Pavel
Lepi™
http://www.carscoops.com/2018/01/citroen-to-replace-c5-and-c6-with-new.html
"But there will be a new large saloon, because having one in the lineup is a crucial part of being a big manufacturer, to be credible you need a range across small, medium, and large cars, including SUVs. Do that well, and you cover the requirements of volume and profit to succeed in this business across fleet and private sales."
Dolazi novi C5, 2020. Na još jednom portalu sam našao da bi trebao biti mix Metropolis koncepta i cxperiencea. Dolazi na novom hidroovjesu, mjenjač će biti i dalje Aisin.
Ne očekuju prodajne rezultate koji će ih baciti u bogatstvo ali jednostavno moraju da bi imali kakav takav imidž imati nekoga u segmentu. Bio je čak i video u članku gdje su se referirali na Kiu Stinger. Problem je što ne znaju kako će ga točno pozicionirati, negdje između D i E segmenta. Bit će limuzina, neće biti dvije varijante kao što je bilo sa C5 ili C6. Ova će biti negdje između. O motorizaciji nije bilo riječi.
"But there will be a new large saloon, because having one in the lineup is a crucial part of being a big manufacturer, to be credible you need a range across small, medium, and large cars, including SUVs. Do that well, and you cover the requirements of volume and profit to succeed in this business across fleet and private sales."
Dolazi novi C5, 2020. Na još jednom portalu sam našao da bi trebao biti mix Metropolis koncepta i cxperiencea. Dolazi na novom hidroovjesu, mjenjač će biti i dalje Aisin.
Ne očekuju prodajne rezultate koji će ih baciti u bogatstvo ali jednostavno moraju da bi imali kakav takav imidž imati nekoga u segmentu. Bio je čak i video u članku gdje su se referirali na Kiu Stinger. Problem je što ne znaju kako će ga točno pozicionirati, negdje između D i E segmenta. Bit će limuzina, neće biti dvije varijante kao što je bilo sa C5 ili C6. Ova će biti negdje između. O motorizaciji nije bilo riječi.