Nije problem. napisi broj kad stignesPutem do ZG je
Ali trebaš se najaviti, uvijek je pun. Uzme te preko reda ako je hitno(tipa voziš se, nešto počne lupati, odmah će te uzeti da vidi što je), ali za sve drugo se treba naručiti.
Nije problem. napisi broj kad stignesPutem do ZG je
Ali trebaš se najaviti, uvijek je pun. Uzme te preko reda ako je hitno(tipa voziš se, nešto počne lupati, odmah će te uzeti da vidi što je), ali za sve drugo se treba naručiti.
To ima smisla ako ne postoji indikacija da bi bilo dobro otpojiti akumulator zbog nekog problema (tj. ako je sve u redu a samo se mijenja aku).Charlie, dok sam bio na praksi u citroen servisu, uvijek kad je doso neki na zamjenu akumulatora prije odpajanja spojili smo prijenosni akumulator da auto neostane bez struje i memorije tipa kalendar, sat i radio bass..
kad nam majstori ne riješe kvar onda ne valjaju. a sad kad nam i riješe kvar i to brzo isto nismo baš sigurni da li valjaju činjenica je da ti je riješeno, i to brzo, ja bi na tvom mjestu bio zadovoljan. kako je entko napisao, 120 EUR i voziš se premium i dalje...@Milosh neka viagra od 120 eur.
Senzor visine i neka elektroinstalacija koja vodi do tog senzora su otišli. Bar tako kažu. Sad je li, nije li, nemam pojma, malo sam skeptičan, al auto se diže i spušta kao i prije, pa ajmo rec da je to. Znam da sam ispao ovca, možda je baš to bilo, a možda nije ništa, možda su i oni samo odspojili kleme, vratili, i sve od sebe proradilo, al u okolnostima kakve su trenutno, kad dolazi Božić i ostali blagdani i auto mi treba svaki dan, drugog izbora nisam imao.
Uglavnom, na kilometraži 164.301km, odnosno 70.220km otkad je u mene, kvar i prvo iznenadno ulaganje, ukupnog ceha od 120 eura. Idemo dalje!
Ako smijem ja uskočiti...Ok tomica,jel mores objasnit tocno kak spojitda ne zajeebem.:thinking:
Kad rikne osigurac,ako izgori i nakon zamjene,norlmano mora biti isti, znaci da pumpa odlazi polako. O tome se pisalo vec dosta puta i u vecini slucajeva bude takoMa gledajuc to, moj je ispunio oba uvjeta. Lako mi je za to, sve što čovjek napravi može se i pokvariti, moje sljedeće auto će vjerojatno biti c5 hidrauličar, jer nakon ovoga sve mi je kočija.
Al problem cijele priče jeste da je u pitanju ljudski faktor, tj netko misli da zna svoj posao, a ne zna. Uz iole skolovanijeg majstora, ovo auto uz minimalne troškove prelazi pola milijuna bez problema. Ali kad se pojavi problem, onda se gleda gdje je uzrok, a ne da se sili i goni do krajnjih granica. Rikne osigurač, a oni stave jači, koji naravno sprži cijeli sistem.
Ima tu istine ali hidrauličar je jednostavno hidrauličar i ne postoji auto koji taj osječaj može zamjeniti to može samo CitroenBlaženi federi
alacgore:Ne moze nijedan feder zamijenit osjecaj hidraulike
:stovanje:alac-gore:alac-gore:alac-gore:alac-gore:Ma gledajuc to, moj je ispunio oba uvjeta. Lako mi je za to, sve što čovjek napravi može se i pokvariti, moje sljedeće auto će vjerojatno biti c5 hidrauličar, jer nakon ovoga sve mi je kočija.
Ne znam na koje ti stvari misliš, ali meni su prvo pali na pamet spejs šatl i nuklearka. LOLali brate mili kao da diram neke druge stvari
Meni ne baš [emoji23][emoji23]Ne znam na koje ti stvari misliš, ali meni su prvo pali na pamet spejs šatl i nuklearka. LOL
:rofl::rofl:možda da pročitaš na bosanskom bih drugačije zvučalosamo mi fali rečenica koja kaže da opereš ruke prije nego daš kontakt. Kao da pališ sisteme spejs šatla pred polijetanje.
Osim Passata? :whistling:Ima tu istine ali hidrauličar je jednostavno hidrauličar i ne postoji auto koji taj osječaj može zamjeniti to može samo Citroen
Osim Passata?