na vrh