Zlatkica 2.0 VTS

dackra

New member
Svidja mi se auto...Super je..Daj mi reci sta si saznao o prednjim oprugama,ja trazim jih takodjer,jer auto kad je bio kupljen bio u prednjem kraju spusten do bola.A bakon par godina prva desna opruga pukla i stara osla u citroen i gamad joj stavila od obicne xsare,jer drugih nisu imali..sad izgleda s predje strane koda ide na reli.Koma
 

AX-ja

èudo jedno
nije gamad u citroenu kriva,oni stavljaju orginal djelove.
a tvoja stara je mogla sama kupit opruge pa da joj oni montiraju.


kupi neke zamjenske i spusti ga nazad kako je bio
 

Lix

Active member
saznao sam na oldshool forumu da imaju neki ljudi koda muz i zena da rade jako kvalitetne opruge po narudžbi, sad zaboravio sam kako se zove i to al guglaj izrada opruga za oldtajmere ili tako neš i nać ćeš, i to mislim da su dosta jeftini za to šta nude... iii da ova svjetla sam presmirglao i umjesto poliranja ovaj put sam htio probat drugačiji (dugotrajnije) riješenje, šmirglao sam ih do 2000 na vodu i onda prelakirao bezbojnim, ispalo je jako jako dobro, a završni rezultat vrebalice je ovakav...



moj je auto majkemi :weeabooface:

ugl mrak je i jedva sam ovaj vikend stigao sve napravit pa slikam sutra po danu da vidite o čemu se radi :grin: ja sam ful zadovoljan kako izgleda
 

ZlatkoC4

Well-known member
šmirglao sam ih do 2000 na vodu i onda prelakirao bezbojnim,
to si dobro odradio samo ih po meni nisi trebao lakirati jer je lak sklon žutenju na toploti i suncu.
Brušenje je ok 2000 sa vodom ali onda samo polir i to je to.
sad i mene zanima koliko će dugo izdržati napiši nam promjene kad budu krenule.
 

Lix

Active member
zlatko, inače poliram farove u slobodno vrijem i nisu mi prvi, inače idem do 3000 sa brušenjem voda+sapunica pa poliranje pa voskanje i to je okej bistro bude ko voda samo treba održavat (voskat) svakih 2-3 mjeseca jer nemaš zaštitnog sloja više (laka) pa ako ne radiš tako požute kroz 3-4 mjesec opet, ugl sad sam htio probat ovako, nisam htio ić preko 2000 jer se ne preporuča bez primera a sa primerom bude zamagljeno previše da bi bilo uredu tako da to nije prihvatljivo, išao sam 600-800-1000 i onda samo horizontalno povlačio po faru sa 2000 da poravna visoke rubove (inače kad poliram idem 600-800-1000-1500-2000-3000+pasta) i bacio bezbojni. inače bezbojni sam uzeo rally lak marke renco, njihove primere i lakove i gluposti uvijek uzimam i pre zadovoljan sam, ako se sljede uputstva sve ispada savršeno, inače lak je otporan na uv zrake, toplinu do 300°C i na udarce tako da vjerujem da će bit dobro... i da, ako se ko upusti u ovo nikako prije lakiranja nemojte farove brisat sa antisilikonom nitrom ili slično, samo alkohol dolazii u obzir jer brzo ispari a nije otapalo ko nitro, nitro samo pojede plastiku i onda nemate ništa, rađe sa običnom rakijom obrisat nego sa nitrom, jer iako se far opere na vodu uvijek ostanu packe od prstiju i ulje i masnoća sa kože, to je neki quick tip od mene, ako još nekoga zanima neka pita tu ili u box rado pomognem i objasnim, bolje da vam ja kažem nego da morate za:cenzura::cenzura::cenzura:at 2-3 puta ko ja metodom pokušaja i pogreške :D







e da ima još xD kako su farovi bili polovni dobio sam ih sa nekim glupim konektorima, ugl uzeo sam u holexu prazne konektore one vodootporne, ako ste novije opele rastavljali u njima su takvi stavio sam po faru jedan 4 pinski i jedan 2 pinski, trebalo je bit 2 i 3 al nisu imali sa 3 pina, sada to radi ovako, na 4 pinskom su zajedno uga svijetla i pozicije, a na 2 pinskom je situacija sljedeća, kako su xenoni slabo dostupni kod nas po normalnoj cijeni imam 2 opcije za kratka svjetla znači iz instalacije auta ide muški konektor koji se može ukopčat u balast za xenon ili se može ukopčat direkt u običnu h1 žarulju koja paše u kratko svijetlo, pa ako xenon nedajbože izgori imam odmah riješenje dok drugi dođe sa ebaya/njuškala, ovaj far ima sva grla za h1 a ne ko stari koji je u kratkome imao h7 a u dugom h1, sad je sve h1 i duga i kratka i maglenke... xenoni svijetle jako dobro (35W su) i ovi projektori ih jako ljepo režu točno se vidi crta, moram malo do frenda na tehnički čim prije da naštelam visinnu, čine mi se mrvicu visoki i koda su previše skupljeni prema sredini farovi, volio bi malo otvorit na van, baem suvozačevu stranu, al to moram na onaj aparat otić i poštelat, napamet nema smisla, xenon je super stvar pogotovo sa lećom svijetli točno u dobroj visini i jako dobrim intenzitetom, duga svijetla skoro i ne trebaju
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bravo, probat ću i ja ovako jedan dan rješit farove. Inače sam sam ih samo znao izribat sa sodom bikarbonom i mokrom grubom krpom, malo bi poboljšalo situaciju.

Daj sliku montiranih ;)
 

Lix

Active member
kužim ja sve te privremene metode, i probao sam, čak je i poliranje privremeno, ako se ne održava, ovo će nadam se trajat

evo nekih slika u polumraku



 

ribadesign

New member
da čoviku ne spamamo temu :D drži se ovoga, samo ovako xsara smije izgledat :D


to sam napravio davno kad sam mislio zlatnu uzet, i onda si me preduhitrio :D
btw, predivna je :wub:, samo treba uzet čekić i porazbijat ove plastike kao ca su ti ljudi vec rekli, malo upodirat i da vidiš :D
 

Lix

Active member
ispolirala me ženska na parkingu neki dan, razbila blatobran retrovizor branik... ugl čekam osiguranje, pa da vidimo, plastike idu dole sve, stalno mi je u glavi kako ih nema u hr sa ovim pragovima pa mislim ajde da bude unikat... i bila bi samo ovako previše nfs baca pa ide u serijalu, jedino šta planiram, neznam dal sam pisao, a to je izrezat prednji branik, znači da nema ovih popreko linija šta idu nego da je skroz otvoreno ko na wrc verziji, slika pa ćete bolje skužit:



šta se spuštanja auta tiče, zadnje u glavi mi je nazad da ostane kako je eventualno malo tvrđe amortizere punit ako se mogu, ako ne novi će ić gore i gas, a napred ili polutvrdo punjenje + kraćenje osovina amortizera + koni ili slične opruge bar 2 centimetra dole, ili komplet koni ovijes al to ako bude para

e sad pisao sam i o kočnicama, pa malo infomacija i o tome, zadnje šta sam saznao klješta od 306 3.0 (brembo) su plug and play, a diskovi ne pašu, ali pašu od xsantie 3.0 288mm i 3 cm debljine (to bi bilo + radiusa od 5mm, 283 su serijski i + debljina od 1cm, ali najbitnija su klješta od bremba koja su dosta jača od sadašnjih)

ugl više apdejta na temu kad xsara dođe sa popravka, neznam kad će to bit jer još ni štetu nisu procijenili...

btw jel netko servisirao auto u ark miheliću, kako rade i razmišljam dali da njima otpeljam auto da srede to šta je ženska puknula?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
btw jel netko servisirao auto u ark miheliću, kako rade i razmišljam dali da njima otpeljam auto da srede to šta je ženska puknula?
Ti stvarno ne čitaš ovaj forum :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ukucaj u tražilicu foruma Ark ili Mihelić... Ja nemam volje opet o njima. U kratko, zaobić u širokom luku.
 

ribadesign

New member
zadnje šta sam saznao klješta od 306 3.0 (brembo) su plug and play, a diskovi ne pašu, ali pašu od xsantie 3.0 288mm i 3 cm debljine (to bi bilo + radiusa od 5mm, 283 su serijski i + debljina od 1cm, ali najbitnija su klješta od bremba koja su dosta jača od sadašnjih)
vjerojatno si mislio 406 coupe? imam isti plan kad bude šoldi, to je to!, bila su jedna na peugeot forumu čini mi se, ne tako davno, nekih 1000kn cca... šteta, sad kad sjedne lova od osiguranja, sve lijepo složit ko gore na slici! :D
 

Lix

Active member
dada od 406, to sam mislio, pomješali se brojevi, nisu u pežovu kreativni ko u citraću pa neznaju normalna imena izmislit nego neke šifre sve xD a neznam koliko će love bit još uvijek čekam procijenu :meh: nadam se da će to šta prije bit, i nisam opće pametan dal da sam radim ili da dam nekome, neznam, ako radim sam napravit ću sve a ako nekome dam samo će mi popravit i opet će mi falit da riješim sitnice... vidit ću
 

XSARA VTS

Member
šta se spuštanja auta tiče, zadnje u glavi mi je nazad da ostane kako je eventualno malo tvrđe amortizere punit ako se mogu, ako ne novi će ić gore i gas, a napred ili polutvrdo punjenje + kraćenje osovina amortizera + koni ili slične opruge bar 2 centimetra dole, ili komplet koni ovijes al to ako bude para
nemozes spustiti pola auta ili ga spustis ili ne diras. ako spustis sprijeda a zada ne bez obzira na am. i opruge razbit ces se negdje.
 

Lix

Active member
ne sekiraj se, ne spuštam ga ja napamet, bit će preinaka i napred i nazad, ne slažem ovijes sam, ima ljudi koji voze trke i slažu aute i koji se jako dobro razumiju tako da ću se sa njima posavjetovat, jer jbg taj ovijes to se stvarno slabo kužim :thinking:

i jasno mi je da će iza plesat ako ostane visok al riješit ću i to nekako

e i da još nešto, neznam koliko se kužite u otpor zraka i te stvari al malo proučavao ja i frend sa strojarstva splitere difuzore i takve stvari pa razmišljam šta sa tim napravit, ugl ima dosta računanja i crtanja pa kad bude gotovo sve možda i bude kakav proizvod... trebalo bi se dobit dosta, i na držanju i na manjem otporu zraka
 

Lix

Active member
projekt pogledam kad dođem doma, a ova krilca sastrane, kad smo već kod računanja su za:cenzura::cenzura::cenzura:ana za pogodit da bi sve imalo nekog smisla

*edit ova xsara izgleda bolesno dobro, inače zlatna užasno izgleda na autima, al xsara mi je nekako pogođena skroz :D

** edit da ne postam duplo, P.S. u daljnjem tekstu je naklapanje i pričanje o aerodinamici, koga ne zanima i ne želi čitat, zanemarite post :)

šta se tiče aerodinamike, koliko sam nabrzinu uspio skužit ovaj tip se dosta igrao sa tim krilcima sastrane, koliko sam u teoriji shvatio nekog pretjeranog smisla nemaju osim da nešto sitno "ljepe" prednji kraj, ali opet ne previše, a povećava se drag tj laički ta krila dodaju na trenju i usporavaju auto (stvarno neznam te izraze na hrvatskom zvuči glupo al jbg) i između ostalog izazivaju vrtloženje zraka koje ide po bokovima auta, e sad nisam to stavio još u simulaciju ali tako nekako bi trebalo izgledat, veći efekt se dobije sa zatvaranjem podvozja, znači prednji spliter se izvuče van dosta nekih 10 ak cm čak, i povlači se iza koliko god je to moguće, najbolje bi bilo zatvorit donji dio auta od početka do kraja, onda se zrak ispod auta ne vrloži, i samim tim ima manji otpor i uz to kako auto ide napred a zrak struji u suprotnom smjeru on za sobom stvara vakuum koji također ljepi auto, što znači povećan je downforce, tj aerodinamika a snanjen je otpor zraka jer smo izbjegli vrloženje, ista stvar je i sa zadnjim difuzorom, a najidealnija stvar za prednji kraj bi bila ko na toyoti gt one, skica:

znači prednji spliter se otvara na gore i usisava zrak koji prolazi kroz bočne otvore i jako fiksira prednji kraj na pod, to je naravno jako teško izvedivo na autima sa motorom napred, ali recimo konkretno za xsaru vts kojoj je filter zraka jako nisko smješten, moguće je napravit isti ovakav otvor tj usis koji usisava zrak odozdo da hladi airbox

moj osobni plan je simulirat sve skupa, vidit kako šta funkcionira i napravit predni spliter skroz iza povučen da popuni cijeli motorni prostor da vrloženje bude čim manje, a zadnji difuzor bi krenuo prije mosta i ogromne rupe iznad njega di se nalaze rezervni kotač itd, jer se tamo ogromna količina zraka zadržava i vrtloži samo bi ga probao napravit čim manje napadnog, tj nebi imao toliko jako vidljive usmjerivače zraka na svom završetku
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh