Depollution system faulty

kerber

New member
Pozdrav,

kada je meni javio tu gresku, bio je u pitanju ERG ventil, nažalost dogodilo se u Austriji pa je cijena u ovlaštenom servisu bila oko 700Eura.
 

Ruske

Active member
evo jucer bio kod elektricara, slozio mi neke stvari na struji, kaze da dok je auto radio da mu se gasio i ispisivao depollution poruku...citam sve i svasta, neznam vise gdje se uhvatiti...ovdje nije govor o dizelu, nego o 2.0 VTS 180...moze li neke preporuke sta da se pregleda, posto vidim ovdje vecina govori u HDI-jima...

auto upali normalno, turiras ga na mjestu i sve 5, cim krenes nakon 50m auto izbaci poruku, pocne trokirati, kao da radi na 3, vozis sa konstantnim gasom ili drzis gas u leru do kraja, a auto dize i spusta okretaje izmedu lera i 2000 i tako konstantno dok ga ne ugasis, upalis, opet radi dobro, krenes i opet nakon 50m ista prica...

trenutno je kod elektricara, a mehanicar (gogi) je par km dalje u brdo dosta, a auto ni po ravnome ne vozi i ne ubrzava...trebat ce slep :/
 

Ruske

Active member
pocet cemo od kutije osiguraca, citao sam da zna biti i u tome problem, najjeftinije rjesenje, pa cemo dalje ovako kako si napisao, isto sam citao da ti dijelovi znaju isto raditi probleme, pogotovo bobine i injektori. hvala!
 

atomislav

New member
Odi kod elektricara, neka spoji unimer na lambda sondu dok radi auto, ili preko dijagnostike prati njen rad. Napon treba da varira od oko 200 do 800 mA. Mozes i da raskacis obe lambda sonde i vozis, pa da vidis kako se ponasa. Tada ce sigurno ispisati antipollution fault, ali vidi kako radi motor. Ako se umiri, kupi novu lambda sondu i stavi i vozi.
 

Kizokc

Active member
pocet cemo od kutije osiguraca,
Evo da ponovno oživimo ovu temi meni prije par dana ispisao taj tekst

Auto je C4 Coupe 1.6 16V Benzinac



I auto sam ugasio i ponovno upalio i nije više bilo te poruke i sve ok, auto ide normalno vuče sve 5.

Kad ono danas odpeljam klinca u vrtić normalno auto upali, hoću ići kući auto ne pali, samo je "verglal"

Pozvao sam autoelektričara jer sam odmah sumnjao na elektronika problem.

On ga spojio na Laptop vidio greške, i ustanovio da mi baš ta kutija od osigurača što si spomenuo riklnula!!

Uspio je on to meni nešto prebrikati da se mogu voziti (da ne zovem šlep službu)

Ali je rekao da treba nova ta kutija od osigurača. IMa tko iskustva koliko to čudo košta novo? ja čuo nekih 1800 kn to mi previše.

Da li se to isplati uzimati polovno?

 

vborovic

C5 modifikator
BSM kućište, pa to bi se trebalo moći nabaviti rabljeno za max 1000 kn, ebay npr. Da, zna to čudo "otići" i onda auto pokazuje svakakve simptome, do toga da ga ne budeš baš mogao voziti
 

Kizokc

Active member
E puno hvala, probat cu nabavit, ali nije bilo nikakvih simptoma, auto ide normalno... jedino je nekad znal imat nemiran rad u leru

Evo raspitao se bio u ovlaštenom, novo kučište je 1630 kn.

E sad danas ću saznati neke cijene rabljenih, ali svi majstori mi govore da se to ne isplati uzimati rabljeno jer nikad neznaš može opet za mjesec dana to rabljeno riknuti...
 

vborovic

C5 modifikator
ali svi majstori mi govore da se to ne isplati uzimati rabljeno jer nikad neznaš može opet za mjesec dana to rabljeno riknuti
Kao i bilo koji drugi rabljeni dio, naravno ... ali si bar provjeri da li i koliko dobiš garanciju na novi dio ... jer ako ju ne dobiješ za neki zadovoljavajući period (barem 2-3 godine), nisi puno napravio u slučaju da ti i "novi" ode (mala šansa, ali postoji)
 

diegos

Well-known member
Imali smo takav problem na Peugeotu 3008 1.6 hdi, zamijenjeno prije 3 tjedna, 1600 kn u ovlaštenom. Pretpostavljam da je slično i za Citroen, evo sad nakon 4000 km nije pravio probleme. Prije bi se znao ugasit u vožnji ili ne bi upalio isprve...
 

Kizokc

Active member
Sad neznam kak dugo mi se pametno tako voziti... auto ide zasada ali sad mi je prestal raditi ventilator, tj dok upalim auto zapuše malo i onda ne radi više.

Dio naručen u ovlaštenom, dobio popust hehe

 

Kizokc

Active member
BSM kućište zamijenjeno original novim u ovlaštenom.

1525 kn sa poslom.

Auto ko nov, ne javlja nikakve greške lijepo radi ide.

Staro kućište ima vidljive znakove korozije iznutra gdje sjedaju osigurači i šire.. bilo u koma stanju...
 

Ruske

Active member
i opet...neki dan bio na rezervi taman isao tankirati i upalila se lampica check engine i depollution system fault greska...ocitao na OBD, izbacio P0410 secondary air injection system...kao nuspojava primjetio sam da mi se ne pali vise ventilator hladnjaka...koliko god auto stajao na mjestu i grijao se...temperatura na ekranu ne dize se iznad 3 crtice, dakle radne...probao klemu izvadit, palit, gasit X puta...ne mice se...ideja kakva?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A da se zaletiš do Miljenka, od ponedjeljka će imat mjesta za još jedan auto :D

Jesi probao ventilator direktno spojit, jel radi uopće?
 

Ruske

Active member
nisam jos kemijao nista...mislis da ce imat mjesta? iskreno nakon sta je bio prosli put 2mj kod njega, neda mi se ga bas ostavljati na duze od par dana...nemogu bit bez auta toliko vremena...

ugl francuski sarm
 

Ado

New member
Desio mi se isti kvar kao kod predhodnog posta u istoj situaciji.

Da li ko ima kakvo slično iskustvo ??
Na dijagnostici sam dobio odgovor da je nekakav izduvni filter zacepljen i da auto treba voziti par kilometara na većim obrtajima da se malo iskaslje ili protisti..
 

ZlatkoC4

Well-known member
Na dijagnostici sam dobio odgovor da je nekakav izduvni filter zacepljen
misliš na fap filter krutih čestica. onda trebaš sa ugrijanim autom na brzu cestu auto voziti cca 15min na tri tisuće okretaja i to je to. jesu na dijagnostiki gledali koliko imaš aditiva ?
 

Ado

New member
Da na to mislim, i dobio sam dvije opcije od majstora pošto kaže da kod nas u BiH mijenjanje tog filtera kosta do 1500 eura. Prva je opcija da odem na otvoren put i jača vožnja pod 4 do 5 hiljada obrtaja što sam juče i uradio a druga je opcija da se aditivi dospu i da se on sam procisti.

Prilikom vožnje u trećoj brzini na 4500 hiljade obrtaja sam mi je ugasio žutu lampicu koja je gorila i ne pokazuje mi više Depollution Sistem faulfty al danas sam primjetio da auto malo više goriva troši na 100km.

Mislio sam ponovo sutra do mehaničara da vidim šta dalje i šta je uzrok većoj potrošnji.
 
Malo googlaj o toj temi. Imaš milion tekstova o tome.
Većina modernih dizela traži povremeno vožnju na višim obrtajima. 10, 20, 30 minuta....
3-3.5 hiljade obrtaja. Ne treba više. Poenta je da se postigne temperatura dovoljno dugo da se sagori prljavština. Tu postoji i jedan aditiv koji treba povremeno sipati.... itd. itd...
I sve to može jednog dana kada dođe vreme, da se izbaci iz auta i da se motor namesti da tako radi....
Sada ti je auto ugasio lampicu ali je verovatno ostala greška i motor ne radi kako treba. Zato i veća potrošnja...
 
Na vrh