C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
To da, kod nas je auto sa 150000 km još mlad, zato sam ja počeo štedjeti za novi čim sam ovaj kupio.
Kolega kupio Meganea sa 160000 km i kaže dobar, nije puno vožen. Ja se nasmijao, mislio sam da se šali.
I jednog dana ako me iznervira, ja odo' po novi, a taj ostaje kao backup :angel:
Zato non stop pratim oglase i ponude da budem spreman :D
Ali ovaj put idem na polovni, do 20000 kilometara, da nije testno i k'o bog.
Za lovu ovoga sam mogao voziti c5 sa hrpom opreme, ali teško je ne kupiti novo kad možeš priuštiti.. :meh:
 

Cutac

Prèkaroš
Ono što sam mislio da je kontakt pozicije je zapravo bila defektna žarulja - stavio novu, sve u redu.

Dalje, toplije je nego u GK prošli tjedan, 21°C, i topliji je usis. Točnije, 44°C u najboljem slučaju. Ali taman je danas došla zlatna izo folija pa prvo krećem sa kućištem filtra zraka pa putem koliko bude folije. Ako ne bude dosta, uzmem još.

Treće, u gradskoj vožnji(kolone) temperatura rashladne dođe do 102°C!!
U pokretnoj gradskoj je na 98°C, a na otvorenoj/AC je normalnih 89-92°C.


I otkrio sam od kuda dolazi fućkanje usisa. :)
Postoji rupica u tom kućištu. Ne kužim zašto, čini mi se kao da služi kao blowoff, ali ne kužim zašto.
Jer motor vuče koliko može, nije da mu netko gura više..
[ame]https://youtu.be/vdqGKj5nOz8[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
Rastavljalo se danas.
Oprao motor i sve vezano za usis(osim grane) sam skinuo, očistio, izolirao i temperature su po ovim vrućim danima pale sa +70°C na 25-30°C :whistling:
Presretače ostavljam u prašini :cool:

I bio na špuru, poriktali ga i sad su mi gume tiše :cool:


Možda su snaga motora i buka placebo, ali možda nisu :D





 

Krky

Lakerski profesionalac
Evo ja ga imam od 12mj, prošo s njim do sad malo preko 20tkm, nemam ni jednu zamjerku kaj se plina tiče, stvarno samo točim i vozim...
U tank di je rezervna guma stane mi 120kn i prođem između 400km i 450km, sad je 3,90kn plin......
 

Cutac

Prèkaroš
501 km, 6.3 L/100 km, 72 km/h, pola rezervara.
SK-RI autocesta 120, RI-KA stara cesta i garenje(vozio po nekim dionicama brže neko po autocesti :D, KA-ZG autocesta 145( i tiše nego na staroj), ZG-SK stara.
Tempomat 120 po ravnome, rashladna 99°C, tempomat 120 uzbrdica, rashladna 84°C...
Usis 30-35°C.
Parkirao u RI na nizbrdici, ulazim u auto, "oil level top up".
Bio kod mehaničara, kvačilo, mjenjač, sve u redu.

Kako volim kad je na AC kolona i ima 5 znakova da se prestrojava u desnu, a kreteni voze lijevom. I onda nas par složi gusjenicu da se ne mogu ubaciti :wub:

Imam i fotku, ali imgur ne radi, budem kasnije stavio.

Evo fotka.

Staru cestu treba minirati.

 

Cutac

Prèkaroš
Uši me bole. Auto je na 90 jednako glasan u 3. i 5., ništa se ne čuje od guma :D

Ali je, zabavno je. Pogotovo spustevi na kojima nabereš 140+, ludo :euforija:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Inače je često cesta kroz GK i ''po zakonu'' brža od autoceste. Pošto gore na ac za svaku pahulju snjega, kapljicu kiše ili prvi jači vjetar pale dramaturgiju i spuštaju ograničenja na 60-70. A na staroj cesti fiksno 90 :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Ja na autocesti uvijek držim tempomat na 120. Nekad više, ali rijetko, nikad niže.
A GK 120 osim ako je, ne snijeg u zraku, nego ga ima 5 cm na tlu.

A na staroj uvijek vozim koliko mogu :D
Ne mogu pojmiti da netko starom vozi polako i štedi benzin :whistling:
 
Na vrh