Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

igp

New member
Ja danas kad sam se vraćao doma na raskrižju ispod mioca(znat će splićani di) vidio jednog novog c4 srebrni metalik...moram reć da mu ta boja nije bogom dana,ali daleko od toga da je ružan...valjda je to jedan od onih koji su bili na akciji u salonu : 112900kn Seduction VTi120 + autom.klima paket+usb paket
a to sam bio ja....
meni osobno puno bolje izgleda sa svijetlijim bojama, zato sam ga i uzeo, posebno sto ima i zatamnjena stakla. onaj testni, tamno sivi ili crveni, meni osobno nisu po gustu. crni bi mi bio dobar i to mi je bila zelja, ali nisam mogao bez auta i cekati 3 mjeseca.
 

Rok

New member
a to sam bio ja....
meni osobno puno bolje izgleda sa svijetlijim bojama, zato sam ga i uzeo, posebno sto ima i zatamnjena stakla. onaj testni, tamno sivi ili crveni, meni osobno nisu po gustu. crni bi mi bio dobar i to mi je bila zelja, ali nisam mogao bez auta i cekati 3 mjeseca.

Eto onda sam ja prvi forumaš odavde koji ga je vidio...koje su ono felge,nisam mogao viditi u vožnji?
 

riba zvana fish

New member
Pozdrav svima, ovo je moj prvi mail na ovom forumu i nadam se da ću tu dobiti neke informacije koje tražim. Vlasnik sam Xsare i kad se odlučim za novi auto vrlo je lako moguće da ću ostati vjeran Citroenu.
Kod novog C4 me zanima ima li netko verziju s motorom 1.4 vti? Prema tehničkim podacima koje sam negdje iskopao ubrzanje 0-100 je za 11,9 sek. Taj podatak se teško nalazi, kao da ga namjeravaju sakriti (ne znam zašto). Usporedba perfomansi na papiru pokazuje da nije drastično ispod 1.6 vti od 120 ks (0-100 11,9:10,8, max brzina 182:193).
Kako stoji stvar s prijenosnim omjerima? Prema svim testovima koje sam pročitao kod 1.6 vti motor urla već na 130, kako je to kod 1.4 vti?
Ukratko, ako ga je netko vozio molio bih da napiše svoje utiske.
 

sparc0

New member
Danas sjedio u novom C4, izlozen u avenue mall :D (il kako se vec pise) u Os. Neznam koji je bio paket opreme jer nisam puno pricao s tetom hostesom, al imao je panoramski krov, kozna sjedala, one sminkerske 17colne felge...i kostao u gotovini 150000kn... inace vozim stari c4 coupe i reko bas da vidim razliku. Iznutra me se jako dojmio... sve je dignuto za skalu gore. Preheben auto, barem sto se unutrasnjosti tice, al vanjstina me pomalo razocarala... velik odmak od starog dizajna, po meni korak unatrag i to bi me odbilo od kupnje, al iznutra je bombon!:cool:
 

izunec

Citroenaš
Svi navalili na novi C4, a ja kupio stari :) No 99.000 koliko sam platio By Loeb THP 150 sa hrpom opreme je smijesna cijena. A novi THP 150 (slabiji ne zelim ni cuti) je skoro 60.000 vise.

Sto se tice FAP filtera i dizela ... trenutno imam Peugeot 307 2.0 16v iz 2007 (to je onaj HDI 136 koji je i u Citroenima) sa fakin FAP filterom ... i naravno da bi ga trebao mijenjati (120 000 km). Ne zato sto se zacepio (ja ga redovno stiscem :) vec je nekim cudom zbusen spremik aditiva, pa eto ni FAP ne radi kako bi trebao. Cijena? Sitnica ... reparirani 5000 kn + spremnik aditiva 1000 + ruke ... ma milinica. A sad dolazi i zamjena komplet lamele (tko zna kolko to kosta ...), ovaj servis na 120kkm kosta u neovlastenom servisu cca 2000 kuna, a da ne spominjem da je auto napred tezak ... pa svakih 10-tak tisuca ode bar jedan krajnik, spona, kugla ... a prednje gume podere ko iz sale. Zakljucak - izrazito skup auto za odrzavanje.

E sad ... sto se dizela i potrosnje tice ... meni taj 136 konja dizel u gradu trosi uredno preko 10 litara. Po zimi je cak do 12 isao. Na otvorenom trosi oko 7-8. Ide on, no nije to to ... ima nekakvu fakin zadrsku ... jedino je zgodno kod njega na autoputu u sestu i gas na pod ... do naplatnih nema saltanja.

Eto nije o novom C4, no da se nadovezem na rasprave o FAP filteru i dizelima.
 

Matija

New member
Ja recimo znam za potrošnju novih dizela i da im nejde baš tako na ruku. No isto tako ne volim ja o tome govoriti jer nemam dizel. Samo znam da kad sam vozio sestričnu kad se udavala, dobio sam na korištenje na tri dana Passat 2.0 TDI. Znam da nikako, ali nikako nisam uspio spustiti trenutnu potrošnju ispod 6 litara (čak ni pri 90km/h u 6. brzini). E pa sad... :thinking:

A što se tiče izbora auta, svaka čast. :stovanje:
 

Olaf

New member
Svi navalili na novi C4, a ja kupio stari :) No 99.000 koliko sam platio By Loeb THP 150 sa hrpom opreme je smijesna cijena. A novi THP 150 (slabiji ne zelim ni cuti) je skoro 60.000 vise.

Sto se tice FAP filtera i dizela ... trenutno imam Peugeot 307 2.0 16v iz 2007 (to je onaj HDI 136 koji je i u Citroenima) sa fakin FAP filterom ... i naravno da bi ga trebao mijenjati (120 000 km). Ne zato sto se zacepio (ja ga redovno stiscem :) vec je nekim cudom zbusen spremik aditiva, pa eto ni FAP ne radi kako bi trebao. Cijena? Sitnica ... reparirani 5000 kn + spremnik aditiva 1000 + ruke ... ma milinica. A sad dolazi i zamjena komplet lamele (tko zna kolko to kosta ...), ovaj servis na 120kkm kosta u neovlastenom servisu cca 2000 kuna, a da ne spominjem da je auto napred tezak ... pa svakih 10-tak tisuca ode bar jedan krajnik, spona, kugla ... a prednje gume podere ko iz sale. Zakljucak - izrazito skup auto za odrzavanje.

E sad ... sto se dizela i potrosnje tice ... meni taj 136 konja dizel u gradu trosi uredno preko 10 litara. Po zimi je cak do 12 isao. Na otvorenom trosi oko 7-8. Ide on, no nije to to ... ima nekakvu fakin zadrsku ... jedino je zgodno kod njega na autoputu u sestu i gas na pod ... do naplatnih nema saltanja.

Eto nije o novom C4, no da se nadovezem na rasprave o FAP filteru i dizelima.
Da nadodam, ako ti je spremnik riknuo cemu mijenjati i FAP? Zamijeni spremnik i ako obavi regeneraciju nemas kaj. Btw taj hdi u novom c5 trosi prosjek 7.1 u gradu, sad ga hebi
 

akiramar

Active member
(...)
E sad ... sto se dizela i potrosnje tice ... meni taj 136 konja dizel u gradu trosi uredno preko 10 litara. Po zimi je cak do 12 isao. Na otvorenom trosi oko 7-8.
Moja potrošnja, 100% gradska vožnja (Špansko-Almeria i nazad nekoliko puta po najvećoj gužvi - obratiti pažnju na prosječnu brzinu, za 90Km mi je trebalo 4,5 sati :():
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

igp

New member
evo da se i ja nadovežem na potrošnju benzinca vti 120 ks na autoputu

split-bregana 7.1 lit - oko 115 km/h
Krapina - split 7.4 lit - oko 135 km/h
meni to izgleda skroz ok. ali nedostaje mu puno 6. brzina. sve bi ljepše izgledalo

sad sam na 2300 km, ali grad nikako spustiti ispod 9.2 lit. možda je problem u splitu gradu kojega prodješ od jednog do drugog kraja u 10 minuta po praznoj cesti, oko 15 semafora u tom periodu i auto upalis i ugasis a da se jos nije ni zagrijalo....
 

ledolomac

New member
Moja potrošnja, 100% gradska vožnja (Špansko-Almeria i nazad nekoliko puta po najvećoj gužvi - obratiti pažnju na prosječnu brzinu, za 90Km mi je trebalo 4,5 sati :():
Potrošnja ti je vjerojatno i manja jer su računala tako podešena da pokazuju veću tako da na kraju kad ti pokazuje da skoro i nema goriva imaš još pet-šest litara.To i je iz razloga da se sačuva motor odnosno da ne bi ostali bez goriva u tunelu i slično.Zna se i koliko je štetno da auto ostanu bez goriva i da pumpe povuču talog s dna rezervoara, a što se neke pumpe i hlade s gorivom.
Pokušaj izračunati ručno kolika ti je potrošnja na jedan ili dva rezervoara.
 

izunec

Citroenaš
Da nadodam, ako ti je spremnik riknuo cemu mijenjati i FAP? Zamijeni spremnik i ako obavi regeneraciju nemas kaj. Btw taj hdi u novom c5 trosi prosjek 7.1 u gradu, sad ga hebi
Nemam pojma zasto, ali na vise mjesta (ovlasteni i neovlasteni) su mi rekli da ga moram mijenjati ... e sad po cemu su to oni zakljucili nemam pojma. A i bas me briga, sutra dolazi nova igracka :)
 

1587 VTS

New member
sad sam na 2300 km, ali grad nikako spustiti ispod 9.2 lit. možda je problem u splitu gradu kojega prodješ od jednog do drugog kraja u 10 minuta po praznoj cesti, oko 15 semafora u tom periodu i auto upalis i ugasis a da se jos nije ni zagrijalo....
Pa u cemu je tu problem? :D Koliko mislis trosit po gradu s benzincem od 120 ks? 5.5L? :D Po meni mozes skakat od srece, ja npr isto po splitu s fiestom 1.25 (75 KS) trosim oko 9.5L, a s C2 (125+ KS) do 11L. To govorim o normalnoj voznji, ako ces se ganjat, nije problem potrosit i puuuno vise :D
 

prignis

New member
Pa u cemu je tu problem? :D Koliko mislis trosit po gradu s benzincem od 120 ks? 5.5L? :D Po meni mozes skakat od srece, ja npr isto po splitu s fiestom 1.25 (75 KS) trosim oko 9.5L, a s C2 (125+ KS) do 11L. To govorim o normalnoj voznji, ako ces se ganjat, nije problem potrosit i puuuno vise :D
Potpuno se slažem, to ti je sasvim OK potrošnja po gradu i ne vjerujem da će ti ići puno manje.
Ja sam imao mazdu 3 1.6 benzinca s 105KS i potrošnja po gradu mi gotovo nikad nije išla ispod 10 lit.
 

igp

New member
Potpuno se slažem, to ti je sasvim OK potrošnja po gradu i ne vjerujem da će ti ići puno manje.
Ja sam imao mazdu 3 1.6 benzinca s 105KS i potrošnja po gradu mi gotovo nikad nije išla ispod 10 lit.
jaoooo sto ste me napali......:boks::boks::

ma ne zalim se ja uopce i zadovoljan sam, to mi je super u usporedbi sa proslim autom. komentiram zato sto kod kupnje auta mi je receno da salonski testni ide ispod 9 lit i da to mogu ocekivati nakon 5000 km. nekidan je bio sedmodnevni test na autoportal.hr i njima je trosio u gradu ispod 9, kombinirano 7.5.

peace:wub:
 

1587 VTS

New member
jaoooo sto ste me napali......:boks::boks::

ma ne zalim se ja uopce i zadovoljan sam, to mi je super u usporedbi sa proslim autom. komentiram zato sto kod kupnje auta mi je receno da salonski testni ide ispod 9 lit i da to mogu ocekivati nakon 5000 km. nekidan je bio sedmodnevni test na autoportal.hr i njima je trosio u gradu ispod 9, kombinirano 7.5.

peace:wub:
:)
 

Matija

New member
Potrošnja u gradu je veoma relativan pojam. Ovisi koliko su duge relacije (da li se auto stigne zagrijat), koliko je tu realno stajanja, semafori, vožnja po brzoj cesti (voziš 70 u 5. brzini) težina noge na gasu, pri kojim okretajima se mijenjaju brzine itd. Ako ti na otvorenoj cesti troši "normalno" to ti je jedini pokazatelj da li je sa autom sve u redu. ;)
 

ledolomac

New member
Pa u cemu je tu problem? :D Koliko mislis trosit po gradu s benzincem od 120 ks? 5.5L? :D Po meni mozes skakat od srece, ja npr isto po splitu s fiestom 1.25 (75 KS) trosim oko 9.5L, a s C2 (125+ KS) do 11L. To govorim o normalnoj voznji, ako ces se ganjat, nije problem potrosit i puuuno vise :D
U potpunosti se slažem s navedenim.Meni xsara od 75 ks troši 8 litara ali to je većinom polugradska vožnja, većinom vozim u petoj obično oko 2500 okretaja.S autom od 120 ks mogu biti sretni ako u čisto gradskoj vožnji bude trošio 10 litara i to sa lakom nogom na gasu.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh