Neobavezni razgovori (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

tomica0308

Well-known member
da nije to home made graničnik :D
izgleda ko da je bilo nekaj našpanano stim, vidi se na hakljičima da je poderano s gornje i donje strane nema boje na mjestima, da nije mozda nesto za sigurnost, npr. ono da se lim ne savine dok se naslonis?
 

vborovic

C5 modifikator
Konačno ušao u Top 10 pisaca na forumu po broju postova ... :D ... no, to je tek ~46% od onoga kaj je mirda uspio sročiti do sada ... LOL
 

charllie

Active member
Bravo zagorec,samo napri,to je i smisel foruma da se druzimo.Nazalost na austrijskom ch forumu ...:thinking: tisina,samo pitanja i odgovori,zaa:cenzura::cenzura::cenzura:ancije nema,dosada.:(

Nemogu vjerovati,netko mi maznuo tri slova u postu prije:confused:.Samo se zezajte bu i nas forum pal na austrijske grane.:mad:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
:rofl::rofl::rofl:

Samo jedna mala lirska digresija:

Više od pola tih mojih sročenih umotvorina ( :D ) su postovi u citrocafeju i predstavljanjima forumaša dok su se još brojili, što je ukinuto jer su to počeli zlorabit pojedinci da bi natukli onih 10 famoznih postova :rolleyes:
 

Cutac

Prèkaroš
Danas sam naletio na tipicnog vozaca audija.
Novi a6, vozi po autocesti po crti, smeta u lijevoj. Ja nailazim sa 130, blicnem, on se polako makne, ja prodjem, on se vraca u lijevu pocne mi blicati(4 puta), ja se maknem, on po gasu.

Osjetljiv ego :D
 

Dalibor

Dado Tornado
spomenuti Hunday je plačen 117.000kn nema niti približno opreme što ima moj Medveščak + donio je 15" čelične felne sa gumama visine 65. najsiromašniji radio sa usb ispred koji ti smeta osim onog mini. funkcija nikakvih Bluethoot nema i ogo bi brdo toga još napisati.
nadovezat ću se na ovo tvoje,
i da bezveze ne trolam temu završit s onim što od početka tvrdim - zbog krive politike cijena, C3/3 nažalost bude podbacio (kao i trenutni C3).
što se tiče hyundaia, Elantra košta 115-120 tkn (dizel i benzinac, oba 130 KS, AK Gašparić), svaka ima klimu (meni recimo od opreme ništa drugo niti ne treba).

po mojem sudu C3 treba startati kako je to bilo i sa prvim C3, oko 10 000 € (s klimom),
tako mi djeluje, a treba uzeti u obzir i reputaciju marke citroen u RH.
ali valjda Citroen Hrvatska zna kolika bi ih prodajna količina zadovoljila.

ovo pišem jer po konfiguratoru dizel od 100 KS sa srednjom opremom (bez dodataka) košta 113 tkn.

Elantra za usporedbu izgleda ovako:
 

vborovic

C5 modifikator
@ zlatko - opet nisi u pravu ... na stranu ekologija ... ja govorim o kvaliteti motora ... kada bi vidio koliko se u ameriga popravljaju auti jer im odu motori (a kod njih je auto "mlad" sa 150-200 tisuća milja), a koliko u europi, vidio bi zašto toliko forsiraju tzv. "naturally aspirated" motore ... nikakvi turbo i slične kerefeke ... to dok ovi pravi tuneri stave (Garret npr.), izvlači iz postojećeg motora stotine konja ...

@ Dalibor - Elantra je kvazi limuzina, odnosno Hyundai-ju je trebao veći auto u ponudi (ne znam što je falilo i40 modelu, al dobro), a C3 je nekakva kategorija malo većeg gradskog auta ... svaki će imati svojeg kupca, ali slažem se sa komentarom o cijenama ... nekad je C3 počinjao sa nekih 70-75 tisuća kuna, pa na više ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
nekad je i PDV bio 19% nekad su i i sve druge stvari koštale daleko ispod svega jedino što je ostalo isto su plače :grin:

A o amerima neču trošiti rijeći to je ekonomija za sebe.
 

tomica0308

Well-known member
tu po Vž su strasni, voze se 40 po naselju, po Nedeljancu mislim da je 60 ograničenje, onda cekaju da ih preteknes i nabe ti se na rit da ubrzas..bmw 3 srebrni 304jt i audi a4 crni 898kh.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh