Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Sad uspoređujem rezultate tehničkog.
Pa VTS pušta manje CO2 nego c4 :D

Jedino ručna hvata sa 17% razlike, to moram srediti.

Prednje kočnice imaju 100N više nego Ruskeove, a zadnje 100 manje.
Moj ima manje CO2, a njegov manje CO. Zanimljiva usporedba VTS-ova.

A ovaj drugi iz Siska na prednjim kotačima ima na jednom 200N, a na drugom 100 veću silu nego moj. Iza ima 700N veću na jednom, 300 manje na drugom :D Veliko odstupanje i to kod nožne, a ne ručne.

Ima više CO2 od mog i puno više CO od mog i Ruskeovog. Puno puno više.

Imao je ćelave gume i nepodešene farove. ccc

A Pandica ima samo 2100N na prednjim kotačima.
Kočiona isparava na 205°C, bolje od VTS-a hebote :D


Ubacim C6 iz Siska i parametri se zovu rezultat zacrnjenja LOL

 

diegos

Well-known member
A ono što piše " srednje zacrnjenje maks: 1,50 " je najviša dopuštena vrijednost?
Gledam sad za pežo 1.6hdi
1 (m-1): 0,17
2 (m-1): 0,19
3 (m-1): 0,05
Srednje 0,14

Za mazdu mi kaže 0,00. Mislim da su rezultati premali i da ne valja, trebalo bi skinut dpf :D :D
 

Cutac

Prèkaroš
To ti gledaš online?
Jes.
Btw, u BiH je dopušteno odstupanje između lijeve i desne kočnice na jednoj osovini 25%!
Za ručnu i ajde, ali ja za nožnu ne bih dopustio preko 7-8%. Meni je najviše na c4 na zadnjoj 3% i to idem srediti, svejedno mu trebaju i diskovi i pločice, ovo su tvornički.

od kud ti ti podaci?
Nekad sam došao do tvog VIN-a i ostao zapamćen na serviceu :D
 

Cutac

Prèkaroš
Jučer došao doma i ukazala se prilika za dvije slike.
Pokisnuo, ali mislim da se isplatilo. I još imam nešto zanimljivo o jednoj trgovini, budem javio zavisno o raspletu situacije.

 

Cutac

Prèkaroš
Hvala :cool:

Moram napraviti nesto da mogu pricvrstiti kisobran za stativ.

Glancanje, sljedeći je na redu c4


Šalje frend poruku pita di sam, šta radim, ja kažem evo prao auto. I da ga citiram
":cenzura::cenzura::cenzura:eek: te auto ti stvarno nisi normalan
Skinut ćeš sav lak sanjega" :D
 
Na vrh