Xsara Picasso 1.6 iskustva

charllie

Active member
Bok citroenasi,inace sam zadovoljen piksacem.Pregledan auto,dosta mesta ko i gepek a i motor za 109 ks nije prevec trom i zedan ali mi je pretvrd zadnji kraj.
Pred neki 10 dana sam delal tehnicki v Austriji,presel bez problema mada je zadnji stop levi ne delal.Posto tam stalno delam mi je Johan(Rumunj) pregledal kroz prste ak si to doma odma slozim,hteli smo na licu mesta al smo ne znali i bili leni poljuknuti v knjigu.
Dok je on to spod ljukal veli sve supera avto je2007g i nekih 86jezeri km,no velim ja njemu da mi je malo pretrdi bili mogel deti mekse fedre.Gledi on to zadnji trap i veli pa ti niti nemas fedre,pogledam ja i bogme stvarno samo pojacani amortizeri.E sad vam dragi moji forumasi mene zanima il je to serijski na sem piksacima tak ili se daju ubaciti fedri,mozda me to smeta jer sam nauceni na hidrauliku.
:confused:Prosim vas za informaciji i moguca iskustva.
 

TT600

New member
To sto ima svaki Picasso nazad zove se Torziona osovina ( bez federa ) - takav sistem imaju jos mnogi modeli iz PSA grupacije.
Bez brige - u odnosu na hidraulicara svaki drugi sistem ce ti biti previse tvrd ;)
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Jedno vrijeme sam vozio taj auto i nije mi se činio pretvrd, baš suprotno, dosta često mi je znao udariti u graničnik na šasiji.

Ono što može biti u tvom slučaju su ležajevi na rukama koji znaju otići i onda ruke ne reagiraju fino na male udarce pa se auto čini tvrd.
 

AX-ja

èudo jedno
odlazili su lageri i na manje km. ali ne mora bit da je to slucaj.
ali ja mislim da je to vise do osjecaja (pogotovo jer ga kratko vozis) potrazi jos neko misljenje.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Mislim da ti lageru više odlaze s vremenom nego kilometrima. Pogotovo na austrijskim zasoljenim cestama.

Mislim da nema mekših i tvrđih torzionih šipki, jedino se može štelati visina. Isti je sistem na Saxo/106 pa ovi "trkači" moraju nekako spustiti auto.

Eventualno bi se mogla staviti šipka od nekog drugog auta, ali kako znati koja je Feder konstanta...
Taj zadnji most je na Peugeot 405 break, Berlingo/Partner i nisam siguran za 306/ZX.

Imao sam i putničkog Berlinga i on je na osjet bio mekši od Picassa, ali je iza bio visok kao koza. Ali baš se sjećam da je onako lijepo izlazio iz hoda, skoro kao hidrauličar.
 

Alukard1979

New member
Pozdrav svima. Ja imam benzinca i ugradio sam i plin i moram reći da sam se preporodio potrosnja je oko 9-10 litara i sa plinom je isto mada su mi rekli da će biti veća. Ono doslovno ne izlazom iz njega prešao sam sa njim u 5 mjeseci 20000 i fala bogu još se ništa nije pokvarilo, samo redovno nadgledaj ulje i takve gluposti i sve će biti ok jer to su izdržljivi motori mogu povući ali nisu za neko veliko forsiranje, Baš i nisu veliki ljubitelji auto puta trebali bi imati malo jači motor jer imam osjećaj da se pate kada ih duže držiš na većoj brzini al kad treba nije problem jer ipak je to 16 v ;-)
 

Kanader

Active member
Evo da i ja napišem par slova kao novopečeni vlasnik Xare picasso 1.6 16V.
Dosta ih se boji potrošnje pa da vam odmah javim svježi podatak.
Prekjučer sam išao iz Zagreba za Split i jučer natrag.
Vozim po autocesti Zagreb Karlovac i nakon toga se skidam na državnu cesti D1.
U tim uvjetima ( bez klime s obzirom na godišnje doba) trošio je 5.8 l/ 100 km prema Splitu i 6.0 l prema Zagrebu što su za benzinca ove snage i težine po meni izvrsni podaci.
S obzirom da sam vlasnik tek oko par tjedana na tako dužem putu iskrisaliziraju se neki plusevi i minusi pa da ih ovdje podjelim s vama.
Visoko sjedenje daje izvrsnu preglednosr, ali široki nosači krova sprijeda kod vozača uistinu dosta smetaju u lijevim zavojima.
Središnji greben na kojem se nalazi ručica mjenjača ne smeta za desnu nogu čega sam se najviše bojao.
Naginjanje u zavojima je primjetno, ali auto ionako nije namjenjen "hvatanju" zavoja. Iako ima dosta pretinaca po meni nedostaje jedan na podu između prednjih sjedala gdje bi se mogle odložiti stvari.
Senzor za svjetla, a poglavito za brisače rade upravo onako kako trebaju.
Ovjes je uistinu udoban mada imam osjećaj da je auto rijetko kad miran već da se stalno ljuljuška osim na izuzetno ravnoj podlozi.
Šum vjetra je dosta izražen poglavito iznad 100 km/h kad i zvučna izolacija dosta popušta. Pri 130 km/h na sat se normalno razgovara, ali imam osjećaj da je to trebalo ipak biti malo bolje odrađeno.
Motor se u leru ne čuje kao što izostaje bilo kakva vibracija na ručici mjenjača. Ovjes je relativno bučan, ali vibracije ne dolaze do tijela zahvaljujući udobnim i mekim sjedalima.
Vožnja je jednostavno umirujuća, a pretjecanja se vrše relativno lako.
Ipak nedostaje brojač okretaja koji bi ipak trebao biti serijski dio.
U motor inače staje 3,5 litara ulja.
Bude li kakvih pitanja stojim na raspolaganju.
Ja imam model iz 2007. sa oko 75 000 km.
 

Kanader

Active member
Ha ha. Imam naslon za ruku. I to posebno za vozača i suvozača.
Brojač okretaja nedostaje najviše prilikom pretjecanja. Ne bih volio ulaziti u crveno s motorom, a ovako to ne vidim.
S obzirom da je gotovo cijelim putem puhala jaka bura, a imajući u vidu visoko težište očekivao sam i više ljuljanja.
Iako je trebalo jače držati upravljač osjeti se težina vozila tako da nije išao van iz zacrtane putanje.
Više me ljuti odmorište za lijevu nogu koje je preblizu tijelu tako da mi je lijeva noga bila dosta zgrčena. Kad spustim sjedalo i odmaknem se natrag ne držim upravljač kako bi htio. Očajnički nedostaje podešavanje upravljača po visini.
Mišljenja sam da je Citroen to mogao ispraviti na redizajnu ako nisu početkom proizvodnje.
S obzirom da se model proizvodio od 2000. do 2010. godine te stvari su trebali dodati.
Još bi pohvalio položaj ručice mjenjača koja i nije tako loša kako pišu po raznim recenzijama. Promjena brzina se čuje u kabini :meh: ,a hodovi su dugi.
Kad idem u petu imam osjećaj da je razmak u odnosu na prvu 30 cm:surprised:
Jedino ne bih rekao da je neprecizan. Brz definitivno nije, ali cijeli automobil i atmosfera potiču na lagano krstarenje i imam osjećaj da je auto teži neko što jest i da mu svaka promjena van pravocrtne vožnje ne godi.
Što se tiče izolacije nije na razini očekivanog od vozila koje se smatra obiteljskim. Do 100 km/h na sat je o.k., ali iznad rapidno raste.
Najviše se čuje buka kotrljanja guma i vjetra, a ne toliko od motora.
Imam originalni radio koji mi je poznat još iz Peugeota 206.
Isti raspored tipki i po meni jedan od kvalitetnijih radio aparata prve ugradnje u automobile ovog cjenovnog ranga. Pod kvalitetnim mislim na kvalitetu zvuka, a ne na dugotrajnost aparata.
Još jedan minus ide refleksiji kontrolne ploče na vjetrobransko staklo koja je stalna bez obzira bilo vani sunčano ili oblačno vrijeme.
Neću ponavljati kritike o položaju prekidača za otvaranje stakala.
Uistinu nije idealno riješenje, a posebice kad treba otvarati suvozački prozor.
Eto to su neke prve impresije, a obično su te najbitnije.
I dalje oplakujem svoju Xantiu i ne bi bilo pošteno da ju uspoređujem sa Pikačuom jer nisu iz iste kategorije.
Samo bih još napomenuo da je potrošnja u gradu značajno veća pa iako je to teško mjerljivo na kratkim dionicama i u doba najveće gužve može doći i do 11,5 l mada je realno najčešće nešto iznad 10 l.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bome detaljno si ti to ;)
Ha ha. Imam naslon za ruku. I to posebno za vozača i suvozača.

Znam, tvornički su odlični. Ovo možeš montirat ispod, istavit najniže koliko ide i moralo bi bit ispod tvojih naslona. I onda bi imalo svrhu pretinca.

Brojač okretaja nedostaje najviše prilikom pretjecanja. Ne bih volio ulaziti u crveno s motorom, a ovako to ne vidim.

Zato je tu blokada :D A i čuješ po zvuku. Ali da montiraš ovo, samo zapamtiš da je max snaga na oko 5700okr., znači nema potrebe preko 6000okr.
...
Što se buke tiče bi ti bilo dobro, a malo je posla, obuć barem oplate blatobrana sa izolacijom... sigurno bi se razlika osjetila. A za kokpit kupi sprej za čišćenje sa matt efektom, možda pomogne nakon nekog vremena. Za trajno riješenje toga uzmi sunčane naoćale sa polariziranim staklima :cool:

Imao bih ja posla da mi XP dođe pod ruke :D
 

Kanader

Active member
Nije se ništa bitno promjenilo. Možda bih dodao da je vozačko sjedalo premekano i jasno da sjedala imaju malo bočnog oslonca s obzirom na namjenu automobila.
Još uvijek me fascinira koliko automobil ima mjesta iznutra.
Izvana ne izgleda tako velik, a vozač sjedi gotovo na sredini automobila zbog duge kontrolne ploče. Za pohvaliti su džepovi u vratima koji primaju boce od 1,5 l, a imaju i utor za one od 0,5 l.
Kroz ovo vrijeme korištenja i pri vožnji u drugim automobilima shvatio sam koliko je Picasso u biti udoban automobil.
Ipak zbog njegove širine poneka imam osjećaj da vozim kombi.
I da...još uvijek smeta loša ergonomija za vozača.
Naslon za lijevu nogu je preblizu, a bilo bi dobro kad bi se i upravljač mogao podesiti po dubini. Radio aparat je nadohvat ruke i uistinu mi nije jasno čemu su stavljali daljinski za radio na volan.
Pretinac ispred suvozača se pokazao uistinu ogroman. Šteta što nije klimatiziran.
Odkada sam promijenio termostat i antifriz grije puno brže.
Minus ide boji kontrolne ploče koja se počinje ljuštiti kao i kvaliteti ventilacijskih otvora. Rešetkice padaju kao da su teške.:mad:
I jasno da mi j 1.6 16v malo prespor, ali iznenađujuće dobro vuče iznad 110 km/h.
Potrošnja van grada je nevjerojatno niska. Od 5.9 do 6.2l.
Stražnja sjedala se lako vade, ali su dosta tvrđa od prednjih.
I tak... Ako te nešto konkretno zanima pitaj.:whistling:
 

charllie

Active member
Ko i onaj pretinac ispod suvozaca sica,moj trosi 6,4l al vecinom relacija i normalna cesta.U tri ipo g. nikakvih posebnih kvarova,jedino nesto zeza,napravi klik pa stane pa upali na treci puta.
Sumnjam na anlaser ili je samo kontakt los:confused:,malo sam lijen :thinking:jer nisam jos pogledo no zato rezervni anl. odljetos vozim sasobom.Posto mi je ovo drugi Auto vozim ga godisnje nekih 8tkm a nekad stoji i mjesec dana.Da je malo meksi vozio bi ga dnevno a C5 karavan bi stajo doma.
 

Kanader

Active member
Naravno. Ima uistinu dosta mjesta za odlaganje, ali mi je neshvatljivo da između prednjih sjedala na pod nisu stavili nekakvu plastičnu posudu.
Tu obično bacim pederušu pa mi ružno izgleda na podu.
I naravski imam ona čudotvorna kolica u gepeku.
Vrata prtljažnika se otvaraju na dvije pozicije za one s nižom garažom.
Lagao bih kad bi rekao da je udobnija od Xantije, ali s dobrim izborom guma udoban je automobil.
 

Kanader

Active member
A primjerice kad sam na Xantiju montirao Uniroyal Rainexpert jako sam se razočarao. Bitno je narušila udobnost, ali je savršeno držala cestu, a poglavito po kiši.
I bočnica joj je bila mekana. U zavojima sam imao osjećaj kao da će se rastegnuti kao žvaka. Vjerujem da bi nekom VW vozilu bolje pristajala.
 

DarGar

New member
Pozdrav.

Da li je normalno da se ventilator cuje da radi, minut-dva nakon sto sam ugasio auto?

Tek sam kupio auto, pa sada svaki zvuk osluskujem :)
 
Na vrh