Svi navalili na novi C4, a ja kupio stari
No 99.000 koliko sam platio By Loeb THP 150 sa hrpom opreme je smijesna cijena. A novi THP 150 (slabiji ne zelim ni cuti) je skoro 60.000 vise.
Sto se tice FAP filtera i dizela ... trenutno imam Peugeot 307 2.0 16v iz 2007 (to je onaj HDI 136 koji je i u Citroenima) sa fakin FAP filterom ... i naravno da bi ga trebao mijenjati (120 000 km). Ne zato sto se zacepio (ja ga redovno stiscem
vec je nekim cudom zbusen spremik aditiva, pa eto ni FAP ne radi kako bi trebao. Cijena? Sitnica ... reparirani 5000 kn + spremnik aditiva 1000 + ruke ... ma milinica. A sad dolazi i zamjena komplet lamele (tko zna kolko to kosta ...), ovaj servis na 120kkm kosta u neovlastenom servisu cca 2000 kuna, a da ne spominjem da je auto napred tezak ... pa svakih 10-tak tisuca ode bar jedan krajnik, spona, kugla ... a prednje gume podere ko iz sale. Zakljucak - izrazito skup auto za odrzavanje.
E sad ... sto se dizela i potrosnje tice ... meni taj 136 konja dizel u gradu trosi uredno preko 10 litara. Po zimi je cak do 12 isao. Na otvorenom trosi oko 7-8. Ide on, no nije to to ... ima nekakvu fakin zadrsku ... jedino je zgodno kod njega na autoputu u sestu i gas na pod ... do naplatnih nema saltanja.
Eto nije o novom C4, no da se nadovezem na rasprave o FAP filteru i dizelima.