projekt pogledam kad dođem doma, a ova krilca sastrane, kad smo već kod računanja su za:cenzura::cenzura::cenzura:ana za pogodit da bi sve imalo nekog smisla
*edit ova xsara izgleda bolesno dobro, inače zlatna užasno izgleda na autima, al xsara mi je nekako pogođena skroz
** edit da ne postam duplo, P.S. u daljnjem tekstu je naklapanje i pričanje o aerodinamici, koga ne zanima i ne želi čitat, zanemarite post
šta se tiče aerodinamike, koliko sam nabrzinu uspio skužit ovaj tip se dosta igrao sa tim krilcima sastrane, koliko sam u teoriji shvatio nekog pretjeranog smisla nemaju osim da nešto sitno "ljepe" prednji kraj, ali opet ne previše, a povećava se drag tj laički ta krila dodaju na trenju i usporavaju auto (stvarno neznam te izraze na hrvatskom zvuči glupo al jbg) i između ostalog izazivaju vrtloženje zraka koje ide po bokovima auta, e sad nisam to stavio još u simulaciju ali tako nekako bi trebalo izgledat, veći efekt se dobije sa zatvaranjem podvozja, znači prednji spliter se izvuče van dosta nekih 10 ak cm čak, i povlači se iza koliko god je to moguće, najbolje bi bilo zatvorit donji dio auta od početka do kraja, onda se zrak ispod auta ne vrloži, i samim tim ima manji otpor i uz to kako auto ide napred a zrak struji u suprotnom smjeru on za sobom stvara vakuum koji također ljepi auto, što znači povećan je downforce, tj aerodinamika a snanjen je otpor zraka jer smo izbjegli vrloženje, ista stvar je i sa zadnjim difuzorom, a najidealnija stvar za prednji kraj bi bila ko na toyoti gt one, skica:
znači prednji spliter se otvara na gore i usisava zrak koji prolazi kroz bočne otvore i jako fiksira prednji kraj na pod, to je naravno jako teško izvedivo na autima sa motorom napred, ali recimo konkretno za xsaru vts kojoj je filter zraka jako nisko smješten, moguće je napravit isti ovakav otvor tj usis koji usisava zrak odozdo da hladi airbox
moj osobni plan je simulirat sve skupa, vidit kako šta funkcionira i napravit predni spliter skroz iza povučen da popuni cijeli motorni prostor da vrloženje bude čim manje, a zadnji difuzor bi krenuo prije mosta i ogromne rupe iznad njega di se nalaze rezervni kotač itd, jer se tamo ogromna količina zraka zadržava i vrtloži samo bi ga probao napravit čim manje napadnog, tj nebi imao toliko jako vidljive usmjerivače zraka na svom završetku