Neobavezni razgovori (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

vborovic

C5 modifikator
Nigdje u zakonu nije definirano da je prihvatljivo da budeš isprovociran i da onda voziš van ograničenja kršeći propise ... :D ... to što se ljudi ne znaju suzdržati u takvim situacijama je njihov problem ...
 

Pavel

Lepi™
Elantra je kvazi limuzina, odnosno Hyundai-ju je trebao veći auto u ponudi (ne znam što je falilo i40 modelu, al dobro)
Malo je offtopic ali nije mi jasna ova usporedba sa i40?

i40 je limuzina D segmenta, koja se još uvijek proizvodi i ona je zapravo segment Passata, 508, Optime, Insignie itd.

Elantra je kompakt ili C segment, međutim u limuzinskoj izvedbi (tipa Golfa s guzicom, ili kad sam već kod Golfa, onda slučaj Octavije). Nije neobično da se radi o limuzini u C segmentu, isto ima i Astra, Focus, Civic, A3, Megane itd.

Nisam shvatio ovo, veći auto u ponudi. Nisi valjda ciljao na to da je Elantra veća od i40 ili tako nešto? :confused:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Elantra za usporedbu izgleda ovako
bio sam u Elenatri solidan dizajn ali je iznutra prejeftino napravljena tako da joj cijena ide sa kvalitetom. tako je i u renaul Clio cijeli krov možeš iznutra rukom pomjerati a u plastikama vrata ima i podložaka sve ima svoju cijenu. A tako i kupce.

A C3 ima zadovoljavajuči interijer i kvalitetu istoga cijeloga sam ga ispregledao i prepipao. tako da uz cijenu za koju se nudi je oprema i interijer dobri. na spram ovdje nekih spominjanih auta.
 

vborovic

C5 modifikator
Malo je offtopic ali nije mi jasna ova usporedba sa i40?
Po meni je Elantra suvišna "limuzina" u njihovoj ponudi, isto kako su PSA-ovci smislili C-Elysee i 301 ... otprilike kao nekadašnja Astra Classic ... a razlika u cijeni relativno zanemariva (uzeti s rezervom), ali doista jako mala ako se radi o rabljenim autima ... a s druge strane izbiješ prodaju sasvim solidnom C4 i još solidnijem C5, jer si kao popunio prazninu između ta dva ... a nit imaš limuzinu, niti 5-ta vrata ... totalni promašaj po meni ... a došao na to jer je Elantru Dalibor spomenuo u kontekstu cijene ...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
tu po Vž su strasni, voze se 40 po naselju, po Nedeljancu mislim da je 60 ograničenje, onda cekaju da ih preteknes i nabe ti se na rit da ubrzas..bmw 3 srebrni 304jt i audi a4 crni 898kh.
Mislim da će se oni tako glupirati sve dok se netko ne zaintati, pa naglo sjedne na kočnicu, a oni, bum-tres, u njega. :)

Nijemci imaju izvrsne metode, kao u svemu, ;) pa tako i za nadzor brzine u naseljenim mjestima. Postoje privatni kooperanti koji obavljaju nadzor brzine za policiju, dok se policija bavi čime bi se trebala bavti, umjesto rasipanja novca građana na bespotrebno jurenje (auto)cestom u (pre)skupim automobilima.

Imaju mobilne jedinice, diskretno, nenametljivo, nikad ne znaš iza kojeg grma će postaviti kameru i rijetko su kad na istom mjestu. Imam i negdje fotku u Dropboxu kako to izgleda, pa bih mogao iskopati sutra.

Ovi "presretači" u HR su čista balkanijada. Neekonomičan projekt upite efikasnosti, kako vidimo, uz to "nacimavanje" vozača, je i vrlo upitne efektivnosti.

"Sigurnost i povjerenje"?!!?!? HA! HA!
 

Spawn

Well-known member
Sve ima svog kupca. Ja sam vozio rio 2016 od frenda par puta,ispod 90000, cini mi se 87000kn,ima super opremu ,benz 84ks,autoklima,15 felge i svasta nesto,solidna unutrasnjost. 7 godina garancije itd. Za tu cijenu i opremu nema boljeg. Osim sto je njemacki tvrd pa nisam ljubitelj. A ljepota je u ocima gledatelja.Osim Toyote :D . Ali kakve sve žene vidim pa ipak imaju partnera :D
 

Doomsday

U prolazu...
Možemo o Toyoti govorit svašta, ali Yaris hybrid je baš zabavan autić za vozit... A niti je preskup, 129 t kn minus 30 t kn ako uleti država kao zadnjih godina, znači najpovoljniji mali automatik bilo koje vrste, a niti je klasični Toyota hybrid eksperimentalna beta tehnologija, nego prokušan i dokazan sustav... 'Nuff said... :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
voze se 40 po naselju, po Nedeljancu mislim da je 60 ograničenje,
Ja sam već x-puta pretjecao i oznaćena i ne oznaćena vozila mupa u dozvoljenim brzinama i nikad me nisu zaustavili jer im ne dam povoda. a ako žele da mi se zabiju u zadnjicu neka samo izvole. jer disciplinska ne gine.
važno je da se ne pretjera sa brzinom kod obilaženja drži se onih 10% i ne sekiraj se.

inaće oni jutre u 99% one koji su na 30% i više od dopuštenog.
 

tomica0308

Well-known member
Zlatko, ima JEDAN koji bi te i za prekoračenih 3km/h kaznil. Al to nebi htio javno pisat kaj je vlastitom ocu napravil, al je dobil i on kaj je zasluzil , mislim da vborovic zna o cem se radi i ko vozi a4 presretac :grin:
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Može probat samo ne znam na kojem bi mu to sudu prošlo pa da ima i tatu za predsjednika države.
A vrlo brzo bi se našao i u največoj firmi birovu :D

imali smo mi i ovdje takvih slučajeva gdje sin piše tati kaznu za izlazak traktora na cestu nije upće bitno zbog čege. ali taj je sad u ovoj gore navedenoj firmi.
 

Pavel

Lepi™
@vborovic - Elantra je i30 sa guzicom. U Hyundai prici meni je fora i iskreno u tom segmentu bi radije isao na limuzinu nego hatchback. U vecini slucajeva, jer sam fan limuzine iako gubim prakticnost. Pa mi je tako Octavia bolja od Golfa, Elantra od i30, Megane Sedan od Megane HB. Iznimka je Volvo V40 koji je bolesno dobar. Ne znam doduse kako ce izgledati novi S40.

C Elysee ne znam gdje bi svrstao. Ne vidim ga kao "produzenu" verziju C4. Nije Elysee los auto, ali po interijeru i malo po eksterijeru, on je stepenicu ispod C4. O C5 da ne govorim. To je brutalan auto za te novce i odlicna ponuda, ali nekako mi ne stoji prica da uzima kupce Citroenu tj. odvlaci ih od C4. Onaj tko gleda C4 tesko mi je vjerovati da u dvojbi ima i C Elysee.

Inace Rio je meni osobno vrhunski mini autic, fali mi samo dobar ekran u boji umjesto onog obicnog displaya. Po opremi, motorizaciji i potrosnji, meni bi da moram u taj segment, bio :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: no. 1

Ontopic, C3 vidio uzivo, u ZG. Lijep komad auta, dobar interijer ali i dalje ne jastucima. A cjenovno, ne znam. Po konfiguratoru sam u C4 stavio svasta od opreme, benzinca i dosao me 133.000kn. Malo iznad ovog gore C3. :/ Jbg, u tom slucaju bi radije se protegao do C4. Sta ja znam. Mozda da je mrvicu jeftiniji od C4. Ovako je razlika premala a zapravo poprilicna.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh