C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ZlatkoC4

Well-known member
ali mi ne odgovara jer su velicine prsta, a ostecenje je 2mm
kod nas ima jedno i drugo.
svakako bolje korektor obavezno ga što bolje protresi i boju i lak unutra ima kuglica koja mučka boju kad treseš. ako imaš malo oštećenje od nekog kamenčića ili sl. onda uzmeš drvenu čačkalicu i vrhom naneseš točno minijaturnu kapljicu na to mjesto. kistom koji je u boji moraš biti oprezan jer dosta je širok i debel za mini oštećenja.
to je samo mali savjet.
 

La Marche

Iskreni optimist
Na točno 151515 km servis.
Nakon malo boljeg čitanja plana održavanja, ispalo je da nije trebalo raditi ništa osim promjene ulja s filterom i filtera kabine. Sve ostalo napravljeno je na zadnjem servisu, a promjena remena i pumpe, o kojoj sam razmišljao, je na C4II predviđena tek na 240.000 km ili 10 godina! U otežanim uvjetima 180.000 ili 10 godina. Kako sam jako daleko od otežanih uvjeta, daleko i od 240.000 km a ni na pola puta do 10 godina, to još dugo neće trebati mijenjati.
 

hahehihoh

New member
Pozanimaj se oko intervala za veliki servis, kod moje C4 (nije isti motor, moja je e-HDI 115 i god. 3/2013), u originalu je promijena remena i pumpe na 240.000 km u normalnim uvjetima, u otežanim ovjetima je na 180.000 km, ali su mi na Citroenu rekli, da su kasnije za moje vozilo promijenili interval u normalnim uvjetima na 180.000 km ili 10 god. (isto i u otežanim uvjetima).

Treba pregledati po VIN broju.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ja imam svoj auto, ti svoj.
Kod mene piše 240.000 ili 180.000. Kod tebe piše na 175.000. Ja imao za vrijeme servisa 151.515 km.
Pitao na kraju i servisera, rekao je da još ne mijenjam.
Pa sam tako i napravio. U vrijeme prodaje auto će imati oko 160.000. To je još dosta daleko i od tvojih 175, a kamoli od mojih 180 (serviser koji dobro zna moj auto i moje navike vožnje rekao da moje korištenje nikako ne spada u otežane uvjete), da ne pričam o 240.000, kako kod mene u knjižici piše.

A gledam dalje tvoju sliku...
Meni piše da trebam na 40.000 mijenjati filter goriva, pa tako i radim. Kod tebe piše 50.000. Ti mijenjaš na 50.000, ja na 40.000. I neću razmišljati zašto je tako.
 

ZlatkoC4

Well-known member
A gledam dalje tvoju sliku...
Meni piše da trebam na 40.000 mijenjati filter goriva, pa tako i radim. Kod tebe piše 50.000. Ti mijenjaš na 50.000, ja na 40.000. I neću razmišljati zašto je tako.
stavio sam sliku samo kao primjer da je za modele različitog datuma proizvodnje i različito preporučeno održavanje iako su po specifikacijama isti automobili ali oćito nešto u njima nije isto.

Naravno da ne trebaš raditi veliki servis kad je za tvoje vozilo drugačiji termin održavanja. ovo je samo primjer gdje bih ljudi trebali gledati upute pojedinačno za svoje vozilo a ne globalno.
 

La Marche

Iskreni optimist
Kupio prijatelj neku Škodu Oktaviu. Pogledao ja to iznutra, izvana, koje razočaranje...

Sve ravne, grube, jefitne linije, plohe. Ne mislim čak niti na materijal, nego baš na oblikovnost. Strašno nešto. A on blažen ... uopće to ne primjećuje, a kamoli da bi ga smetalo... Njemu super auto: jeftin, velik i malo troši... Očito protiv potrebe za profinjenijim cijepljen u ranoj mladosti.

Moj sljedeći auto bit će Citroen, Citroen i samo Citroen!
Ili bar ovako... moj sljedeći auto NEÆE biti Škoda!
Imao sem nekad davno Feliciju, to je bio puno ljepše oblikovan auto.
 

markan1000

Well-known member
istina, kod tog auta nisu problem jeftini materijali, jer je to stvarno solidna izrada. ali auto je cijepljen protiv bilo kakve profinjenosti, imaginacije ili uzbudljivosti. definicija kutije na kotačima
 

diegos

Well-known member
I meni škoda izgleda prejednostavno i to je ono što bi me odbilo od kupnje, ali vjerujem da je dobra i po onom što nudi i po cijeni... A ono, da nema ništa drugo ni škoda ne bi bila loša :D
 

liberty

Well-known member
meni bi bila dobra škoda octavija da nije skupa
ali prosječno opremljena podmotorizirana košta bar 160 tkn

i ne samo škoda, i vw i večina ostalih njemačkih marki je zaista ogavna dizajnom - po meni jedini koji dizajnom napreduju su francuzi i korejci (nažalost za talijane više to ne mogu reći jer nisam siguran da li išta vrijedno spomena proizvode unutar nekakvih normalnih nama pristupačnih iznosa

La Marche - a da ti ponovno uzmeš C4? za te novce zaista nema boljeg dizel auta(možda je bolji sadašnji 308 ali ne mogu provariti njegovu instrument tablu + manjak "gumbiju" na središnjoj konzoli)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh