Citroen C5 2.0HDi

Pavel

Lepi™
Koliko je novi kljuc u ovlastenom? Mislim ne novi novi. Hocu zadrzat skakavac i ne treba kodirat, znaci jel imaju samo kuciste na lageru?
 

vborovic

C5 modifikator
@ cutac - opet se hoćeš svađat? ... :D ... kod ključa sa 3 tipke je malo drukčiji omjer pregrada na tom silikonu, i kao što sam napisao, teško do nemoguće ide na daljinski (pogotovo ako su gumene tipke skroz nabubrile, pa su recimo 2-3 mm van kućišta) ... isprobao 5-6 različitih modela sa ebay-a, sve slično i različito, a zapravo ništ upotrebljivo

@ Pavel - Trebalo bi nazvati pa pitati, neki znaju naručiti i "sa strane"samo kućišta, u pravilu će ti uvaliti novi ključ ... to je oko 100 € (za varijatu koju ti trebaš) .. nerezani ključ je oko 500 kn
 

vborovic

C5 modifikator
Iskreno, nije mi se dalo rezati silikonsku navlaku sa 2 tipke i 3 tipke da vidim razliku, odnosno kako i zašto ova sa 2 tipke legne ok na daljinski, a ovo sa 3 ne ... tko će ga znati, valjda se ove 2 tipke u kini proizvodi pod led rasvjetom, a ove sa 3 pod petrolejkama ... LOL
 

Pavel

Lepi™
Samo da obavijestim svekoliko pučanstvo da sam otkrio Hydractive ovjes na svom autu.

Naime idem ja sinoć s posla (na školovanju sam na kampusu Borongaj). I idem fino na obilaznicu, Radničkom. I mislim si ja, bilo bi dobro probat i taj Sport mode. Ono, malo tvrđi ovjes i te spike. Nisam ja fan sporta ni takvih auta al rekao ajde, kad ga već imam, da vidim pa možda mi se i svidi. Na ovo udobno sam se već naviknuo.

Ja na cestu, kliknem ja Sport kad vidi vraga. Na tabli ovo:
"Sport Suspension Mode - Deactivated
Auto Mode - Activated"

Vidim ja auto se počeo dizat u gužvi, ništa meni nije jasno. Počeo ja kočit već instinktivno na mostu pred ležeći - ništa. Preko onih rupa - on ravno. Gledam dolje na tipke, Sport više ne svjetli. Ja u rotor pred Domovinski a on zaljulja.

Zbrojim ja 2 i 2 i shvatim da se od kupnje vozim na Sportu, tvrdom ovjesu i prodajem ljudima priče o udobnosti. Ovo je ko na oblaku, najbolja usporedba je vodeni krevet. :D

Samo ljulja, lijevo desno, gore dolje, grbe nekakve niti ne osjetim, fenomenalna stvar. Bio sam sretan ko prvi dan kad sam ga kupio. Smijao se do kuće ko :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a.

Malo zeznuta stvar po zavojima, barem meni jer nisam još navikao, jer se onda meni aktivira Rigolletto mode. Inače savršenstvo. :cool:
 

Spawn

Well-known member
Ja jos uvijek ne vidim toliku razliku kad ukljucim sport i iskljucim. Malo se stvrdne ali kako Pavel kaze trebao bi plivat. Jel moze biti do 18" felgi?
 

Doomsday

U prolazu...
Tvoj je i noviji 3 godine od Pavelovog... Moguće da je dobio tvrđe bombe po default-u... :thinking:

A i subjektivna razlika može bit drugačija... Jedan te isti efekt tebi može bit 'onako' a njemu 'vau'... :D
 

Spawn

Well-known member
Trebao bih vozit jos jedan da usporedim. Vozio sam jos jedan ali isto 18" i mozda je bio mrvu meksi ali mozda i nije. Psiha 😀😀
 

La Marche

Iskreni optimist
Ako si zaista iz Rovinja, pa dođi na Stoju 4.1. u 18 sati,
Citroen Champagne. Vidi na Moj Berlingo - Liberty o čemu se radi.
Bit ću sa svojim C5, pa možemo napraviti krug.
Ja bih rekao da se na mom osjeti razlika pri sporijoj vožnji, ali više u brzini reakcije i prenošenju informacija s ceste nego u samoj tvrdoći.
Na onim brzinama preko 110 nisam osjetio nikakvu razliku.
No probao sam samo jednom, pa to meni dođe kao što sam našao zapisano na jednom engleskom testu CVT mjenjača Honde Jazz. Otprilike:
Prvi dan isprobat ćete sve položaje, D, S i 7-speed manual, a onda se do kraja života sretno voziti u D.
Analogno:
Isprobao sam Sport i do kraja život ću se voziti u Normalu. :)
Koristim povremeno samo dizanje na viši položaj kod raznih penjanja i prelaženja s kosine na ravno.
 

Spawn

Well-known member
Ja bih rekao da se na mom osjeti razlika pri sporijoj vožnji, ali više u brzini reakcije i prenošenju informacija s ceste nego u samoj tvrdoći.
Na onim brzinama preko 110 nisam osjetio nikakvu razliku.
Koristim povremeno samo dizanje na viši položaj kod raznih penjanja i prelaženja s kosine na ravno.
Ne znam hocu li biti u Rovinju 4.1. ali ako budem doci cu.
Sto se tice mekoce,to i ja osjetim,malo konkretniji dodir s cestom i bolja brza voznja po zavojima,tj. nema naginjanja. Nije da lebdi kako opisuju neki korisnici i po reviewima. Ja mislio da nesto nije u redu s hidraulikom ali bio na pregledu i sve je ok.
I naravno koristim dizanje spustanje pomoglo mi par puta.
 

Pavel

Lepi™
Prije C5 vozio sam (i još uvijek povremeno vozim) Hyundai Accent 1.3 iz 2006. :D

Osjeti se razlika, kod mene možda mrvicu intenzivnije, jer je to veliki skok. S druge strane što kaže Marche, na manjim brzinama se više osjeti razlika. Pogotovo na međugradskim cestama. Od Siska do Zagreba se promijeni kvaliteta prometnica dosta.

Èak su i moji primjetili razliku iako im nisam rekao odmah da smo se vozili u Sportu. Auto onako, djeluje ko na valovima na malo lošijoj cesti.

Isto tako kao što kaže Doomsday, dojam je subjektivan. Netko neće osjetiti razliku, netko hoće. Ja je osjetim i fenomenalan je osjećaj, užitak se voziti. Bio je i prije ali sada je pogotovo, neopisiv osjećaj. Zapravo uživam biti iza volana. :D

Spustanje vozila do sada nisam koristio (nisam ni vidio potrebu za time). Na dobroj cesti i pri većoj brzini (autoput) on se ionako sam spusti. Dizanje jesam, kod lošijih cesta, makadama ili nekakvih omanjih prepreka i nagiba. Jako dobra stvar. Najvišu poziciju nisam niti probao, ionako u uputama piše da je isključivo za zamjenu gume.
 

Spawn

Well-known member
Nisam uspoređivao s drugim autima,naravno da je udobniji i meksi od vecine ,nego htio sam usporediti par c5ica da vidim razliku. Osjeća se naravno mekoća ovjesa,nego zanimalo me "lebdenje" jer neki opisuju lebdenje kao da ne osjećaju nikakve rupe, prijelaze kojekakve ležeće, a drugi kažu da ih osjete ali slabije. Ja ih osjetim naravno pa me zanimalo jel više do subjektivnog dojma bivšeg vozača tvrdog auta ili je stvarna razlika od petice do petice
 

Pavel

Lepi™
Osjeća se naravno mekoća ovjesa,nego zanimalo me "lebdenje" jer neki opisuju lebdenje kao da ne osjećaju nikakve rupe, prijelaze kojekakve ležeće, a drugi kažu da ih osjete ali slabije. Ja ih osjetim naravno pa me zanimalo jel više do subjektivnog dojma bivšeg vozača tvrdog auta ili je stvarna razlika od petice do petice
Ležeće u smislu onih gumenih ili betonski izdignutih ćeš osjetiti, puno mekše, gotovo neznatno ali hoćeš.

One usporivače u obliku bijelih crta, preko kojih kad prelaziš kao da zatrese vozilo (obično pred pješački u blizini škole ili gdje dosta djece cirkulira) - ne. Kao da ih niti nema.

neka si ti otkrio "sport-mod" i sad ploviš cestama
Najbolji "sport" mode ikad. :grin:
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Zbrojim ja 2 i 2 i shvatim da se od kupnje vozim na Sportu, tvrdom ovjesu i prodajem ljudima priče o udobnosti. Ovo je ko na oblaku, najbolja usporedba je vodeni krevet.
Ajme Pavel, predobar si!:grin: Èekaj sad dok se navikneš pa počneš primjećivati da je nekako tvrd u zadnje vrijeme ili, prekjučer je baš bio fino mekan, ili si sve samo umislio. A možda je povezano sa temperaturom zraka ili relativnom vlažnosti.
I onda se provozaš u nekom običnom autu da se resetiraš.
E tada ćeš znati da si se definitivno zakačio na hidrauliku. :cool:

Malo zeznuta stvar po zavojima, barem meni jer nisam još navikao, jer se onda meni aktivira Rigolletto mode. Inače savršenstvo.
Da, to je valjda jedina negativna stvar oko hidraulike. Nekim ljudima bude zlo. Jer ima frekvenciju najsličniju ljudskom hodu. I onda mozak misli da hodaš a zna da nije pokrenuo mišiće i eto kuršlusa!
 
Na vrh