Prema uputstvu:
Režim STOP ne uključuje se:
- ako je vozilo na strmom nagibu (uzbrdica ili nizbrdica),
- ako su otvorena vrata vozača,
- ako je sigurnosni pojas vozača otkopčan,
- ako brzina vozila nije bila veća od 10 km/h od posljednjeg pokretanja motora ključem.
- ako je električna ručna kočnica pritegnuta ili u tijeku pritezanja,
- ako to zahtijeva održavanje toplinskog komfora u kabini,
- ako je uključeno odmagljivanje,
- ako je to potrebno u određenim uvjetima
(napunjenost akumulatora, temperatura
motora, servo uređaj kočnica, vanjska
temperatura...), radi osiguravanja dobrog
nadzora nad sustavom.
To što nekoliko puta blica ECO je normalno kad auto sam odluči da se ne bi gasio.
A osim toga - ako ga i tako stalno isključuješ, onda zašto bi ti uopće i trebao raditi.
Šalu na stranu, ako ti nije uključeno nešto što traži povećanu potrošnju struje, vidi zbilja kakav ti je akumulator.
Pazi, to mogu biti i sitnice, meni jednom nije radio jer sam uz uključen Auto rad klimatizacije samo malo pojačao rad ventilatora ručno i to je bilo dovoljno da ne radi stop.
Ja ga ne isključujem, obožavam tišinu dok stojim, ali ne volim stajati. Na sreću, promijenio mi se ritam korištenja automobila u centru grada pa umjesto i po pola sata dnevno prije nekoliko mjeseci, sad jedva da mi je oko 10 min dnevno ugašen.
Ajooj, a moj 1620 kg mase praznog vozila, 1695 spreman za vožnju. Kako bi tek išao i koliko bi tek trošio da ima tih 300-400 manje...