Općenita iskustva s kvalitetom i vrstom guma

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Krky

Lakerski profesionalac
Na kraju krajeva, ako i nebudeš zadovoljan sa Tigericama, odvozi sa njima jednu ljetnu sezonu, stavi ih u njuškalo i naletit će bedak, pa da i izgubiš 20kn po gumi, čero si ih jednu sezonu, a za te pare uzmeš druge nove, koje ti se budu sviđale..

To je taj Tigar, nije tak ni loš, al mi se baš profil ne sviđa..


A ovo je moja Minerva EmiZero HP 205/40/17 za 38€ komad:D
 

ante66

Active member
Evo jucer popodne do Rugvice i po Zitnjaku( malo kise , vlazna cesta).Gume jesu nesto bucnije od Pilot Exalta , mekane su podosta pa je voznja ugodna.Kocenje ravno ( po vodi otopljenog snijega) je iznenadjujuce dobro.Jedino mi se cini da pri ostrijem skretanju klizi nesto zadnji dio auta.Sve skupa nelose.
Ali puno oprezniji sa gasom nego prije.
 

nino69

New member
Kupio C4, 2011. god. i dogovorio da gratis stave nove gume i sad gledam DOT 0616
Semperit Speed Life 2, 205/55/16
Pa to se još guma nije stigla ohladiti :)
 

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!
Gledam da zamijenim ljetne gume, ali ne znam što da uzmem.
Mislim da neću ponovno Energy Saver jer se ne troše nego malo po malo stvrdnjavaju.

Što preporučate za c4 II, 205/55 16?
Razinu buke i ekonomičnost stavljam na prvo mjesto :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Danas sam baš burazu kupil tu dimenziju 205/55/16 u SL
Minervu f109 34€ komad sa popustom 70dl poprilično tiha guma..





 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Razinu buke i ekonomičnost stavljam na prvo mjesto
Moj izbor bi bil ( ako pričamo o premium klasi :whistling: ) :

1. Dunlop Blueresponse
2. GoodYear Effi.Grip
3. Michelin Primacy 3
4. Pirelli P7 Cinturato
5. Bridgestone Turanza

Uglavnom, sve ove sa "eco"/nešto oznakom ispred bi zaobišao u širokom luku jer su to u principu plastik-fantastik gume :D
A ozbiljno bi uzeo u razmatranje i Uniroyal Rainsport 3..izvrsna guma za po mokrom jedino se malo brže troši :cool:

A ak hočeš linglong i tak neke gume, pitaj Krkya...on je ekspert za takve :rofl:
 

mamut

C5
Donator foruma
na mom C5 su trenutno Michelin primacy HP istrošene, e sad neznam dal da uzimam Primacy 3 ili ove gore Good Year Efficient Grip, ili treća opcija primacy HP? 225/60/R16
 

ZlatkoC4

Well-known member
Minerva f105 je kuda kam bolja od ovih svih gore kaj si nabrojil, ak ju voziš samo godinu do dve dana
Ali ako ju uoće ne voziš još i bolja :grin:

e sad neznam dal da uzimam Primacy 3 ili ove gore Good Year Efficient Grip, ili treća opcija primacy HP? 225/60/R16
ako hočeš pravu gumu na autu mirda ti je dao popis izvrsnih. Iako meni prednjaće GoodYear i Michelin. zavisi koliko si spreman izdvojiti za gume.:grin:

Ja osobno na gumi ne štedim i vozim se na Michelin Alpin 5 zimske i Mihelin energy saver ljetne obje u dimenziji 205/55/16
 

mamut

C5
Donator foruma
a gle, pomirio sam se s tim da dam oko 1200 za jednu tak da mi svejedno jel 1000 il 1200 :D

s tim da moram napomenuti, vulkanizer mi je rekao da su mi prednje Michelin HP skoro ko nove, 2015. godina, a pozadi su stare 4 godine, pa kao da uzmem samo dve nove napred, a ove ''skoro nove'' stavim nazad

pa neznam sad dal da miješam HP dvije sa dvije Primacy 3, neznam kak bi se to ponašalo pomiješano
 

ZlatkoC4

Well-known member
HP dvije sa dvije Primacy 3,
svakako bolje da su iste iako nikad nisam shvatio kako to ljudi imaju različite gume u parovima odnosno ne mjenjaju sve četiri nego u parovima:confused:

da prednje su ti onda uredu onda uzmi iste gume i te nove stavi naprjed a ove iza.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
te nove stavi naprjed a ove iza.
Krivo..:whistling:
U pravilu, bolje/novije gume idu nazad.....kad budete više naučili to ? :p

Ako montirate samo dvije nove gume, bez obzira da li su ljetne, zimske ili gume za sve sezone, istraživanja su pokazala da je najsigurnije staviti ih na zadnju osovinu, pošto to daje najbolju bočnu kontrolu posebno u zavojima. Ove činjenice su se pokazale točnim za sva vozila, uključujući i vozila sa zadnjom vučom, prednjom vučom i pogonom na sva četiri kotača .

Logično, možete pomisliti da je najbolje staviti ih na prednje kotače na vozilu sa prednjom vučom, ali to nije slučaj, pošto je sigurnije imati bolje bočno prijanjanje nazad. Obično možete povratiti kontrolu nad prednjim gumama kad prokližu otpuštanjem papučice gasa, ali ako se zadnji kraj zanese možete se okrenuti, možda čak i sudariti.

Zadnje gume svakog vozila moraju imati istu ili bolju vuču od prednjih guma da bi pokretljivost i kontrola nad vozilom bila optimalna, posebno pri iznenadnim manevrima.

Većina vozača stavlja dvije nove gume naprijed i vrlo teško im je dokazati da je bolje staviti ih na zadnju osovinu. Ako ne vjerujete nama, možda ćete povjerovati najvećim svjetskim proizvođačima guma:

Michelin u svom priručniku Vodič za profesionalce kaže: “Kada se mjenjaju dva pneumatika, preporučuje se da se novi pneumatici ili oni manje istrošeni montiraju na zadnju osovinu”.

GoodYear: “Kada izaberete par guma za zamjenu iste veličine i konstrukcije kao one koje imate na automobilu, preporučujemo vam da ih stavite na zadnju osovinu. Jedna nova guma trebala bi se upariti na zadnjoj osovini s gumom koja ima najveću dubinu šare od ostale tri gume.”


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=nr_gBabQ3WA[/ame]
 

mamut

C5
Donator foruma
ma ništa meni na volju, ja ću napravit kak treba a ne kak ja mislim jer nisam kompetentan :)

samo jel se ovog gore texta kojeg si stavio treba pridržavat sigrno ili je i to diskutabilno?
 
Posljednje uređivanje:
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh