Par pitanja o 1,6i
Pozdrav, nov sam na forumu i ovo mi je prva tema. Prosao sam sve ove teme i nasao neke podatke ali imam jos pitanja pa cu ih sazeti u novu temu. Nadam se da nije problem.
Uglavnom, upravo sam kupio Xsaru Picasso 1,6i proizvedenu krajem 2005. Ima 83 000 km, redovno je odrzavana, kupio sam ju od frenda koji je stvarno sve radio u ovlastenom. Auto izgleda odlicno iako nije mlad a najvise sam odusevljen prostorom jer sam ju upravo zbog toga i kupio(imao Clia 3 kojeg sam kupio novog ali brojcano stanje familije raste pa eto
).
Naravno kao i svaki rabljeni automobil i ovaj zahtjeva par sitnica koje treba napraviti i upravo zbog toga i otvaram temu.
Zanima me par stvari. Dakle radi se o 1,6 benzincu sa 110 KS.
1. Cuo sam da su ti motori imali problema sa brtvama glave i da su redovito na 100 000 km znali mijenjati brtve. Navodno popravak nije nesto skup ni zahtjevan ako se curenje, koje obicno pocne na strani remena, uoci na vrijeme. Kao, krene prvo gubiti rashladnu tekucinu i tu se pokaze curenje.
Cuo sam za te probleme od jednog forumasa na jednom drugom forumu dok sam od nekih ljudi koji se bave popravcima cuo da nisu imali takva iskustva i da se ti problemi sa brtvom glave odnose na neki 1.4 HDI.
Dakle mene zanimaju iskustva tu sa foruma, da li je netko imao/cuo za iskustva sa tim brtvama i koliko eventualno kosta popravak u slucaju da stvarno brtva ode a uoci se na vrijeme. Moze i samo koliko dodju dijelovi ako netko zna.
2. U servisnoj knjizici pise da je interval za zamjenu zupcastog remena 120 000 km ili 10 godina. Ovome je servis radio po knjizi tako da nakon 8 godina i 83 000 km zupcasti nije mijenjan. Do sad sam imao iskustva sa automobilima kojima je preporucena izmjena remena svakih 6 godina i pitam se da li je rizicno cekati 10 godina za izmjenu zupcastog. Valjda u tvornici znaju sto preporucuju ali nije remen neunistiv a 10 godina je puno.
Takodjer me zanima koliko to otprilike kosta. Ok, mogu pitati u servisima/mehanicarima ali volio bih prije pristanka na cijenu ipak znati sto mogu ocekivati i kolike su cijene takvih zahvata inace po Hrvatskoj.
3. Kroz godinu dana cu morati mijenjati diskove i plocice naprijed i pakne nazad a cini mi se i one cilindre nazad na paknama. Zanima me, naravno, cijena toga, nadam se da netko zna i to.
4. Kakve probleme mogu ocekivati od automobila, ima li nekih stvari na koje treba paziti. Neki su mi rekli da je potrosnja velika ali mene to ne brine jer sa ovim automobilom necu prelaziti puno kilometara, oko 7000 km godisnje. Zato mi je nekako i draze da sam uzeo benzinca jer nekako ocekujem da su servisi jeftiniji a i manja mi se cini mogucnost nekog velikog kvara kao sto je turbina i slicno. Znaci, koje su slabe tocke automobila i samog motora, na sto paziti.
5. Koje ulje preporucujete za taj motor. Vidim da je do sad ulijevano Total 5w40(ne znam koji broj, zaboravio sam a ne ide mi se sad u auto po servisnu
), vjerujem da je najbolje nastaviti tako.
Eto toliko, na kraju ispadaju pitanja prilicno opsirna ali stvarno me zanimaju te stvari pa bi bilo lijepo da netko tko se bolje razumije napise iskustva o tome.