C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Cutac

Prèkaroš
Koliko gušće? Cijelu gradaciju ili nesto malo viskoznije?
Ako se sjecas, ja sam ostao bez antifriza i cini se da je novi cep ekspanzione rijesio problem.
Tko bi rekao da oba motora imaju iste probleme :D
 

Milosh

Test
Druze...moj bez ljutnje moj savjet... PIK.BA
Polako.. Nisu to još nikakvi problemi koje ne bih možda imao i sa prvim dizelom. Zapravo, nisu to uopšte problemi, to su česte i sitne trzavice.

ko kaze da su ti nasuli ulje kako treba u ovlastenom
Kaže service.citroen.com

Koliko gušće? Cijelu gradaciju ili nesto malo viskoznije?
Ako se sjecas, ja sam ostao bez antifriza i cini se da je novi cep ekspanzione rijesio problem.
Tko bi rekao da oba motora imaju iste probleme :D
Ma ne znam, moram tu pitati strucnjake. :) Ne bih mijenjao gradaciju, već nešto možda malo gušće unutar gradacije.

Da, vidiš, mogao bih pokušati promijeniti čep ako ne nađem tragove antifriza ispod.

Ko ne bi rekao. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ja nisam nikakve tragove nigdje nasao, promijenio sam cep na blef jer kosta 30 kuna. I za sad se cini da funkcionira.
A ulje... Ne moze se znati dok se ne proba, jedini je problem sto se radi o nasim autima pa nije bas fora probavati :D
 

Milosh

Test
Prešao na zimske..

Vulkanizer naravno zavrće samo pištoljem. Pitam ja: "Na koliko ti je podešen pištolj?", on: "Nemam pojma, ali nikad nisam zavrnuo tako da se nije moglo odvrnuti." :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odličan vulkanizer :D
Tko zna šta bi tek rekao na pitanje kad mu je zadnji put balansirka kalibrirana :confused:
 

Milosh

Test
Primjetio sam nešto neobično u vezi sa auspuhom, možda mi možete pomoći dokučiti o čemu se radi. Možda je to poznato kod benzinaca, a možda je znak da se sprema nešto loše, pojma nemam.

Inače se sve što se tiče auspuha i gasova normalno ponaša.

U vožnji: Kad je napolju toplo, kad auto radi ne vide se nikakvi gasovi da izlaze, ili skoro nikakvi, možda samo malo pare. Kad je napolju hladnije vidi se kako iz auspuha izlazi dim i para, kao i kod ostalih benzinaca, izgleda potpuno normalno, i količinom dima, i mirisom i bojom.

Kad auto stoji: Kad je napolju toplo, ne vidi se ništa da izlazi iz auspuha, ili skoro ništa. Kad je napolju hladnije, takođe se ne vidi skoro ništa. Kad nakon nekog vremena rada u leru dodam gas, iz auspuha izađe veća količina dima/pare od normalne. Kao da se taj dim/para negdje unutra skuplja dok auto radi u leru a onda kad dodam gas on to izbaci.

To sam primjetio kad sam jednom stajao u koloni pa krenuo, napolju je bilo možda desetak stepeni.

Sinoć sam išao da nešto odnesem drugu, stao ispred njegove kući i ostavio auto da radi. Napolju je bilo 14 stepeni. Otišao do njega i pričao 2-3 minute s njim i kad sam ponovo sjeo u auto da krenem i dodao gas, on izbaci količinu dima veću od normalne. Ja stanem 50 m niže da ga pokušam snimiti i ostavim ga da radi 1 minut u leru i onda dodam gas, i ponovo se isto desi. To se vidi u ovom videu ispod. Auto je bio potpuno zagrijan (pola sata autoputa + pola sata gradske vožnje).

Opet da ponovim, dim je u svim situacijama normalne (bijelo-prozirno, kao para) boje, ne smrdi na ulje.

Šta to može biti?

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=Tq73VBO8RRI&t=2s[/ame]
 

Profiler07

Well-known member
Normalno je to jer dok auto radi u leru sve sto sagorijeva ostaje u katalizatoru i nema sile koja bi ga odmah izbacila i onda kad mu das gasa to izleti
 

Doomsday

U prolazu...
Ka šta su ti već rekli, to bi bilo sve OK za benzinca...

Valjda...

:D

P.S. meni je više čudno šta se nikakav dim isto ne digne i sa desne strane...

:whistling:

:p

:grin:
 
Na vrh