Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Ja na c4 uopće ne primjetim(makar sam jedno vrijeme primjećivao oko 110, ali na VTS ništa dok ne pređem 120, onda baš jako šušti, imam osjećaj da će preklopiti retrovizor.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma ne vjerujem, vozio sam takvih sa senzorima, ništa nije fućkalo. Možda se neki spoj razlabaivio pa prolazi zrak. Trebalo bi kreptrakom prekriti sve spojeve, možda prestane.
Onda skidate jedan po jedan dok ne nađete krivca
 

Cutac

Prèkaroš
Na štangici OCC-a još nema ulja ali je crijevo kroz koje ide ulje lagano prljavo iznutra(napravio sam cca 1000 km otkad sam ga stavio) i na spoju "čistog" crijeva i usisa nema više ulja :)

Potrgao sam VTS-a.
Skoro
Igrao se na dijagnostici, upalio neku opciju da se iz menija može upravljati kratkim svjetlima i auto poludi. Ekrani u interijeru trepću, žarulja pepeljare trepće, duga svjetla rade, kratka se pale i gase i idu lijevo desno(ali svako na svoju stranu), oduzimam kontakt, farovi ostaju razroki. Reko super, šta sad, ugasim opciju u Diagboxu, upalim auto, sve se vrati u normalu. Brrr


On ima tri greške. Dvije su lažne radi LED-ica u pozicijama, a jedna je stvarna. Mislim da je to razlog ne funckioniranja rasvjete u unutrašnjosti.
Ima netko komentar za ovaj dimmer fault? Ikakav, doslovno bilo šta.

Ovo za directional ne znam zašto stoji, valjda zapamtio od kad je imao moždani.
 

Milosh

Test
Aktivirao si opciju koju tvoj hardver ne podržava.

Dobrodošao u svijet Citroen dijagnostike, zahvali se francuskim genijalcima što uopšte možeš aktivirati tu opciju i što ti auto tako poludi.
 

Lix

Active member
Blaženi releji i 5 kutijica sa "elektronimom" (citaj tri logicka sklopa i hrpa odpornika i kondenzatora)... Kad vidim ove BSI monade odmah me prođe volja za novim autima

On the bright side...

Danas sam provozao c4 vtsa, pa eto da se malo pohvalim, nisam crvendaca nego crnog od rusketa, mogu rec da bi se vrlo lako navikno na takva kolica, iako kad citam ove strujne probleme neznam sta mislit, ali ajmo ovako, ako bi bio barem 80% funkcionalan auto je svakako san snova, udobnost, oprema, zvuk, ma, top samo takav
 

Cutac

Prèkaroš
Kad vidim ove BSI monade odmah me prođe volja za novim autima
Meni je to najgori dio VTS-a i starih auta.
Prije je bilo bitno da je limarija dobra, a ostalo se zamijeni. A sada sve može biti super, ali ako te uhvati struja zahebavati, ajoj...

udobnost
Šta bi tek rekao za c4 :D
Meni je VTS kao kazna poslije c4 :angel:

top samo takav
Meni se sviđa kombinacija dizajna i pogona. Vanjski dizaj ima nešto starinsko u sebi, a opet izgleda moćno, dok je motor jak i jako dobro zvuči. Sa 180 konja nije nešto posebno jak, ali u kombinaciji, snaga i zvuk nekako odišu dojam kao da je nezaustavljiv :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Lix, jel to možda Rusketov VTS ostaje na forumu? :D

A dimmer fault, pa moglo bi bit riješenje muke sa lampom. Pronaći i zamjeniti, samo šta smo rekli, to je odvojeni modul ili preko bsi-a ide?
 

Lix

Active member
Nazalost ne ostaje rusketov na forumu, u jednu ruku mi je zao, otic ce za nikakve novce, nazalost kazem, ne kod mene, iako bi volio naravno, ali zelje i mogucnosti nisu isto, a i na kraju krajeva nemogu bas sve aute kupit od rusketa, uzeo sam mu megsa, jos da uzmem i vtsa pa i cupru za par godina, a i ova laguna sta ju pikira ne zvuci lose, covjek ce jadan sa trolejom do grada morat :p

Cutac, meni je i unic udoban, nakon tvrdog ovjesa na xsari, pola teflon pola poliuriten, nosaci motora od plastike, federalke sa pojacanim bocnicama, sve je udobno, salamala, xsara je iznenadujuce udoban auto s obzirom kako je ovjes poslozen... I ima klimu ej, wanabe rejskar i ima klimu mmmm #pozer

Po pitanju struje... Jos nisi to u utarnje svijetlo rijesio :/ daj onda barem neke slike auta da slinimo kad mu vec unutarnje svijetlo ne radi i nema pomaka po tom pitanju :D
 

Cutac

Prèkaroš
Puna je tema fotki, ali evo, izabrat ću neke za tebe :D









Par zanimljivih stvari radio na diag, nemam vremena pa za sad samo neke brojke
Blokada 7350 najvisi broj, crtice temeperadure idu redom 75-80-85, ulje je na 100,treba oko 4 km poslije trece crtice, u normalnoj voznji usis 44, pod gasom oko33-34, ambijent 31.
 

Franz

Well-known member
@Cutac, kad si ga kupio, onako, ništa mi posebno nije bio auto. Ali kako ti pratim temu redovito, auto mi se sve više i više počeo sviđati. Èak sam se nekidan ulovio u mislima o tome da krenem u potragu za svojim VTS-om. :p
 

Cutac

Prèkaroš
a bokte, bolju temp usisa imas od cupre koja ima intercooler
Nije VTS bilo što :D
Ne znam jesi znao, na rezonatoru usisa postoji solenoida koja omogućava idealnu količinu zraka i na niskim i na visokim okretajima.
http://www.aussiefrogs.com/forum/technical-performance/21352-206-gti-180-air-induction-important.html

auto mi se sve više i više počeo sviđati
Meni isto :D
Kada sam ga uzeo, bio mi je fora. Onda sam otkrio da je prednji kraj u banani i htio sam ga prodati. Pa sam sredio to i sve što se trebalo srediti(osim srednjeg svjetla) i sad mi se baš sviđa :)
Ponekad mi padne na pamet da je star, ali kad ga vidim izvana, zaboravim na to :D
 

Phantom

Drajver
fino si ga sredio :),nema šta...ja bi volio isto nabaviti jednog, ali ovog limited edition black by leob, samo čini mi se da se mora uvesti...
 
Na vrh